entiset vaihto-oppilaat, harrastitteko vaihtovuonna seksiä?
nyt puhutaan siis lukiovaihdossa olleista. toisessa keskustelussa vääntöä siitä onko seksin harrastaminen vaihtareiden keskuudessa yleistä vai ei, joten...
sanokaa vielä vuosi/vuosikymmen jolloin olitte ja maa/maanosa
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 14:30"]
Pääseeköhän Suomeen tulevat vaihto-opiskelijat harrastamaan seksiä? Kun meidän lukiossa näytti että sai vaihto-oppilaat olla aika paljon vaan omassa rauhassa :/
[/quote]
mun veli seurusteli lukiossa vaihtarityön kanssa ja yökyläilyjen määrästä päätellen molemmat sai
En pannut ketään. 2000-luvun alkupuoli, Uusi-Seelanti.
Syy: Jätkä, johon olin ihastunut seurusteli toisen kanssa, ja olin liian introvertti remuamaan muun nuorison mukana. Yritin myös noudattaa sääntöjä. LOL :D
Kuten jo vastasin toisessa ketjussa, en edes saanut kavereita.
USA 2010, harrastin. Seurustelen edelleen saman pojan kanssa.
Saksa 2000-luku, en! Olin liian nuori, 16v.
Olin jenkeissä 2011-2012. En harrastanut, vaikka olin jo menettänyt neitsyyden. Olin niin uskonnollisessa kaupungissa, että suurin osa ei hyväksynyt esiaviollista seksiä.
jenkeissä 2010-2011, samassa koulussa olleen norjalaisen vaihtaripojan kanssa. seurusteltiin 3 vuotta ja erottiin vasta äskettiäin
en ymmärrä mitä te mammat alapeukutatte? :D
1990-luku USA, en.
Olin jopa ostanut kondomit mukaan, jos olisin tullut vuoden aikana sellaisiin aatoksiin, että niitä oli tarvinnut, mutta ei tullut tarvetta. Enkä kyllä toivonutkaan erityisesti, mutta vaihtarijärjestöstä oli kerrottu, että varsinkin pikkukaupungeissa voi olla vaikea kehdata ostaa niitä, joten päätin olla kaukaa viisas ja hankkia ne mukaan.
Mulla oli jenkkiperheessä niin tiukat säännöt etten päässyt edes deitille kuin isommassa porukassa. Seksiä en olisi pystynyt harrastamaan missään, ei kyllä ollut tarvettakaan. Koulussani oli useita raskaana olevia, jopa 14-vuotiaita joten ymmärsin perheen suojelunhalun vaikka se suomalaisen seksivalistuksen saaneesta tuntuikin ylimitoitetulta.
No nähtiin etteipä pidä täysin paikkaansa nuo toisessa ketjussa olleet yleistykset, että kaikki alaikäiset harrastavat seksiä ulkomailla eivätkä palaa neitsyinä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:48"]
Tietysti. Deittailukulttuuri on Jenkeissä aivan eri tasolla kuin Suomessa, en edes tiennyt, että pojat voivat olla niin kohteliaita ja huomioonottavia.
[/quote]deittailuun ei kuulu olla haarat levällään
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 16:46"]
No nähtiin etteipä pidä täysin paikkaansa nuo toisessa ketjussa olleet yleistykset, että kaikki alaikäiset harrastavat seksiä ulkomailla eivätkä palaa neitsyinä.
[/quote]ei ole totta
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:45"]
2010-luku, kanada, kyllä
[/quote]
No tietysti harrastit, et oo onnistunu pitämään haarojas kiinni sen jälkeen kun täytit 13.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 13:45"]
2010-luku, kanada, kyllä
[/quote]
No tietysti harrastit, et oo onnistunu pitämään haarojas kiinni sen jälkeen kun täytit 13.
[/quote]
?????
Tää keskustelu on saanut tosi häiriintyneitä värejä!
Pääseeköhän Suomeen tulevat vaihto-opiskelijat harrastamaan seksiä? Kun meidän lukiossa näytti että sai vaihto-oppilaat olla aika paljon vaan omassa rauhassa :/