Mäkkäri vai hese, perustele!
Ikuisuuskysymys, ja haluan nähdä prosentuaalisesti kumpaa oikeasti kannatetaan enemmän
Kommentit (79)
Mä "löysin" pari kuukautta sitten hesen ja oon aivan myyty. :)
Haluaisin turkulaisena ja suomalaisena kannattaa Heseä, mutta
Mäkkärissä ei ranskalaisissa ole muuta kuin peruaa, öljyä ja suoaa (ja saa tilata suolattomanakin, jos haluaa), minkä tahansa hampurilaisen saa gluteenittomana (hesellä vain yksi)
Ja onhan se aika edullista, että gluteenittoman hampparin saa eurolla :)
Hese, tykkään niiden runsaista majoneeseista ja mausta. Plus kotimainen.
Hese.
Suomalainen firma. Paremman makuista ruokaa. Mun kotikaupungissa on vain se. Muualla saatan käydä Mäkissä, eli en ole ehdoton tämän suhteen.
Hese, paremmat hampparit ja kotimainen.
Mäkkäri, saan Hesen majoneesista ripulin.
Mäkkärin ranet, Hesen hampparit :)
Jos pitää toinen valita, niin ehkä sit Hese, kun se kerros on niin hyvää!
Hese, paremman makuinen majoneesi kanahampurilaisessa. Tosin tykkään Macin tuplamakupirtelöistä, mutta Hese silti.
Hesessä kerroshamppari paras, mutta muuten tykkään mäkkäristä enemmän. Varsinkin ranskalaiset mäkkärissä huippu hyviä!
Mäkkäri. Laadukkaampi, edullisempi, parempi valikoima. Ruoat sitä mitä sanotaankin, ei mitään ihmeellisiä mössöjä kuten esim. Hesen ranskikset.
Hesessä ei nykyään ole enää muuta suomalaista kuin nimi ja hinnat!
Mäkkäri. Maukkaammat hampurilaiset, todella hyvät ransut, vähemmän kaloreita, halvempi.
Mäkki, koska siellä HUOMATTAVASTI paremmat rankut, jonkin verran paremmat hampurilaiset ja mcfeast-dippi :D
En osaa tehdä eroa sapuskoissa ja "tyylikkyydessä", käymme molemmissa yhtä paljon, tai oikeastaan yhtä vähän, lasten kanssa. Mäkkäri on lähempänä, mutta Hese ruokakaupan yhteydessä. En osaa valita.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:38"]Mäkkärin ranet, Hesen hampparit :)
Jos pitää toinen valita, niin ehkä sit Hese, kun se kerros on niin hyvää!
[/quote]
Juuri näin! Hesen ranskalaiset ovat järkyttävän makuiset. Kuivat ja jauhoiset. Hampparit Hesessä taas paljon maukkaammat.
Mäkkäri.
Edullisempi, paremman makuinen, ravintolat tyylikkäämpiä.