entiset vaihto-oppilaat, harrastitteko vaihtovuonna seksiä?
nyt puhutaan siis lukiovaihdossa olleista. toisessa keskustelussa vääntöä siitä onko seksin harrastaminen vaihtareiden keskuudessa yleistä vai ei, joten...
sanokaa vielä vuosi/vuosikymmen jolloin olitte ja maa/maanosa
Kommentit (103)
1988 / Australia / ei seksiä ( ei edes suudelmia tai pusuja)
En harrastanut seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta jouduin pakotettuun yhdyntään, kun minut raiskattiin vaihtarivuonna. Olin kyllä erittäin vahvasti humalassa silloin ja nuori naiivi tyttö, mutta olihan tuo ja on edelleen elämäni kauhein hetki. Onneksi olen pystynyt käsittelemään asiaa ja pääsemään yli. En kyllä ymmärrä miten pystyin jatkamaan vaihtoa vielä viimeiset 4 kk tuon raiskauksen jälkeen. En edes ajatellut eka kertoa vanhemmilleni, koska koin, että kaikki oli mun vikaa. Onneksi sain kerrottua vaihtariperheelle ja sitä kautta polisiille, sain psykologinkin apua ja perhe tuki mua tosi paljon sen koko loppuajan.
Espanja, 2004
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:47"]
En harrastanut seksiä sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta jouduin pakotettuun yhdyntään, kun minut raiskattiin vaihtarivuonna. Olin kyllä erittäin vahvasti humalassa silloin ja nuori naiivi tyttö, mutta olihan tuo ja on edelleen elämäni kauhein hetki. Onneksi olen pystynyt käsittelemään asiaa ja pääsemään yli. En kyllä ymmärrä miten pystyin jatkamaan vaihtoa vielä viimeiset 4 kk tuon raiskauksen jälkeen. En edes ajatellut eka kertoa vanhemmilleni, koska koin, että kaikki oli mun vikaa. Onneksi sain kerrottua vaihtariperheelle ja sitä kautta polisiille, sain psykologinkin apua ja perhe tuki mua tosi paljon sen koko loppuajan.
Espanja, 2004
[/quote]
Ohhoh, voimia<3 rohkeata kertoa tälläisestä
Espanja, 2004
[/quote]
Hui kauhea, onneksi oot selvinnyt koettelemuksesta. Ja mikä tuuri, että vaihtoperheesi tuki sinua ja sait apua paikanpäälä. Kerroitko omille vanhemmillesi tai ystäville Suomessa tapahtuneesta milloin?
Jos oma tyttäreni kertoisi tulleensa raiskatuksi, varmaan lentäisin saman tien seuraavalla lentokoneella hakemaan hänet takaisin.
Terveisin äiti, jonka tytär parhaillaan vaihdossa USA:ssa ja ikävä ja huoli ovat suuria. Onneks pian koittaa kesäkuu :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 18:28"]
Espanja, 2004
[/quote]
Hui kauhea, onneksi oot selvinnyt koettelemuksesta. Ja mikä tuuri, että vaihtoperheesi tuki sinua ja sait apua paikanpäälä. Kerroitko omille vanhemmillesi tai ystäville Suomessa tapahtuneesta milloin?
Jos oma tyttäreni kertoisi tulleensa raiskatuksi, varmaan lentäisin saman tien seuraavalla lentokoneella hakemaan hänet takaisin.
Terveisin äiti, jonka tytär parhaillaan vaihdossa USA:ssa ja ikävä ja huoli ovat suuria. Onneks pian koittaa kesäkuu :)
[/quote]
Kiitos. Kymmenen vuotta sitten kun lähdin vaihtoon niin ainoa kommunikointi vanhempieni kanssa tapahtui sähköpostilla ja joulun aikaan taisimme soitella puhelimella pari kertaa. Meinasin heti kertoa tapahtuneesta vanhemmilleni, mutta sähköpostin välityksellä se tuntui vaikealta ja tiesin, että vanhempani varmasti järkyttyisivät sen verran, että tulisivat hakemaan minut kotiin. Vaihtoperhe kuitenkin huomasi, ettei kaikki ollut hyvin ja sain heille asiasta kerrottua. Hekin kyllä kauan aikaa yrittivät saada minua kertomaan tapahtuneesta vanhemmillenikin, mutta kunnioittivat päätostäni.
