Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalit asiat jotka ällöttävät?

Vierailija
04.05.2014 |

Ällöttääkö teitä jotkut asiat, jotka ovat enemmistön mielestä ihan normaaleja, neutraaleja asioita? Ihmettelen, että joitain ihmisiä ällöttää esim. toisten ihmisten varpaat :D

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli! En pysty käymään uimahalleissta/kylpylöissä, koska altaissa lilluu ihmisten persehikeä, sylkeä, pimpsaeritteitä, ynnä muuta kaikkea ällöttävää ja epähygieenistä. Ja siellä näkyy myös runsain määrin ihmisten paljaita varpaita ja kantapäitä...

Vierailija
62/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää tiheät pienet reiät, googlen kuvahakuun trypophobia (ei kannata laittaa jos itteä ällöttää :D) ja sit hyi vee se lapsen kallo toivon etten ois klikannu nii en ois saanu tietää et kaikilla lapsilla on tommoset! En varmaan kestäis ajatusta jos aikuisillakin ois.

Sit jostain syystä mua ällöttää gynekologilla käynti. e-pillereitten takia joutuu käymään 2 vuoden välein. Ne välineet kestän jotenki, mut se että joku tuntematon työntää sormensa mun pilluun, yök. Ei huvita harrastaa seksiä pariin kuukauteen gynekäynnin jälkeen kun ällöttää niin kauheesti.
Muutenkin sairaalat ja välineet ja sisälmykset.. 
Välillä kanssa ällöttää se että vessassa käynnin jälkeen ei pestä persettä, vaan pyyhitään paperilla. Tajusin kuinka ällöttävää se on kun joskus sain tietää että jossain maissa ei käytetä wcpaperia vaan vettä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammastikut ja puisten jätskipuikkojen ne puikot. Sitten kun ne on tarpeeksi märät, alkaa puu maistumaan läpi ja mua etoo.

Vierailija
64/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:25"]

Mua ällöttää tiheät pienet reiät, googlen kuvahakuun trypophobia (ei kannata laittaa jos itteä ällöttää :D) ja sit hyi vee se lapsen kallo toivon etten ois klikannu nii en ois saanu tietää et kaikilla lapsilla on tommoset! En varmaan kestäis ajatusta jos aikuisillakin ois.

Sit jostain syystä mua ällöttää gynekologilla käynti. e-pillereitten takia joutuu käymään 2 vuoden välein. Ne välineet kestän jotenki, mut se että joku tuntematon työntää sormensa mun pilluun, yök. Ei huvita harrastaa seksiä pariin kuukauteen gynekäynnin jälkeen kun ällöttää niin kauheesti.
Välillä kanssa ällöttää se että vessassa käynnin jälkeen ei pestä persettä, vaan pyyhitään paperilla. Tajusin kuinka ällöttävää se on kun joskus sain tietää että jossain maissa ei käytetä wcpaperia vaan vettä :D 

[/quote]

Ai tää kallokuva:

http://media.riemurasia.net/albumit/m10321/980872226.jpg

Vierailija
65/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja lyhyet nakkisormet! Jos ovat vielä pienessä kämmenessä, niin on mulle jo kauhuelokuvamateriaalia.

Vierailija
66/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:34"]

[/quote]

Ai tää kallokuva:

http://media.riemurasia.net/albumit/m10321/980872226.jpg

[/quote]
Joku samantapanen se oli en jääny kauheemmin kattelee

Vierailija
67/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttoman näköiset nuhjaantuneet kerrostalot epäviihtyisässä ympäristössä. 

Vierailija
68/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi koskea märillä käsillä lasiin tai posliiniin tms, siis astioihin. Oikein puistattaa, jos joskus on pakko tiskata jotain käsin. Se on se sama efekti joka tulee märkiä villatumppuja hampailla narskutellessa.

Vierailija
69/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia pipipäitä olette.Varsinkin eritekammoiset ja naiset, jotka ei pysty ottaa suihin..Mietin vaan, että mahtaa teidän miehet (jos ylipäätään on sellaista) olla onnellisia.

Vierailija
70/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 17:51"]

Varsinaisia pipipäitä olette.Varsinkin eritekammoiset ja naiset, jotka ei pysty ottaa suihin..Mietin vaan, että mahtaa teidän miehet (jos ylipäätään on sellaista) olla onnellisia.

[/quote]

No enemmän tälläkin palstalla vinkuu miehet jotka ei voi koskea pilluun sormilla, saati sitten suulla.

Vierailija
71/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieney tissit (teiniäiti sarita koko)

Vierailija
72/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
73/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasittamattomat saviesineet, hyi jos niihin pitää koskea. Seinäkiipeilyssä liian pitkät kynnet kun magnesumilla päälystetyt kynnet raapivat otteita ja taittuvat. HYIHYIHYIHYI! 

Laululeikit. Tulee tosi etova olo niistä, mä en lastani ikinä veisi sellaseen. Tulisi sellanen olo, että koko ajan pitäisi kertoa, ettei se lapsi ole niin tyhmä kuin mitä ne tädit tuntuu luulevan. 

Vierailija
74/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitarin ääni kuvottaa. Inhottavaa kävellä asemilla.

Vierailija
75/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää tiheät pienet reiät, googlen kuvahakuun trypophobia (ei kannata laittaa jos itteä ällöttää :D) ja sit hyi vee se lapsen kallo toivon etten ois klikannu nii en ois saanu tietää et kaikilla lapsilla on tommoset!

[/quote]

Voi ei, pistin tuon kuvahakuun ja nyt muakin ällöttää. En ees oppinut tuosta lapsen kallosta, vaan menin samaan vipuun kahdesti. Nyt mulla on kaksi uutta ällötystä, kiitoksia vaan! :-D

Vierailija
76/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuukautisista käytetään nimitystä "menkat". Ällöttävä, teennäinen, tekoreipas sana.

Vierailija
77/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen hammaspesun todistaminen. Oikeassa elämässä pakenen paikalta ja hammastahnamainoksen ajaksi pakko laittaa silmät kiinni ja kädet korville. Yeääh, menee kylmät väreet vaan ajatellessakin koko asiaa!

Vierailija
78/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Finnit, jotka ovat valmiita räjähtämään eli sellaisia valkopäisiä... Työskentelen ammattikoululla joten näen liian paljon aknesta kärsiviä. En pysty juttelemaan normaalisti ihmisen kanssa jolla on tällaisia finnejä, tuntuu että kohta pitää väistää kun se finni räjäyttää sisältönsä. 

-Tietyt säilötyt ruuat, kuten suolakurkku ja punajuuri. Maussa ei sinänsä mitään vikaa, mutta se rakenne ällöttää. Limainen mutta rapeahko. 

Vierailija
79/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat, sylki, hampaiden peseminen ja kaikki suuhun liittyvä. Päivän kamalimpia hetkiä ovat hampaiden pesut, ja sitä pitää vielä olla jatkuvasti tekemässä. En ymmärrä miten hammaslääkärit pystyvät työskentelemään.

Vierailija
80/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:16"]

Siis mitä ihmettä??

Miksi teit sen? Ja minkä tuntuiseksi se iho sitten oikein jäi? :o

[/quote]

Olin teini ja mua rupes vituttaan finnit eikä normaalit kuorintavoiteet tehneet mielestäni tarpeeksi. :D

Siis iho jäi sellaseks tosi karheeks ja röpyliäiseks.

[/quote]

No hyi helvata. Finnit, karhea ja röpyliäinen iho. Argh. Sori.

Mua ällöttää kaikki reikäinen ja huokoinen, kuvittelen vaan ku ötökät asuu ja menee siellä. Esim. oksettava tissimato. Sain siitä kuvasta pitkäksi aikaa kuvotusolon. Kuvottavaa on myös sellainen kerroshilseinen asia. Ihon mikroskooppikuvat, yäk.

Sienet, jotka kasvaa vaikka lahossa puussa. Aina kuvittelen ne kasvamaan ihossa. Sit vois vaan napsutella niitä irti, hyi hyi hyi.

Ja sit tämä ehkä oudoin: sana nyhtöpossu. Karvat nousee pystyyn, en edes osaa selittää mikä tuossa sanassa on niin hankalaa. Sairasta kuvotella pelkkää sanaa, mut en voi mitään.