Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalit asiat jotka ällöttävät?

Vierailija
04.05.2014 |

Ällöttääkö teitä jotkut asiat, jotka ovat enemmistön mielestä ihan normaaleja, neutraaleja asioita? Ihmettelen, että joitain ihmisiä ällöttää esim. toisten ihmisten varpaat :D

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan sellanen misofonia, mutta se ei liity ihmisiin vaan eläimiin. Raivostun aivan silminnähden jos eläin pesee itseään. Herään öisin siihen jos kissamme pesee itseään ja heitän sitä ekana käteen osuvalla asialla. Loppuyö menee valvoessa koska aivot käy niin kirroksilla kun pelkään sen aloittavan pesemisen uudelleen.

Päivisin tämä ei ole ongelma niin pahasti koska voin aina mennä muualle ja ymmärrän että se on kissan normaali toimintaa mutta öisin pääsee helvetti valloilleen.

Mieheni mielestä olen hullu koska hän ei kuule sitä ääntä.

Hyi hemmetti kun pelkkä ajatus saa mut hermostumaan

Vierailija
102/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkään nenäliinaan niistäminen kun kuivaa ei ole :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala tuo kallokuva! Mulla taitaa olla järkyttävä aukko yleissivistyksessä, kun en tiennyt lapsen kallon näyttävän tuolta. Miten ihmeessä ne hampaat voi asettua tuolla tavalla päällekkäin? Aivan kammottavaa mutta samalla kiehtovaa. Puistattaa.

Vierailija
104/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu kuivata kädet tai vartalon märkään/nihkeään pyyhkeeseen. YÖK.

Jos joutuu katsomaan toisen suuhun sisälle. (ei lasten)

Vierailija
105/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun harjaa hampaita ja sitten painaa harjalla jotenkin huolimattomasti varsinkin edestä hampaita ja harjakset taittuvat vähän hampaiden ympärillä ja ikään kuin nirhaisevat hampaita ja ehkä ikeniä. Se ei satu yhtään mutta tuntuu hirveän ilkeältä ja siitä jää ainakin minuutiksi vastenmielinen ja kiihtynyt olo. Pitää siis harjata huolellisesti ettei sellaista lipsahdusta tule. 

-Mies 29v-

Vierailija
106/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kennokonnat! Hyi perkele.. Lisäksi perhoset on inhottavia. Tuosta lapsen kallokuvasta tuli pahoinvoiva olo

Vierailija
107/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:25"]

Mua ällöttää tiheät pienet reiät, googlen kuvahakuun trypophobia (ei kannata laittaa jos itteä ällöttää :D)

[/quote]

Voi kristus, mä googlasin kun en ajatellut kärsiväni tiheistä pienistä rei'istä, ja nyt mua suorastaan heikottaa. Voi ei... YÄÄÄÄÄÄK.

Mitä tulee ei-tiheisiin pieniin reikiin niin yksi ällöttävä on nahkahansikkaat joissa on niitä pieniä reikiä joihin ei voi olla kuvittelematta sojottamaan sen kuolleen eläimen harjaksia.

Vierailija
108/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkissan vessan siivous!!! Jumantsuikka että osaa olla vastenmielistä hommaa! Miehelle eilen juuri sanoin, että ällöttävintä mitä koskaan olen joutunut tekemään :)

Vierailija
109/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien yli 5 vuotiaiden varpaat. polvet. sipsipussin rapina. tomaatin siemenet.

Vierailija
110/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää einekset ja kaikki valmiina ostettavat ruuat, mietin, että minkä verran siellä ruuan seassa on hilsettä, kynsiä, hiuksia, sylkyä jne. Lisäksi ällöttää haisevat pyyhkeet, joita yllättävän monilla on vessoissa, pyyhin kädet vessapaperiin, jos on pakko kylässä käydä vessassa. Yököttävää on myös kun jotkut antavat koiran nuolla ihmisten ruoka-astiat tai koirat päästetään uimaan ihmisten uimapaikalle.

Vierailija
111/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisen äänet, varsin äänekäs maiskutus ja mässytys! Tekee huonoa kuunnella sitä lotinaa. Suu auki syöminen on mun mielestä muutenkin aika moukkamaista.

Vierailija
112/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 20:07"]

En voi koskea raakaan lihaan paljain käsin.

[/quote]

Sama! Etenkin kylmään jauhelihaan koskeminen aiheuttaa puistatuksia.

Vierailija
113/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyiii, kauheinta evö oli mieheni kuivat sormenpäät. Sillä on jotenkin atooppinen iho ja oli käyttänyt paljain sormin jotain puhdistusainetta tms. Sormien iho oli kuivunut niin pahasti että ne sormenjälkikuviot, ne kaaret, oli jääneet harittamaan sillai erilleen toisistaan ja niiden välistä näkyi tummempaa punaista, ihan kuin sormen lihaa. Hyyyyyyyyy. Mun sormet särkee sitä ihoritilää ajatellessa niin etten meinaa pystyä kirjoittamaan tätä...

