Mitä tuotteita kaipaat, minkä myynti on jo kaupasta lopetettu/mitä et enää kaupasta löydä?
Mä tykkäsin Herbinan rasvoittuvalle iholle tarkoitetusta kasvojen pesuaineesta. Nyt sitä ei meinaa löytyä mistään.
Ja sitten Tresemmen 24hour volume body-shampoo oli pitkään mun lemppari, kunnes sekin hävisi kauppojen hyllyltä.
Nyyyh...:`(
Kommentit (265)
SUN icen jäätelöt! Etenki päärynätuutti ja se pieni vaniljapuikko joka oli aivan omaa luokkaansa.
Omena-Dumlet, Carte D'Or Cookies -jäätelö, Mr Long -mehujää... Ja Bassets viinikumi-mix: pussissa oli minikokoisia viinikumeja ja jotain lakritsijuttuja.
Mustaherukan makuinen limppari, olisiko ollut jaffa merkiltään. Myytiin lyhyen aikaa ehkä 10 vuotta sitten.
Jenkin uuniomena tai omena-kanelipurkka, en muista maun nimeä tarkasti. Tästäkin on varmaan 10 vuotta.
Rio Cola.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 23:47"]
127, Eiku nyt mä löysin sen, se oli Kinderin pingui -patukka! Mistähän nuita sais ostettua..
[/quote]
Ulkomailla myydään kylmähyllyssä. Mm. budapestissä kun olin tänä vuonna :)
Valion salmiakkitiikeri irtokäätelö, Kotiuunin mustikkapulla, kultatoffee
Jo mainituista ainakin PolyColor hiusväriä saa Tokmanneilta vieläkin, sekä Toffifeeta löytyy S-marketista :)
Jos joku bongaa Kinderin Pingui patukoita Suomesta niin infoa!! :)
Kirpo- ja Pastirol -karamelleja kaipaan.
Sokeroidut tervaleijonat silloin, kun niihin ei vielä lisätty sorbitolia tai xylitolia.
Samaten Sisu-pastillit alkuperäisellä sokerillisella reseptillä.
Meikältä loppui pastillien syönti siinä vaiheessa, kun niihin alettiin laittaa noita sokerialkoholeja. Eipä sitä viitsi ulostuslääkettä huvikseen syödä!
Kilt jääsuklaa, joka tuntui viileältä suussa. Niitä oli maito- ja tummasuklaaversiota. Ostin aina lapsena lähi-Teboililta.:)
Vanha ketju mutta lisätään että kaipaan Jambo-patukoitoita (etenkin mansikka), Arlan sitruunajugurttia ja Fazerin Verraton- suklaakonvehteja, niitä ei enää saa joulunakaan :(
Elannon leipomon ranskanleipä. Kun sellaisen osti, se käärittiin kaupassa paperiin. Ihan oli täysvalkoista leipää, ei ollut kokojyvistä kuullutkaan. Sen kuori oli ihanan rapea. Myöhemmin kaupoissa oli saksansämpylöitä, jotka olivat ähes yhtä hyviä. En oo niitäkään enää nähnyt missään.
S-ryhmän Rainbow-tuotesarjan kasvovesi. Miksei sen tilalle ole tullut Coopilta vastaavaa tuotetta??
Lidlin kasvovesi, joka oli sellaisessa purkissa mistä sai painamalla.
Vierailija kirjoitti:
Elannon leipomon ranskanleipä. Kun sellaisen osti, se käärittiin kaupassa paperiin. Ihan oli täysvalkoista leipää, ei ollut kokojyvistä kuullutkaan. Sen kuori oli ihanan rapea. Myöhemmin kaupoissa oli saksansämpylöitä, jotka olivat ähes yhtä hyviä. En oo niitäkään enää nähnyt missään.
Eikö Lidlillä ole enää saksansämpylöitä?
Valion kausimaku Sitruuna oli parhautta. Tämän hetken kausimaku vesimeloni ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Valion kausimaku Sitruuna oli parhautta. Tämän hetken kausimaku vesimeloni ei ole hyvä.
Jugurtista kyse
Valion maustettua vispi/kuohukermaa, mansikkaa ainakin.
Pantteri-jäätelö (ei siis se tämän kesän jätski).