Auttakaa tuhlaamaan 3000 euroa itseeni!
Toisessa viestissä kyselin suhtautumisestanne miehen kalliisiin ostoksiin " ilman lupaa" tai keskustelua. Mies sitten osti mönkijänsä, mitä minä voisin ostaa itselleni? En ole mikään kosmetologilla kävijä tai himoshoppailija, mutta kaikenlainen rentoutuminen, kulttuuri, luonto ja extreme kiinnostaa.
Kommentit (7)
ennekun seuraavan kerran tulee rahaa. Auttakaa minua miten saan tuhlattua itseeni 3000¿ haha haa, olet muuten naurettava ongelmiesi kanssa ja väärällä palstalla.
Etelänmatka tai kaupunkiloma. Siellä sitten voi harrastaa ja ostaa mitä haluttaa. Jos et halua matkalle, lähde vaikkapa kylpylään, käy muutama kerta hierojalla ja osta joku kaunis koru. Voit myös kokeilla uusia urheilulajeja, esim. seinäkiipeily tai ratsastus. Ratsastusvaellus yhdistäisi liikunnan ja luonnon. Yksi ihana tapa viettää lomaa on lähteä purjehduskurssille Välimerelle!
Itse tekisin ehkä tällaisia juttuja:
-pari uutta jakkupukua Stokkan pukeutumisneuvojalta
-kylpyläviikonloppu nyt talvella
-parin päivän vaellus vaikka Pallas-Hetta -maastossa keväällä
-hierontasarjalippu, kampaaja, ehkä jotain aromaterapiaa tms.
Ja budjetista ei kyllä ole mitään tietoa, me kun pistäisimme tuon 3000 1,5 asuinneliöön :)
Siellä käyt katsomassa musikaalin the woman in white
http://www.womaninwhitethemusical.com/WIW_London/index.htm
ja sitten syöt hyvin, käyt vähän shoppailemassa jos se ei kuiteskaan ihan myrkkyä ole. ;)
Ulkomaanmatka olisi ihana, mutta melkein kaikki ystäväni ovat pienten lasten äitejä itsekin, joten seuraa ei juuri saa.
Ap eli itis
aloittaisin päivän menemällä day spa:han.
Sitten menisin lounaalle. Sen jälkeen kampaajalle. Sieltä shoppailemaan, hotelliin yöksi Jos jaksaisin menisin illalla elokuviin. Aamulla hieronta ja yrttikylpy. Hyvä aamupala ja sitten kotiin.
nimimerkki: Et pety