30v. : matkustellut, rellästänyt ja hankkinut ammatin
Ihmettelen aina näitä juttuja täällä.
Olen 21v. saanut lapsen, eli en ole noita asioita juurikaan tehnyt, mutta enpä usko että kaikki 30 vuotiaatkaan ovat!
Omassa kavereipiirissäni on 20-36v. äitejä ja voi sanoa, että samanlaisia ne ongelmat ovat, oli kyseessä minkä ikäinen tahansa. Tosin rahaahan yleensä vanhemmilla on enemmän. Mutta naurettava ajatus, että kaikki 30v. olisivat niin tasapainoisia ja tehneet KAIKEN sen elämässää, mitä halusivatkin (siis mihin ei lasta mukaan voi ottaa)!!!
Kommentit (4)
tosta rellestämisestä nyt ei kai niin väliä.
Itse olin 30v. mennessä matkustellut ja asunut ulkomailla useita vuosia, tehnyt 3 lasta, opiskellut ja ollut myös kotiäitinä sekä ehtinyt olla myös jo työelämässä. Jotkut ihmiset tuntuu vaan ehtivän enemmän kuin toiset...
Eikä muuten näissä kolmekymppisenä lapsen saaneissa kaikki ole korkeasti koulutettuja ja varakkaita. Kyllä niitä 32-vuotiaita siwan kassoja on hoitovapaalla aika paljon. Eikä mun mielestä kyllä siinä mitään vikaa edes ole että asuu vuokralla tai on töissä siivoojana tai kassalla. Niitäkin ihmisiä kun tarvitaan.
Lapselle tärkeämpää on tasapainoiset kotiolot ja välittävät vanhemmat kuin omakotitalo ja tila-auto.
ja ihan tiedoksi: missään ei lue, että perheelliset eivät saisi minnekään matkustaa. Kyllä lapsia on siellä ihan matkakohdemaassakin omasta takaa.