Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiomme järjestää alkoholittomat häät, sukulaiset nyrpistelevät.

Vierailija
24.03.2014 |

Mulla keittää ihan just yli!

Ollaan miehen kanssa suunniteltu alkoholittomia häitä ja tämä tuli puheeksi muutaman miehen sukulaisen kanssa.

Noh, eikös siitä alkanut nyrpistely ja kummastelu, että mitkä häät ne sellaiset on?

Miten voi olla tämmöisiä ihmisiä? Sanoin suoraan, että Ei tarvitse häihimme tulla jos ei ole muuta syytä kuin viinan perässä tuleminen.

Kommentit (489)

Vierailija
481/489 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi vain kaksi vaihtoehtoa: kuivat alkoholittomat häät tai kännisten örvellyshäät. Missä se kolmas hyvä vaihtoehto, että kilistellään sivistyneesti ja nautitaan hyvistä ruokajuomista, jotka täydentävät hyvän juhla-aterian? Kyllä hääateria ilman asiaankuuluvaa juomatarjoilua on laimea esitys ja moni jäisi niitä juomia kaipaamaan.

Jos haluaa pihtailla tai kontrolloida häävieraiden juomista, niin ainahan hääpari voi itse vaikuttaa siihen, montako lasillista heidän häissään tarjotaan. Kukaan ei ala örveltämään, jos juo alkuun lasin kuohuviiniä, ruualla pari lasia viiniä ja kahvin kanssa konjakin tai liköörin. Ja se pieni osa, jotka niitä eivät halua, sanovat kohteliaasti ei kiitos ja juovat vettä tai what ever.

Itsekkäät juhlien järjestäjät ajattelevat juhlissa vain itseään. Onnistuneissa juhlissa varmistetaan, että vieraatkin viihtyvät.

Vierailija
482/489 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin tarjosi häissä viiniä! Ei kai teitä vihitä kirkossa? Kun ette ole ollenkaan kristillisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/489 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Olen ihan samaa mieltä sun kanssa!

Vierailija
484/489 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla paskaa, ei jatkoon

Vierailija
485/489 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi juhlien joissa on lapsia, pitäisi vetää ryyppybileiksi. En ole mikään alkoholin vastustaja mutta pitäisittekö itseänne hyvänä esimerkkinä jos lapsenne näkisivät teidän kovassa kännissä ja aamulla hirveässä krapulassa. 

Vierailija
486/489 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, et lupauksistasi huolimatta ole koskaan kertonut, miten häät meni...?!

Vierailija
487/489 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon mitä porukkaa täällä on. Itse en ole alkoton mutta meinaan tämän luettuani järjestää häät ilman alkoholia ja painaa siitä tiedon ISOILLA KIRJAIMILLA kutsuihin. Jääpähän pois kaikki siipeilevät deekut ja sellaiset joita ei kiinnosta minulle tärkeä päivä (eli minäkään en kiinnosta). Ne olis sitten niitä ihmisiä joiden en odota pyytävän minulta ikinä yhtään mitään. Juhlat teemalla "jyvät akanoista".

OIKEIN! KALJAJUOPOT ULOS HÄISTÄ.

Vierailija
488/489 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi juhlien joissa on lapsia, pitäisi vetää ryyppybileiksi. En ole mikään alkoholin vastustaja mutta pitäisittekö itseänne hyvänä esimerkkinä jos lapsenne näkisivät teidän kovassa kännissä ja aamulla hirveässä krapulassa. 

Juuri näin.

Vierailija
489/489 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut useammissa alkoholittomissa häissä ja kaikki olleet tosi kivoja. Kolmet oli täysin ilman alkoholia ja yksissä tarjottiin tervetuliaismalja.