Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjetön makean himo! Miten ihmeessä sen saisi taltutettua :-(

Vierailija
25.06.2008 |

Alkaisiko silloin sallittu yht´äkkiä kyllästyttää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi liikunnan lisääminen ja se että en osta mitään herkkuja kotiin houkutukseksi. Ja ruokaa säännöllisesti myös töissä, aiemmin kun saatoin korvata työlounaan suklaalevyllä... Ja paha sokeriaddiktio oli n.20 vuotta.

Vierailija
22/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsit turhat hiilarit ja sokerin ruokavaliostasi kuukaudeksi ja jo loppuu makeanhimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kakkuhimo. Toissapäivänä, ja eilen syönyt pakastekakun, ja tänäänkin ostin, varmaan käy samoin. Tarkoitus syödä vain pala päivässä, mutta syönkin koko kakun. Normaalien karkkien lisäksi.

Vierailija
24/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi liikunnan lisääminen ja se että en osta mitään herkkuja kotiin houkutukseksi. Ja ruokaa säännöllisesti myös töissä, aiemmin kun saatoin korvata työlounaan suklaalevyllä... Ja paha sokeriaddiktio oli n.20 vuotta.

Mulla ei auta mitään luikunta, eikä terveelliset ateriat ja aamupala.

Vierailija
25/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kunnon ruokaa riittävästi, silloin ei tee mieli mitään välillä eikä naposteltavaa tarvita ollenkaan. Kun syö ruokaa säännöllisesti joka päivä, tämä toimii. Makeanhimo ei ole mitään muuta kuin elimistön tarve saada nopeasti jotain verensokeria kohottavaa ja saman vaikutuksen saa tavallisesta ruuasta.

Vierailija
26/26 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista kunnon ruokaa riittävästi, silloin ei tee mieli mitään välillä eikä naposteltavaa tarvita ollenkaan. Kun syö ruokaa säännöllisesti joka päivä, tämä toimii. Makeanhimo ei ole mitään muuta kuin elimistön tarve saada nopeasti jotain verensokeria kohottavaa ja saman vaikutuksen saa tavallisesta ruuasta.

Kuinka selität makeanhimon aterian jälkeen?