Vierailija
114/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi... tuo lapsen kallo tulevine hampaineen oli mielenkiintoinen!

Itseäni ällöttää suihkusta pois tuleminen ja varsinkin märät hiukset.

Vierailija
115/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paljon kaikenlaisia ällötyksiä, osa sellaisia "normaaleja" mitä täälläkin mainittu, osa sellaisia mitä en oikeen itsekään tajua miksi kuvottaa, ahdistaa ja ällöttää niin paljon. Kaverit aina ihmettelee näitä, nyt en sit tietenkään muistanut puoliakaan :D Mutta ihanan kamala ketju!

- Syvä vesi, varsinkin tumma, ettei nää mitä siellä menee. Ja jo pienenä mua ällötti uimahallissa, kun sukeltaessa näki, miten siinä altaan hyppypäässä pohja syvenee. Ja veteen liittyen myös se, että ylhäältä päin korkealta esim. merta katsoessa näkee ne haiden ja valaiden "varjot" vedessä hyi saatana :D Ja ajatus jostain isosta eläimestä uimassa, en ymmärrä mutta hyi hitto esim. hirvi uimassa, puistattaa! Ja sellaiset kuvat missä näkyy miten jäävuoresta näkyy huippu ja kuinka iso mötikkä se onkaan pinnan alla.

- Uppoavat laivat kallellaan, en vaan voi katsoa sellaisia kuvia missä olisi laiva kyljellään tai uppoamassa muutenkaan.

- Pumpulin narskuminen, tämä olikin täällä jo moneen otteeseen, se ääni varsinkin on kamala.

- Se ääni, mikä tulee kun repäisee vessapaperirullasta vikan palan, mikäli siis ei irtoa nätisti vaan sillälailla repaleisesti...

- Home ruoassa. Ei voi koskea, kun se on jotain NIIN KAMALAA! Varsinkin kasviksissa, myös idut perunoissa ja porkkanoissa laittaa pasmat sekaisin.

- Paprikan siemenet täälläkin!

- Märän suihkuverhon liimautuminen kroppaan!!

- Kun kädet kuivuu, varsinkin sormet. Ei muuten, mutta kun laittaa vaikka kädet taskuun niin ai kamala se tunne kun kuivat, röpelöiset sormet rahisee vasten kangasta. Toinen vähän samantyyppinen oli kassalla töissä ollessa se, että sormien se kynsipuoli (:D) osui liukuhihnaan, hrr!!! Muuten jos osui niin ei haitannut.

- Jostain syystä ällöttää myös suurin osa eläimistä. Varsinkin kaikki isot, "suosikki"ällökkejä on esim. hirvet ja karhut.

Sitten ällöttää ajatuksen tasolla monet asiat. Viiltohaava silmämunassa tai nännissä on pahin. Myös piikki lähellä silmää.

Vierailija
116/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaat... siis hyi

vanu

haisevat tiskirätit että pyyhkäset sillä jostaki ja sitte koko keittiö haisee oksennukselle.

Vierailija
117/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napa. En voi sietää että joku koskee napaani, omakin kosketus kosketus ällöttää.

Vierailija
118/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ääni ja tunne, kun asetonipitoisella kynsilakan poistoaineella kostutettu vanulappu kulkee pitkin kynnen pintaa jättäen kynnen rutikuivaksi

- laittanut huulikiiltoa huuliin ja hiukset tarttuu sitten huuliin tuulisella säällä

- kun piisaa pöntöllä ja pisara valuukin vähän pitkin reittä

- entisenä tupakoitsijana inhottaa suuresti tupakan haju

- sähköiset hiukset, se tunne kun hiukset hivelee sitten poskipäitä ja leukoja

Vierailija
119/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 06:39"]

Mulla on varmaan sellanen misofonia, mutta se ei liity ihmisiin vaan eläimiin. Raivostun aivan silminnähden jos eläin pesee itseään. Herään öisin siihen jos kissamme pesee itseään ja heitän sitä ekana käteen osuvalla asialla. Loppuyö menee valvoessa koska aivot käy niin kirroksilla kun pelkään sen aloittavan pesemisen uudelleen.

Päivisin tämä ei ole ongelma niin pahasti koska voin aina mennä muualle ja ymmärrän että se on kissan normaali toimintaa mutta öisin pääsee helvetti valloilleen.

Mieheni mielestä olen hullu koska hän ei kuule sitä ääntä.

Hyi hemmetti kun pelkkä ajatus saa mut hermostumaan

[/quote]

Mene hoitoon tai tapa ittes. Ei ollut edes provona hyvä.

Vierailija
120/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 06:39"]

[/quote]

Etkö ajattele kuinka likainen ja haiseva eläimestä tulisi, jos se ei huolehtisi hygieniastaan. Sama kuin jos sinä et kävisi koskaan suihkussa etkä pesisi ikinä vaatteitasi.