Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa

01.02.2006 |

Hei!

tein viime viikolla positiivisen testin ja nyt olisi siis rv 5+3. Ensimmäisestä raskaudesta olisi kyse ja yritystä takana 9 kk. Eilen alkoi kuitenkin vuoto, joka loppui eilen melkein saman tien mutta alkoi uudelleen tänään runsaanpana. Nyt vessassa käydessä tippuu ihan pisaroita verta. =( Soitin jo eilen neuvolaan ja sain ohjeeksi levätä(sairaslomapäivä) ja seurata tilannetta. Jos vuoto runsastuu hurjasti niin sitten päivystykseen. Onko tässä kaikki mitä voin? Mitä sairaalassa sitten tehdään? Onko jo näin alussa tarpeen tehdä kaavinta? Onko sikiö minkä kokoinen?

Olo on tyrmätty. Miksi meille? Kun viimein ja vihdoin tärppäsi niin onko tämä oikein että se menee kesken? PELOTTAA!

Essa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kaksi peräkkäistä keskenmenoa eka tuli yhtäkkiä vuotamalla ja toisen huomasin siitä että testi plussa ei voimistunut vaan haalistu kerta kerralta.

Viime viikolla vihdoin taas plussasin ja nyt taas pelottaa koska selkää särkee tajuttomasti en kyl sit tiedä onko jonkinmoinen lihas kipu?

Minulla tuttuja kenellä tullut vuotoja alussa mutta kaikki kuitenkin hyvin mennyt toivottavasti myös sinulle nyt menee kaikki hyvin!

toivottavasti me molemmat selvittäisiin laskettuihin asti :)

T:Heu ja papu 5+1

Vierailija
2/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottaa kyllä heti vastaan jos jertoo että on vuotoa ja ultraa. (näin mulla). Pääsispä ainakin epävarmuudesta! Toivon teille molemmille paljon onnea raskaudessa ja toivotaan että kaikki menee hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö raskaus jo näin alussa ultrassa?

Essa

Vierailija
4/4 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi rv6 sykekin.