Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotiaamme sanoi eka kertaa: " Äiti, en tykkää sinusta!" .

Vierailija
02.02.2006 |

Aamupalalla oltiin ja rauhassa istuskeltiin. Yhtäkkiä lapsi tokaisi: Äiti, en tykkää sinusta. Sanoin, että mitä... Toisti saman ja jatkoi sitten leivän syöntiä. Ja että osasi itselle tulla paha mieli, aivan tuli kyyneleet silmiin. Sanoin, että no sepäs kiva, äiti kuitenkin tykkää sinusta.

*huoh, vieläkin apeana*

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö kakrua avokämmenellä niin että kirpasee.

Vierailija
2/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma saman ikäinen vielä vaan " lakastaa paljon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä masennu! Vaikkei mitään riitaa/kiukkua olisi ollutkaan päällä, niin ehkä pieneen päähän oli jäänyt joku juttu harmittamaan. Tai sitten lapsethan voivat myös testata sanojensa vaikutusta ja tehoa, ilman sen syvällisempää merkitystä.

Vierailija
4/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin 2-vuotias toistelee älyttömiä lausahduksia, joita on kuullut vaikka Muumi-elokuvista (tyyliin: " ei ole ollenkaan hyvä idea mennä nukkumaan nyt" tms. mikä ei sovi 2-vuotiaan suuhun.) Älä stressaa.

Vierailija
5/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että kohan sanoo niin ja vastasin vaan että jaa.oiskohan päiväkodin lapsilta oppinut.

Vierailija
6/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias tykkää aina siitä kumpi töissä.

Vierailija
7/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita mulle huutelee, jos jostain tulee riitaa. " Sinä olet muija!" oli ennen pahin solvaus, mutta nyt " Sinä olet likainen!" vie voiton. Ja ihan normaalisti käyn suihkussa päivittäin ;). Kuitenkin sitten illalla ennen nukkumaan menoa halii ja sanoo: " Äiti, mä rakastan sua kokonaan" .

Vierailija
8/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan testailee rajojaan. Olen sanonut vaan, että voi harmi, mä tykkään susta tosi paljon!

Vierailija
9/9 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4-vuotiaana se sanoo joka kerta kun suuttuu, ettei tykkää musta tai isistä ja että haluaa muuttaa pois. Ei ne muksut kyllä tosissaan ole noiden sanomisiensa kanssa.Ainakaan kauaa.Meillä nyt taitaa olla suuttuessaan, mut muuttuu nopeesti taas ajatus kun leppyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi