HeKan asunnon tuhonnut Mari Salmela uhriutuu nyt kun ei saa ilmaiseksi HSL korttia
Hesarissa haastatellaan jälleen luotto-hörhöä eli Mari Salmelaa jonka saatatte muistaa hekan läävästä jossa hän perheineen asui ja jonka oli p-skonut kammottavaan kuntoon. Nyt uhriutuu kun ei saa HSL korttia maksusitoumuksella kun ei ole saanut mentyä ajoissa hakemaan sitä joltain luukulta. Väittää olevansa töissä, uskokoon ken tahtoo.
Kommentit (4)
Se tytärhän on lähemmäs 18v, miksei hae itse ilmaista HSL-matkakorttia sillä maksusitoumuksella
Tytär saanut 100€ tarkastusmaksun kun matkustanut liputta. Jos äiti on töissä, niin luulisi että olisi sen verran rahaa, että ois maksanut tyttärelle kertalipun. Miks muuten töissäkäyvä saa maksusitoumuksen HSL:lle? En mä oo ainakaan koskaan saanut, en oo tosin hakenutkaan, ihan omilla rahoilla oon maksanut matkakorttini.
Ei tuo ole töissä. Ei vaan olw kehdannut sanoa et en jaksanu herätä ajoissa et olisin ehtiny luukulle..
ja lähettänyt tenavansa bussiin ilman lippua. tarkastusmaksu napsahtanut. Sossu sen maksaa. Saatana mitä porukkaa
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012281125.html