Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalit asiat jotka ällöttävät?

Vierailija
04.05.2014 |

Ällöttääkö teitä jotkut asiat, jotka ovat enemmistön mielestä ihan normaaleja, neutraaleja asioita? Ihmettelen, että joitain ihmisiä ällöttää esim. toisten ihmisten varpaat :D

Kommentit (191)

Vierailija
141/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippahatut naisilla. Ja yleensä yli 18 vuotiailla.

Vierailija
142/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialle kaatunut maito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten varpaat ällöttää muakin. Hyi. Irtohiukset siellä sun täällä. Esim. Hotellihuoneissa. Buffet-ruokailut joissa psljon ihmisiä yhtä aikaa mussuttaa ja rääpii tarjolla olevia ruokia.

Vierailija
144/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää pienet metallikorut, esim. varvaskorut, sormukset, korvikset, ohuet metallikaulaketjut.

Vierailija
145/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon juonti. Mulla ei ole mitään terveydellistä syytä, en vaan pysty juomaan maitoa, ajatuskin ällöttää. Muitten maidonjuonti ei ällötä eikä muut maitotuotteet, eikä edes se jos maitoa käytetään ruoissa.

Vierailija
146/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ja muidenkin varpaat!!!! Hyvä kun pystyn omia varpaankynsiä edes leikkaamaan :(

Vierailija
147/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtohiukset, maidon juonti muuten kuin ruuan kanssa, karkkipussin rapistelu. Nuo on sellaisia mistä saan puistatuksia ja pakko katsoa muualle.

Vierailija
148/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo nuo varpaat muakin ällöttää, muiden paljaat varpaat. Sit sellaiset vedenalaiset asiat, tätä vaikea selittää: esim. vessan se vesisäiliö, jos siitä on otettu kansi pois. Musta on jotenkin ällöttävää nähdä se veden pinta ja vessan veto. Huiii.... sama juttu muuten jos uin ja sukeltelen ja siellä veden alla on kiviä/tukkipuita, joita ei oikein näe. Tai jos soutaa matalikolle ja ne veden alaiset kivet näkyy hiljalleen lipuvan ohi tai vene peräti töyssähtä sellaiseen. Hrrrr...

Vierailija
149/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan varpaat ovat somat. Alkavat muuttua ällöttäviksi muutaman vuoden ikäisenä. Aikuisen miehen varpaat joissa mustia karvoja ja likaiset kynnet. Yöks.

Vierailija
150/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:27"]Maidon juonti. Mulla ei ole mitään terveydellistä syytä, en vaan pysty juomaan maitoa, ajatuskin ällöttää. Muitten maidonjuonti ei ällötä eikä muut maitotuotteet, eikä edes se jos maitoa käytetään ruoissa.

[/quote]

Minulla aivan sama juttu. En tiedä mitään niin ällöttävän hajuista / makuista kuin maito.

Vierailija
151/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää ajatus siitä, että olen lihallinen olento. Ruumiissani kiertää kaikenlaisia ällöttäviä nesteitä ja eritteitä, ja minun täytyy jatkuvasti olla pyyhkimässä, pesemässä ja hajustamassa itseäni että saan peitettyä niiden hajuja ja puhdistettua niiden jättämiä tahroja. Yök! Ruumiini myös pilaantuu ajan myötä, enkä voi mitenkään estää tuota kehitystä.

Olisin mieluummin jonkinlainen robotti, joka toimisi vaikka aurinkoenergialla, niin että minun ei tarvitsisi tunkea itseeni kaikenlaisia orgaanisia mössöjä hengissä pysyäkseni, ja sitten siivota itsestäni kaikenlaista kuonaa. Aina kun ajattelen näitä asioita, alkaa kovasti ällöttää. Joskus seksikin ällöttää tästä syystä, kun siinäkin ollaan tekemisissä eritteiden kanssa.

Vierailija
152/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä kun joku viheltelee! En tiedä miksi, mutta vihelteleminen saa mut raivon partaalle. Ei siis sellainen kova vislausääni, vaan musiikkikappaleitten mukaan viheltely ja tämän tyyppinen. AAARGGGGGH.

Vierailija
153/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten hiuksiin koskeminen. Ja esim. Sormikkaiden pois ottaminen hampailla, se aiheuttaa inhottava "vihlontaa" suussa.

Vierailija
154/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tosiaan. Inhoan kaikkea limaista ja märkää. Omassa alapäässä ei kuitenkaan ole mitään inhottavaa, mutta en voi sietää miehen kalua, jos siinä on jotain limaa päällä.

Vierailija
155/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hullua mutta joskus mua alkaa inhottaa kun mietin ihmisten vaatteiden alla hautuvia sukuelimiä :( jossain tärkeässä tilanteessa menee ajatus ihan solmuun kun mietin vain vastapuolen alakertaa. Huh.

Vierailija
156/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset suoraan kassalta poistuessaan avaavat esim. karkkipussin ja sieltä vaan paljain käsin karkkia naamaan... hyh hyh.. kassat käsittelevät satojen ihmisten rahoja, voin sanoa että tauolle mennessäni, kun pesen kädet, niistä irtoaa ruskehtavaa vaahtoa (kolikot usein tosi likaisia.)

Vierailija
157/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:43"]

Tämä on ihan hullua mutta joskus mua alkaa inhottaa kun mietin ihmisten vaatteiden alla hautuvia sukuelimiä :( jossain tärkeässä tilanteessa menee ajatus ihan solmuun kun mietin vain vastapuolen alakertaa. Huh.

[/quote]

Apua, niin minäkin joskus! Varsinkin jos on kuuma ilma :D

Vierailija
158/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa, jos jollakin kasvaa näkysällä semmoisia isoja luomipalleroita, joista törröttää karvoja. Ilman karvojakin ne ovat ikävän näköisiä.

Vierailija
159/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:37"]

Vihaan sitä kun joku viheltelee! En tiedä miksi, mutta vihelteleminen saa mut raivon partaalle. Ei siis sellainen kova vislausääni, vaan musiikkikappaleitten mukaan viheltely ja tämän tyyppinen. AAARGGGGGH.

[/quote]

Ihan sama ällötyksen kohde, viheltely on todella korvia raastavaa. Sama juttu on kuiskaus. Inhoan kuiskaukseskis alennettua ääntä ja tämä pätee, jos vaikkapa elokuvassa tai tv-ohjelmassa aletaan kuislailla. Pakko peittää korvat.

Vierailija
160/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään outoja juttuja mutta mua ällöttää hilseet,kakka,menkat,valkovuoto,irtonaiset hiukset,pimppikarvat jos jollain on, kainalokarvat jos jollain naisella on,räkä,hiki,rähmä silmissä,finnit ja finnimönjä,korvavaha,LIHA koska en ymmärrä että jotkut syö eläintenruumiita/ruumiinosia ja se eläinten kärsimys :(