peräpukamista...
minulla on ollut peräpukamat vähän syvemmällä eli en ole niitä nähnyt mutta tuntenut kyllä.nyt ne ovat parantuneet mutta voiko niistä jäädä jokin arpi tms kuivunut " lerpake" toivottavsti joku tajuaa mitä yritän selittää.tämä kuulostaa kyllä todella hauskalta mutta itselläni on sellainen ja alkoi vaan vaivaamaan että mikä on
Kommentit (5)
se lerpake sulla on?ja onko se siis kuiva?
Minä nolostuksestani huolimatta hakeutuisin lääkäriin, jos olet vaikka synnyttänyt niin mene ensin neuvolan puheille.
Asia häiritsisi mua sen verran että haluaisin korjata sen mikäli mulla olisi vastaavaa.
Jos sen voi esim leikata jotenkin?
Vaikea sanoa kun et tuon tarkempaa kuvaillut...
kyllä haittaa elämää ja pukamatkin ovat jo menneet ohi. tulivat viimmeisimmässä synnytyksessä tai sen jälkeen.
Leikkaus tapahtui poliklinikalla ja toimitus oli ohi puolessa tunnissa. Paikallispuudutuksessa lerpakkeet leikattiin polttamalla pois ja pääsin samantien lähtemään sairaalasta. Peräaukon alueelle jäi palovamma, (ei laitettu tikkejä) joka parani kuukaudessa. Sain särkylääkettä ja puuduttavaa geeliä wc-käyntejä varten. Toipuminen oli paljon tuskattomampi kuin olin kuvitellut. Kannatti käydä, isosta harmista pääsi eroon aika helpolla.
Kai ne vois käydä hirttämässä pois, mutta en jotenkin saa aikaiseksi. Ei niistä mitään muuta vaivaa ole, kuin että uloste jää ikävästi sinne ikään kuinpoimuihin. Ällöä selittää, enkä oikein osaa kuvailla mutta syvältä on.