Suomeen palattuani kerroin sitten vanhemmilleni tarkemmin, mitä oli tapahtunut ja yhdelle parhaalle ystävällenikin Suomessa kerroin.
Tsemppiä hei sullekin nyt viimeisiin kuukausiin! Ei kannata pelätä pahinta turhaan. Varmaankin suurin osa vaihdoista on erittäin positiivisa kokemuksia ja tulet kyllä ihan takuulla huomaamaan kuinka tyttäresi on kasvanut henkisesti vuoden aikana.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:48"]
Tietysti. Deittailukulttuuri on Jenkeissä aivan eri tasolla kuin Suomessa, en edes tiennyt, että pojat voivat olla niin kohteliaita ja huomioonottavia.
[/quote]deittailuun ei kuulu olla haarat levällään
[/quote]
Missä näin on päätetty?
2008 Espanja ja kyllä. En edes tiedä voiko sitä vaihto_oppilas_vuodeksi edes kutsua, sillä tein kaikkea muuta paitsi opiskelin. Koulun käynti oli rentoa ja Espanjassa lukio oli paljon helpompaa mihin Suomessa olin tottunut niin töitä sen eteen ei juuri tarvinut tehdä. Host perhettäkään ei paljoa menoni kiinnostanut. Ehkä elämäni paras ja rennoin vuosi, tosin oman vuoteni perusteella en kyllä välttämättä lastani mielellään päästäisi vaihto-oppilaaksi.
2008 Espanja ja kyllä. En edes tiedä voiko sitä vaihto_oppilas_vuodeksi edes kutsua, sillä tein kaikkea muuta paitsi opiskelin. Koulun käynti oli rentoa ja Espanjassa lukio oli paljon helpompaa mihin Suomessa olin tottunut niin töitä sen eteen ei juuri tarvinut tehdä. Host perhettäkään ei paljoa menoni kiinnostanut. Ehkä elämäni paras ja rennoin vuosi, tosin oman vuoteni perusteella en kyllä välttämättä lastani mielellään päästäisi vaihto-oppilaaksi.
1990 luvun alku, USA. Kyllä harrastin, kahden eri pojan kanssa
1990-luvun loppupuoli, USA. Kyllä harrastin, menetin neitsyyteni pojalle, jonka kanssa seurustelin noin puolen vuoden ajan. Olin 17-vuotias.
1990-luvun puolivälissä, USA. En harrastanut, ei edes pussailua. Asuin hyvin pienessä kylässä kaukana kaikesta ekat kuukaudet ja vaikka muutinki isompaan paikkaan joulun jälkeen, ei seksi olisi tullut mieleenkään. Jos se olisi saatu selville, minut olisi lähetetty kotiin. Näin ainakin säännöt sanoivat ja kilttinä tyttönä niitä myös noudatin. Mahtava vuosi se oli ilman seksiäkin.
90-luvulla olin USA:ssa ja en harrastanut seksiä, vaikka olinkin koulussa suosittu ja deittailin kohtuullisen ahkerasti. Enkä muuten edes ollut neitsyt lähtiessäni.
Olin Gambiassa ja jaoin kunnolla persettä 🍑o===3*
Jenkeissä 90-luku. Kyllä,, poikaystäväni kanssa. Hieman oli haasteita ajassa ja paikassa koska uskonnollinen pikkukaupunki ja sen mukaiset perheet.
Japani, 1996, muuta tehnykkään ku pani ja bailas .
Tuohon aikaan sitä oli valkosena miehenä kovaa valuuttaa naisten keskuudessa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Japani, 1996, muuta tehnykkään ku pani ja bailas .
Tuohon aikaan sitä oli valkosena miehenä kovaa valuuttaa naisten keskuudessa siellä.
Jake, perhana...
Kyllä harrastin seksiä Tanskassa, kun opiskelin siellä 2009-2010.
N32
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:25"]
Tää keskustelu on saanut tosi häiriintyneitä värejä!
[/quote]
esim?