Olen pian tuore yh-isä haluatko kysyä jotain?
Kommentit (30)
Miksi jäät yh:ksi, vai onko teillä yhteishuoltajuus?
Pian tuore yh-isä. Eli äiti aikoo kuolla synnytyksessä?
Haluaisitko minusta vakipanon? Olen nainen, 23.
Ethän sitten luule että joku vieras nainen rakastaisi lapsiasi kuin omiaan?
Terveisin toinen yh isä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:35"]Ethän sitten luule että joku vieras nainen rakastaisi lapsiasi kuin omiaan?
Terveisin toinen yh isä.
[/quote]
Miksi edes pitäisi?
Yhteishuoltajuus säilyy, mutta äidillä tapaamiset ainakin aluksi valvotusti. Siksi pian yh, että ensin parit käytännön asiat kuntoon ennen kuin lapset tulevat luokseni asumaan. Syynä on äidin kykenemättömyys huolehtia lapsista. Miehet, biletys ja vapaa-aika tärkeämpää.
-ap
En halua kysyä mitään, mutta toivotan tsemppiä sinulle ja lapsille!
Minkä ikäinen olet, montako lasta, lasten iät ja asuinpaikkasi? Mitkä fiilikset?
Toiselle yh-isälle: en luule enkä odota. En tarvi enää naista elämääni. Sinkkuna ajattelin jatkaa ja keskittyä lapsiini.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:35"]
Ethän sitten luule että joku vieras nainen rakastaisi lapsiasi kuin omiaan?
Terveisin toinen yh isä.
[/quote]
Mistäs tiedät?
Minä menin naimisiin ja perustin perheen yhden lapsen leski-isän kanssa. Esikoisesta on tehty perheensisäinen adoptio, joten tämä "vieras nainen" on myös lapsen juridinen äiti. En tee eroa lapsiemme välille, yhtä rakkaita ovat kaikki.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:38"]
Ethän sinä siis ole yh.
[/quote]
No onneksipa ei lähivanhemmasta puhuta ihan yleisesti yh:na, oli sitten oikeasti yhteis- tai yksinhuoltajuus..
voiko olla huoltaja, jos tapaamiset valvottuja?
Tervetuloa joukkoon!
T. yh-iskä42
Olen kolmekymppinen ja lapset alle viisi vuotiaita. Hyvät fiilikset on kun tietoa äidin touhuista ollut jo pitkän aikaa. Nyt vain sattui jäämään kiinni ja asia alkoi etenemään omalla painollaan
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 20:42"]voiko olla huoltaja, jos tapaamiset valvottuja?
[/quote]
Kyllä voi. Tapaamiset valvottuja koska äidin kunnosta ei ole näyttöä tai selvyyttä. Asia muuttuu todennäköisesti tulevaisuudessa,
Olet yksinhuoltaja? Yksinyhultajuuden saa jos toinen osapuoli narkomaani, juoppo holisti, mielenterveysongelmainen ts ei kykene huolehtimaan edes itsestään
haluutko alkaa mun kaa seukkaa? t: tuore yh-äiti