Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei maksa mitään..

Vierailija
14.11.2010 |

Onko muillakin tilanne se, että mies ei maksa mitään? Mieheni opiskelee ja saa olemattomia tukia. Ei vaivaudu menemään töihin. Itse saan maksaa vuokrat ja suuat. Ja vaikka mitä päälle. Itse olen raskaana ja teen yötöitä pelkästään. Sanoisinko, että olen ihan uupunut. Nyt tilanne on se, että vauvan takia muutamme isompaan asuntoon ja vuokran suuruus nousee. Juuri maksoin kolmatta tuhetta takuuvuokria ja nyt mies sanoo, ettei voi maksaa johonkin aikaan vuokrasta mitään. Eli yksin maksan sitten 1200e kk?? Olen ihan tukehtua laskuihin ja ahdistukseen, koska saan hoitaa kaiken yksin. Onko jollakin neuvoja?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitäs rupesit tekemään lapsia, kesken miehen opiskelun?

Minä kysyn vaan?

Normaali ihminen tekee ja suunnittelee elämäänsä, kulloisen tilantee mukaan. Myös taloudellisen tilanteessa mukaan.

Näinä aikoina on niin laadukkaat ja hyvät ehkäisykeinot,

että vahinkoraskauksia harvemmin sattuu.

Se on aina niin että, sitä makaa kuin petaa ja sitä saa mitä tilaa.

Joten älä valita.

Normaali ihminen huomaisi, että lapsi on jo teini-ikäinen aloituksen päivämäärää katsoen.

Pallinaama.

Vierailija
62/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri joka on nainen kehuskelee ihan yleisesti, että maksattaa ukollaan kaiken. Itse kuulema vaan säästää... 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yötöitä ei edes suositella raskaana oleville:(

Nyt mies puhutteluun tai kiertoon,tuskin tuo siitä paranee kun lapsi syntyy ja laskut lisääntyy vaan

Ottaisin eron. Ihan pelkäämättä. Pyytää apua joltain esim neuvolasta.

Tämä tapahtui 13 vuotta sitten. Millainen ap: tilanne on nyt?

Vierailija
64/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pellolle vässykkä. Muutat yksinäsi ja äijä ei sinne tule. Miten pian tutustumisesta pamahdit kun tämä tuli yllätyksenä?

Vierailija
65/78 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muuten vaan ihana mies mutta elää siivellä 😃😃🙏🙏

Vierailija
66/78 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lapsi on toinen joka syntyy. Tällä hetkellä asumme 50 neliöisessä kaksiossa, ni se ei kyllä riitä kaikille! ja kyllä on lusmu tyyppiä. Todella ahdistava tilanne, mutta mietin, että jos asiat ei muutu ni saa muuttaa vanhemmilleen asumaan. Olen joutunut omia asioita lykkäämään sen takia, koska olen maksellut hänen omia henkilökohtaisia velkoja pois. En siis osta ikinä itselleni mitään.

Teet siis toisen lapsen lusmun kanssa? Missä sinuk järki????

Vierailija
67/78 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muuten vaan ihana mies mutta elää siivellä 😃😃🙏🙏

Oppinut vaan naisten tavoille, siks onkin ihqu!

Vierailija
68/78 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulen että sulle tulee paljon halvemmaksi tilata katalogista vibraattori ja hommata varpaanlämmittäjäksi pikku koira.

Miksei mies mene opintojen päälle iltatöihin? Sillähän on illat vapaat, kun ei se kotitöitäkään tee...? Ajattele omaa terveyttäsi.

Hei pahvi, mitä teet tällä elätillä? Laita mies kävelemään ja ota naispuoleinen alivuokralainen.

Asiaa.

Vierailija
69/78 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lapsi on toinen joka syntyy. Tällä hetkellä asumme 50 neliöisessä kaksiossa, ni se ei kyllä riitä kaikille! ja kyllä on lusmu tyyppiä. Todella ahdistava tilanne, mutta mietin, että jos asiat ei muutu ni saa muuttaa vanhemmilleen asumaan. Olen joutunut omia asioita lykkäämään sen takia, koska olen maksellut hänen omia henkilökohtaisia velkoja pois. En siis osta ikinä itselleni mitään.

Teet siis toisen lapsen lusmun kanssa? Missä sinuk järki????

Siellähän se on, kassalippaassa.

Vierailija
70/78 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko aloittaja kertomaan, onko tilanne 13 vuodessa muuttunut.

Vierailija
71/78 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista mätisäkkiä? Miksi teet jo toisen lapsen tuollaisen kanssa?

Vierailija
72/78 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on lusikalla annettu, jos silläkään, on turha tulla kauhalla vaatimaan. Pienillä tuloilla ei eletä kuin herrat.

Vierailija
73/78 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko aloittaja kertomaan, onko tilanne 13 vuodessa muuttunut.

Aloittaja on unohtanut jo kauan sitten, että on täällä asiasta avautunut. Ei muista enää koko ketjua.

Vierailija
74/78 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muutitte isompaan, jos taloudellinen tilanne ei sitä salli? Kyllä pienen vauvan (ja vaikka vähän isommankin) kanssa pärjää pienemmissäkin tiloissa.

Tuli sama mieleen , ei vauva tarvi omaa huonetta, pinnasänky vaan  vanhempien sängyn viereen.

Vierailija
75/78 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois varmaan kannattanu ehkäisyvälineitä ostaa?;)

76/78 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lapsi on toinen joka syntyy. Tällä hetkellä asumme 50 neliöisessä kaksiossa, ni se ei kyllä riitä kaikille!  Olen joutunut omia asioita lykkäämään sen takia, koska olen maksellut hänen omia henkilökohtaisia velkoja pois. En siis osta ikinä itselleni mitään. Ap

Tyhmä nainen , kun olet toisen ihmisen henkilökohtaisia velkoja maksanut. Miksi ette voineet odottaa miehen valmistumista/työllistymistä kunnes hankittu toisen lapsen? 

Sun AP kannattaa pitää vain muutaman kuukauden äitiysloma ja sitten palata osa-aikatöohin ja mies saa olla kotiäitinä.

Vierailija
77/78 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa miehen henkilökohtaisia kuluja!!!! Heität rahaa menemään. Ja et ole miehen äiti.

Vierailija
78/78 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois varmaan kannattanu ehkäisyvälineitä ostaa?;)

Ois varmaan pitänyt osta rakentaa aikakone? Kun sinun ehdotuksesi on aika vaikea näin jälkikäteen toteuttaa.