Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaalit asiat jotka ällöttävät?

Vierailija
04.05.2014 |

Ällöttääkö teitä jotkut asiat, jotka ovat enemmistön mielestä ihan normaaleja, neutraaleja asioita? Ihmettelen, että joitain ihmisiä ällöttää esim. toisten ihmisten varpaat :D

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

130:n viestistä ja kuivista käsistä tuli mieleen mikrokuituliina. Se takertuu ällösti kuiviin käsiin, sellai just rahisevasti. Joudun rasvaamaan kädet, ennen kuin pyyhin pölyt.

Vierailija
122/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuseksi antavana ja saavana osapuolena on inhottavaa. Siinä väistämättä miettii toisen hygeniaa. Jos toinen jota rakastaa on puhdas sen voi tehdä palveluksena, mutta ei se mukavaa ole.

Inhoan sitä kun aikuinen ajelee kaikki karvansa pois, se on jokaisen oma asia, mutta minusta inhottavan näköistä.

Inhoan grillausta, inhoan sitä rituaalia. Inhoan ruuanlaittoa muutenkin. Nuotiolla paistettu makkara on eriasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien viilaaminen ja jalkojen raspaaminen, ällöttää niin vietävästi :(

Vierailija
124/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset verkkopaidat, uuno turhapuro-tyyliset. en voi olla ajattelematta, minkä näköistä olisi jos se paita porautuisi kiinni ihoon. yöööhhh.

Vierailija
125/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat.

Vierailija
126/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat varpaat inhottaa mua.

Kompostin vieminen ja likaisten astioiden käsittely.

Hampaiden pesu laukaisee oksennusrefleksin

Vierailija
127/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:25"]

Mua ällöttää pienet metallikorut, esim. varvaskorut, sormukset, korvikset, ohuet metallikaulaketjut.

[/quote]

Mua ällöttää peukkusormukset. Mauttomia ihan kaikilla. Samoin varvaskorut. Korostaa vaan että oon ihan turha ihminen, mun ei tartte tehdä oikeita töitä, kun pystyn pitämään koruja ihan älyttömissä paikoissa. Tosin erottaahan niistä idiootit nopsaan.

Vierailija
128/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt mustat ja punaiset hiukset sekä lävistykset naamassa. Tupakan poltto 

Vierailija
129/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:01"]

Vauvat.

[/quote]

tämä on muuten outoa. Itseäni oikein ällöttää kun joku tunkee pahanhajuisen vauvansa syliini. 

Vierailija
130/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin rupeaa ällöttämään jos ajattelen omaa kehoani liikaa. Joskus tulee ihan sellainen heikotus kun ajattelen että vatsassani on suolia, kehossa nesteitä, suonia, kudoksia jne. Samasta syystä en voi katsoa mitään elävää kuvaa esimerkiksi leikkaussalista. Verinen haava, oikeaa reittiä ulos tullut virtsa, uloste tai oksennus ei heikota. Toki ällöttää mutta pystyn olemaan naama peruslukemilla hoitaessani vaikka toisen vuotavaa haavaa. Myöskään seksi ja siihen liittyvät eritteet ei ällötä.

Sitä en tiedä miten selviäisin jos joutuisin joskus auttamaan vaikka avomurtumapotilasta tai antamaan ensiapua henkilölle jolla on suuri haava niin että haavan sisälle näkee. Pahinta on ajatella jotain vatsan alueen haavaa josta näkyisi sisäelimet.

Joskus vain havahdun siihen ajatukseen että minunkin kehossa on kaikkia niitä "ällöttäviä" asioita ja se on hetkittäin sietämätön ajatus. Onneksi pystyn helposti kääntämään ajatukset muualle. :D

Vierailija
131/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:30"]

Omat ja muidenkin varpaat!!!! Hyvä kun pystyn omia varpaankynsiä edes leikkaamaan :(

[/quote]

Joo! Jalat ylipäätään, hyiiiii.

[/quote]

Mistä näitä jalkafobiasta kärsiviä oikein sikiää. Onko kyseessä joku kieroutunut piirre kulttuurissamme. Samalla tavoin voisi inhota myös ihmisten käsiä ja sormia, sillä nekin ovat raajoja kuten jalatkin. 

Jostain mystisestä psykologisesta syystä varpaat on näiden mielestä kuitenkin inhottavampia kuin sormet. Suunnilleen yhtä viisasta kuin että inhottaisiin koirien takatassuja mutta ei etutassuja.

Vierailija
132/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oletteeko ikinä nähnyt kuvaa lapsen kallosta ennen kuin maitohampaat ovat irronneet, mutta siis yök, tulee kylmät väreet kun ajattelenkin!

https://www.google.fi/search?q=a+child's+skull+before+losing+baby+teeth&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=6h9mU9O7CajV4ATm5YGIAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1391&bih=700#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1i4Bt6Eq01Ok4M%253A%3B10CCvlr6NCk6LM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.stack.imgur.com%252F7yAU0.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fskeptics.stackexchange.com%252Fquestions%252F9541%252Fis-this-image-about-child-teeth-development-accurate%3B480%3B574

hyihyihyihyi

ja minua ällöttää myös jostain syystä pienet reiät, kun niitä on paljon. esimerkiksi ajatus ihohuokosista on todella ällöttävä.

Vierailija
133/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:30"]

Omat ja muidenkin varpaat!!!! Hyvä kun pystyn omia varpaankynsiä edes leikkaamaan :(

[/quote]

Joo! Jalat ylipäätään, hyiiiii.

[/quote]

Mistä näitä jalkafobiasta kärsiviä oikein sikiää. Onko kyseessä joku kieroutunut piirre kulttuurissamme. Samalla tavoin voisi inhota myös ihmisten käsiä ja sormia, sillä nekin ovat raajoja kuten jalatkin. 

Jostain mystisestä psykologisesta syystä varpaat on näiden mielestä kuitenkin inhottavampia kuin sormet. Suunnilleen yhtä viisasta kuin että inhottaisiin koirien takatassuja mutta ei etutassuja.

Luitko kommenttini, jossa inhoan sekä peukku- että varvassormuksia? Kiitos kuitenkin kauniista sanoistasi, joista vedin sen johtopäätöksen että olen palstan harvoja viisaita ja loogisia ihmisiä.

Vierailija
134/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätit. 

Vierailija
135/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:05"]

Minuakin rupeaa ällöttämään jos ajattelen omaa kehoani liikaa. Joskus tulee ihan sellainen heikotus kun ajattelen että vatsassani on suolia, kehossa nesteitä, suonia, kudoksia jne. Samasta syystä en voi katsoa mitään elävää kuvaa esimerkiksi leikkaussalista. Verinen haava, oikeaa reittiä ulos tullut virtsa, uloste tai oksennus ei heikota. Toki ällöttää mutta pystyn olemaan naama peruslukemilla hoitaessani vaikka toisen vuotavaa haavaa. Myöskään seksi ja siihen liittyvät eritteet ei ällötä.

Sitä en tiedä miten selviäisin jos joutuisin joskus auttamaan vaikka avomurtumapotilasta tai antamaan ensiapua henkilölle jolla on suuri haava niin että haavan sisälle näkee. Pahinta on ajatella jotain vatsan alueen haavaa josta näkyisi sisäelimet.

Joskus vain havahdun siihen ajatukseen että minunkin kehossa on kaikkia niitä "ällöttäviä" asioita ja se on hetkittäin sietämätön ajatus. Onneksi pystyn helposti kääntämään ajatukset muualle. :D

[/quote]

Minua taas ei ollenkaan heikota kudokset tai niiden näkeminen, ja eräs harkitsemistani uravaihtoehdoistakin oli kirurgi.

Mutta ne eritteet, joita kehosta valuu/vuotaa/tihkuu ulkopuolelle, ällöttävät kovasti. Nytkin paitaani on tullut hikeä kainalon kohdalle ja varmaan pikkareissakin jotain on. En jotenkin osaa suhtautua siihen, että tällainen on tosiaan ihan normaalia ja luonnollista, vaan pidän kehoani jotenkin viallisena kun se tällä tavalla "vuotaa" ja tahrii ympäristöä kaikenlaisilla haisevilla liemillä ja limoilla. En tykkää yhtään ajatella, että minun pitää jatkuvasti pestä itsestäni niitä eritteitä pois, jotta olisin yhteiskuntakelpoinen. Koko systeemi vaikuttaa jotenkin ihan päin persettä suunnitellulta! Olisihan paljon järkevämpää olla sellaisessa kehossa, jota ei tarvitse ihan jatkuvasti pestä ja pyyhkiä puhtaaksi kaiken maailman röhnästä, hilseestä, rasvasta, talista, virtsasta, hiestä ja ulosteesta.

Vierailija
136/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaat. Mua ihan fyysisesti oksettaa kun joku postaa blogiinsa tai facebookkiin jonkun rantakuvan missä näkyy varpaat hiekassa (ollaan olevinaan niin taiteellisia). Hyi helvetti.

Ja joku mainitsikin rumat luomet. 

Hmm. Ja peukalot! Muut sormet eivät mua inhota erityisesti, mutta peukalot on aina sellasia rumia mohloja. 

Vierailija
137/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 13:43"]

Tämä on ihan hullua mutta joskus mua alkaa inhottaa kun mietin ihmisten vaatteiden alla hautuvia sukuelimiä :( jossain tärkeässä tilanteessa menee ajatus ihan solmuun kun mietin vain vastapuolen alakertaa. Huh.

[/quote]

Apua, niin minäkin joskus! Varsinkin jos on kuuma ilma :D

[/quote]

hyvä että meita kahjoja on kaksi :)

Vierailija
138/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 14:12"]

Luitko kommenttini, jossa inhoan sekä peukku- että varvassormuksia? Kiitos kuitenkin kauniista sanoistasi, joista vedin sen johtopäätöksen että olen palstan harvoja viisaita ja loogisia ihmisiä.

[/quote]

Luin kommenttisi. Sormukset ja muut korut, lävistykset ja tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Mutta mitä ne minulle edes kuuluu, jokainen omalla tavallaan. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Parempi löytää se omasta mielestä itselle sopiva tyyli kuin yrittää mennä massan mukana kaikessa, että kukaan ei vaan ärsyyntyisi.

Vierailija
139/191 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pumpulin ääni, vastaleikatut kynnet joilla joutuu koskemaan narskuvaa pumpulia (wtf :D)

- Toi oli hyvä jonka joku sano eli asiat jotka ovat täynnä pieniä reikiä /onteloiset asiat esim lotus juuri

https://www.google.fi/search?q=lotus+root&rlz=1C1ASUT_fiFI523FI523&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=miRmU-fpOqrZ4AT9m4GYAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1777&bih=878&dpr=0.9

Vierailija
140/191 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

masokisti haluaa lukea enemmän ja sanoo up