Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla mies on nuorempi;

Vierailija
02.02.2006 |

Pelottaako teitä se, että miehenne pitää teitä jossain vaiheessa liian vanhana?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä mietin että jokos pitäs vaihtaa nuorempaan taas kun tuo ukko alkaa olla jo " vanha" :)

Vierailija
2/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä ikäeroa on vain 6v, ja musta se ei tunnu missään. Molemmat harrastetaan liikuntaa ja yritän muutenkin pitää itseni *ihmisen* näköisenä. Siis käyn kampaajalla ja kosmetologilla ja yritän muutenkin pukeutua kivasti. Ja tämä siis enemmänkin itseni, ei mieheni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän, mutta yritän pysyä laihana ja treenattuna ja nättinä

Vierailija
4/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen ettei nuorempi mies kyllästy minuun.Tavallaan totta,mutta kun kauneus on kuitenkin katoavaista.Mitäs jos joudun esim. onnettomuuteen ja ulkonäkö menee siinä....?JOs suhde on perustunut ulkonäköön niin jättää,mutta jos ei niin rakkaus on syvempää ja näkee ulkokuoren alle.

Meillä on 8 vuotta ikäeroa.

Vierailija
5/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies neljä vuotta nuorempi. Kaikki mieheni ovat olleet minua nuorempia, eivätkä ole vaihtaneet nuorempaan - minä olen.

Vierailija
6/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minä olen meistä se nuoremman näköinen puolisko.

Vierailija
7/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä ikäeroa on 2 päivää, joten et ehkä just mun vastausta kaivannut ;)

Vierailija
8/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä täytän kesällä 50V ja mies nyt 34v

Lapset meillä on 9v ja 5v ja minun lapset 26, 24, 19

Vierailija
9/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt mielessä,että miten sitten ihan vanhana, kun ollaan 70 ja 80. Työntääkö se sitten minua sellaisella pyörällisellä potkurilla=).Enpä muuten ole tuolla ikäasialla päätäni vaivannut. Vaihdoin muuten silloin aikanani tähän nykyiseen miehestä, joka oli 14 vuotta minua vanhempi!!

Vierailija
10/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä täytän kesällä 50V ja mies nyt 34v

Lapset meillä on 9v ja 5v ja minun lapset 26, 24, 19

Vierailija
11/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miestäsi hävetä, kun olet niin pirun tyhmä?

Vierailija
12/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja ikäero teillä. Kuinka 41-vuotiaana edes sallit itsesi alkaa odottaa 25-vuotiaalle miehenalulle? Kuinka edes kehtasit mennä sänkyyn hänen kanssaan? Eikö tuntunut pedofiililta? Oletko kenties hänen opensa?

Vierailija
13/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olenmassa sellaisiakin miehiä, jotka varta vasten etsivät itseään tyhmempiä ja matalasti koulutettuja naisia, jotta näyttäisivät niitten rinnalla fiksuilta. Jos teillä on käynyt niin ilmiömäinen tuuri, että olette parisuhteessa, niin tässä piilee luonnollinen selitys siihen.

Vierailija
14/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meilläkin vain 4 vuotta sitä ikäeroa.

Vierailija
15/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jossa 54-vuotias tehokkaasti itsensä alkolla rupsahduttanut nainen ja mies tummahipiäinen

28-vuotias... Tulee ihan kylmät väreet kun ajatteleekin, yöks!

Vierailija
16/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ongelmatapauksia täällä taas kommentoimassa?!? Vai että pitäisi tulla vielä pedofiili-olo, kun on nuoremman miehen kanssa, voi jösses! (taitaisi tehdä joillekin hyvää olla edes joskus jonkun ikäisen miehen kanssa, niin ei tulisi noin katkeraa tekstiä...)

Vierailija
17/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun luettuani että ei sellainen nainen voi olla ihan normaali joka iskee poikansa ikäisiä " miehiä" .

Poikani on nyt 20 ja minä 39, kyllä ne hänen ystävänsä ovat niin lapsellisia että eihän heillä ole mittään tarjota näin vanhalle.

Ja pitäisihän sen pojankin olla jotenkin sairas että katselisi tällaisia vanhoja sillä silmällä kun on tarjolla nuorempia ja nätimpiäkin.

Eri asia jos on joku 4 vuotta ikäeroa mutta jos voi olla miehen äiti niin silloin on jotain pielessä!

Vierailija
18/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miehellä olikin tietynlainen maine ennen kuin ruvettiin yhdessä olemaan. Mies muuttunut valtavasti niistä ajoista, jonka myös hänen sukulaisensa ja vanhat kaverit huomanneet. Mieheni mielestä hän kaipasi " vanhempaa" naista rinnalleen jotta pystyi muuttumaan. Nyt onkin aivan valtavan ihana ihminen ja ihana isä:)

Ja itse olen aktiiviurheilija ja ikäistäni nuoremman näköinen joten tuskinpa sitä rupsahtamista ihan niin helposti huomaa:)

Vierailija
19/19 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaako ja ihmetyttääkö teitä myös vanhemman miehen ja nuoren naisen suhde? Ette varmaan voi katsoa esim. lukuisia hollywood-elokuvia, joissa tämä on tavallinen asetelma?

Miten jälkeenjääneitä jotkut voivat vielä vuonna 2006 olla?

Jos itse näytätte ja tunnutte 40-vuotiaina rupsahtaneilta mummoilta, ei muuten tarkoita sitä, että tilanne olisi näin kaikkien kohdalla. Ja toisaalta jos oma miehenne on nainut teidät ulkonäön takia, ei tarkoita sitä, että kaikilla olisi yhtä bimbo mies...