Lue keskustelun säännöt.
Mistä rokotteesta jää jälki
Kommentit (2)
silloin sen sai valita, samana syksynä se poistui rokotusohjelmasta aj nykyään se laitetaan vaan riskiryhmään kuuluville
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin epäilinkin. Eikö sitä siis laiteta automaattisesti nykyään, entä aikaisemmin?