Järjetön makean himo! Miten ihmeessä sen saisi taltutettua :-(
Alkaisiko silloin sallittu yht´äkkiä kyllästyttää?
Kommentit (26)
Karsit turhat hiilarit ja sokerin ruokavaliostasi kuukaudeksi ja jo loppuu makeanhimo.
Mulla menossa kakkuhimo. Toissapäivänä, ja eilen syönyt pakastekakun, ja tänäänkin ostin, varmaan käy samoin. Tarkoitus syödä vain pala päivässä, mutta syönkin koko kakun. Normaalien karkkien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi liikunnan lisääminen ja se että en osta mitään herkkuja kotiin houkutukseksi. Ja ruokaa säännöllisesti myös töissä, aiemmin kun saatoin korvata työlounaan suklaalevyllä... Ja paha sokeriaddiktio oli n.20 vuotta.
Mulla ei auta mitään luikunta, eikä terveelliset ateriat ja aamupala.
Tavallista kunnon ruokaa riittävästi, silloin ei tee mieli mitään välillä eikä naposteltavaa tarvita ollenkaan. Kun syö ruokaa säännöllisesti joka päivä, tämä toimii. Makeanhimo ei ole mitään muuta kuin elimistön tarve saada nopeasti jotain verensokeria kohottavaa ja saman vaikutuksen saa tavallisesta ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista kunnon ruokaa riittävästi, silloin ei tee mieli mitään välillä eikä naposteltavaa tarvita ollenkaan. Kun syö ruokaa säännöllisesti joka päivä, tämä toimii. Makeanhimo ei ole mitään muuta kuin elimistön tarve saada nopeasti jotain verensokeria kohottavaa ja saman vaikutuksen saa tavallisesta ruuasta.
Kuinka selität makeanhimon aterian jälkeen?
Minulla auttoi liikunnan lisääminen ja se että en osta mitään herkkuja kotiin houkutukseksi. Ja ruokaa säännöllisesti myös töissä, aiemmin kun saatoin korvata työlounaan suklaalevyllä... Ja paha sokeriaddiktio oli n.20 vuotta.