Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hieman ihmeissäni...

Vierailija
01.02.2006 |

Oltiin tuttavien luona käymässä ja he olivat menneet kihloihin,sanoivat häiden olevan parin vuoden pääästä.

Tuttva mies kysyi milloin meillä on häät(on " kihlasormukset" mutta ollaan puhuttu ettei naimisiin mennä) ja mies sanoi että n.2vuoden päästä mekin mennään.

olen nyt äimänä-oliko se tavallaan kosinta kun kerta yht äkkiä haluaakin naimisiin kanssani?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Helpottaa etenemistä uralla ja ei aiheuta niin paljon uteluja. Täähän on nyt ihan yleistietoa

Vierailija
2/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätteidenkuljettaja, siivooja, puhelinmyyjä...

t.Sivistynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t.Sivistynyt

Vierailija
4/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t.Sivistynyt

Vierailija
5/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kanttori

-sosiaalivirkailija (ei esimies)

-kuramoottori

-piikkaaja

... Onhan noita....

Vierailija
6/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois luulla, että se on noottem hiirten kaa.

Vierailija
7/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku vois luulla, että se on noottem hiirten kaa.

Vierailija
8/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin kysyä ihan kahden kesken enkä yleisön edessä. minullekkin tuli mileen jos vaan sanoo et mennään naimisiin vaikkei oikeasti mennäkkään mut miksi valehdella hyville tutuille jotka pitäisi kutsua häihinkin..-ap

Vierailija
9/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ostettu kihlasormuksia vaan ihan sellaiset näyttösormukset miehen ja omanikin työni vuoksi.-ap

Vierailija
10/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin ei ostettu kihlasormuksia vaan ihan sellaiset näyttösormukset miehen ja omanikin työni vuoksi.-ap

Vierailija
11/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä se meille kuuluu miksi ap:llä pitää olla sormus,ei liittynyt ihan tähän juttuun nyt.

Vierailija
12/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n pitäisi mielestäsi toimia ettei olisi " omalaatuista" ? Mennä kihloihin ja naimisiin tai sitten muistaa olla käyttämättä minkäänlaisia sormuksia?

Vierailija
13/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n sepustus näyttösormuksista ja että sormukset liittyvät töihin ovat vaan niin merkillisiä, että kieltämättä pistävät miettimään, mistä ihmeestä oikein on kyse.

Vierailija:

Miten ap:n pitäisi mielestäsi toimia ettei olisi " omalaatuista" ? Mennä kihloihin ja naimisiin tai sitten muistaa olla käyttämättä minkäänlaisia sormuksia?

Vierailija
14/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP:n sepustus näyttösormuksista ja että sormukset liittyvät töihin ovat vaan niin merkillisiä, että kieltämättä pistävät miettimään, mistä ihmeestä oikein on kyse.

Vierailija
15/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin sormukset sitoutumisen merkiksi. Voi olla hyvä joskus olla joku merkki ulkopuolisillekin että on varattu.

Vierailija
16/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi olla hyvä joskus olla joku merkki ulkopuolisillekin että on varattu.

Vierailija
17/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei pidä sormustaan töissä, ettei kukaan ulkopuolinen saisi tietää sen olevan naimisissa. Mulle asia on todellakin aivan yhdentekevä. Mun luo kotiin se tulee kuitenkin.

Vierailija
18/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle asia on todellakin aivan yhdentekevä.

Vierailija
19/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee.

Vierailija
20/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kanssa samoilla linjoilla, että eikös kihlaus ole juuri lupaus avioliitosta??!! Mikä ihmeen muotivillitys niistä sormuksista on tullut?? Minulla oli aikoinaan silloisen poikaystävän luokkasormus kaulaketjussa. Tämä siksi, että halusimme antaa toisillemme jotain joka muistuttaa toisesta, mutta emme halunneet sitoutua vakavasti. Suosittelen siirtymään tuohon kaulaketjuun jos ei ole tarkoitus olla oikeasti kihloissa ja lupautunut naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi