Olen hieman ihmeissäni...
Oltiin tuttavien luona käymässä ja he olivat menneet kihloihin,sanoivat häiden olevan parin vuoden pääästä.
Tuttva mies kysyi milloin meillä on häät(on " kihlasormukset" mutta ollaan puhuttu ettei naimisiin mennä) ja mies sanoi että n.2vuoden päästä mekin mennään.
olen nyt äimänä-oliko se tavallaan kosinta kun kerta yht äkkiä haluaakin naimisiin kanssani?
Kommentit (22)
jätteidenkuljettaja, siivooja, puhelinmyyjä...
t.Sivistynyt
Vierailija:
t.Sivistynyt
Vierailija:
t.Sivistynyt
-kanttori
-sosiaalivirkailija (ei esimies)
-kuramoottori
-piikkaaja
... Onhan noita....
Joku vois luulla, että se on noottem hiirten kaa.
Vierailija:
Joku vois luulla, että se on noottem hiirten kaa.
halusin kysyä ihan kahden kesken enkä yleisön edessä. minullekkin tuli mileen jos vaan sanoo et mennään naimisiin vaikkei oikeasti mennäkkään mut miksi valehdella hyville tutuille jotka pitäisi kutsua häihinkin..-ap
niin ei ostettu kihlasormuksia vaan ihan sellaiset näyttösormukset miehen ja omanikin työni vuoksi.-ap
Vierailija:
niin ei ostettu kihlasormuksia vaan ihan sellaiset näyttösormukset miehen ja omanikin työni vuoksi.-ap
ja mitä se meille kuuluu miksi ap:llä pitää olla sormus,ei liittynyt ihan tähän juttuun nyt.
Miten ap:n pitäisi mielestäsi toimia ettei olisi " omalaatuista" ? Mennä kihloihin ja naimisiin tai sitten muistaa olla käyttämättä minkäänlaisia sormuksia?
AP:n sepustus näyttösormuksista ja että sormukset liittyvät töihin ovat vaan niin merkillisiä, että kieltämättä pistävät miettimään, mistä ihmeestä oikein on kyse.
Vierailija:
Miten ap:n pitäisi mielestäsi toimia ettei olisi " omalaatuista" ? Mennä kihloihin ja naimisiin tai sitten muistaa olla käyttämättä minkäänlaisia sormuksia?
Vierailija:
AP:n sepustus näyttösormuksista ja että sormukset liittyvät töihin ovat vaan niin merkillisiä, että kieltämättä pistävät miettimään, mistä ihmeestä oikein on kyse.
mutta kuitenkin sormukset sitoutumisen merkiksi. Voi olla hyvä joskus olla joku merkki ulkopuolisillekin että on varattu.
Vierailija:
Voi olla hyvä joskus olla joku merkki ulkopuolisillekin että on varattu.
Meillä mies ei pidä sormustaan töissä, ettei kukaan ulkopuolinen saisi tietää sen olevan naimisissa. Mulle asia on todellakin aivan yhdentekevä. Mun luo kotiin se tulee kuitenkin.
Vierailija:
Mulle asia on todellakin aivan yhdentekevä.
10 kanssa samoilla linjoilla, että eikös kihlaus ole juuri lupaus avioliitosta??!! Mikä ihmeen muotivillitys niistä sormuksista on tullut?? Minulla oli aikoinaan silloisen poikaystävän luokkasormus kaulaketjussa. Tämä siksi, että halusimme antaa toisillemme jotain joka muistuttaa toisesta, mutta emme halunneet sitoutua vakavasti. Suosittelen siirtymään tuohon kaulaketjuun jos ei ole tarkoitus olla oikeasti kihloissa ja lupautunut naimisiin.
Vierailija: