Mäkkäri vai hese, perustele!
Ikuisuuskysymys, ja haluan nähdä prosentuaalisesti kumpaa oikeasti kannatetaan enemmän
Kommentit (79)
En ole moneen vuoteen syönyt kumpaakaan, mutta hese, koska olen turkulainen, koska lisänä punainen majoneesi ja koska mäkkärin hampparit on niin kuivia.
Kaupungissa kyllä karvakäsi vie hinta/määrä-suhteessa ja subi jos haluaa jotain olevinaan tuoretta, jos siis ei muka ole aikaa istua alas syömään eli pitää ottaa takeaway. Ehkä joskus tien päällä tulee taas joskus heseen taivuttua kun pitää saada matkanvarrelta jotain minkä voi ajaessa syödä.
Hese ehdottomasti. En edes muista, milloin viimeksi olisin Mäkissä käynyt. En halua tukea joka paikkaan lonkeronsa ujuttanutta jenkkifirmaa. Hesellä on myös paremmat hampurilaiset, etenkin se majoneesi. En ymmärrä, miksi kaikki siitä aina valittavat. Kalorien takia? No, tietysti, jos usein siellä käy, niin niitä kertyy, mutta itse syön pikaruokaa ehkä kolmen kuukauden välein, joten kaloreista viis.
Hese on lähempänä ja tulee kotiin tarjouskuponkeja.en tiedä sitten kumpi halvempi loppupeleissä?
Hese. Mäkkärin hampurilaiset on jotenkin lötkömpiä ja Hesellä parempi majoneesi.
Hese ehdottomasti. Ei kyllä käydä hampurilaisella kuin ehkä kerran kuussa. Kerran vuodessa mennään vaihtelun vuoksi mäkkäriin ja aina se on samalainen pettymys. Mäkin hamppari on kuiva, eikä maistu miltään.
Hesessä on huomattavasti paremmat ranet! Mäkin on sellaisia löysiä ja mössöisiä, yleensä myös kylmiä :D Hesen kanahamppari<3 kasvishamppari oli herkkua myös, harmi että vaihtoivat falafeliin =(
Minä taas en halua tukea ahnetta turkulaista riistofirmaa, joka jättää mummot kuolemaan lattialle kun ei ole kolikoita soittaa apua.
Hesburger on junteista juntein. Samaa shittiä kuin tarjoustalo tai halpahalli sillä erotuksella, että siitä majoneesilla uitetusta sämpylästä saa maksaa todella paljon verrattuna esim. McDonaldsiin.
Tyhmä ei ole se, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hese. Suomalainen, ja etukuponkeja saa silloin tällöin jotta meidänkin perhe pääsee joskus hampurilaiselle.
t. Neljän lapsen köyhä yh-äiti
Älä tee lapsia niin voit syödä Hese-ateriat yksin..itse heidät ole tänne tehnyt..yhyy. Olisit käyttänyt kumia.
Mäkkäri! Paremmat ranskalaiset ja työntekijöillä paremmat olot muutenkin
Hesassa paremmat ranskalaiset ja majoneesi. Hampparitkin parempia nykyään kun mäkkärin uusi resepti on ihan paska.
käyn pizza buffassa. mega-ateriaa alemmalla innalla saa syödä niin paljon kuin napa vetää.
Nykyisin tykkään enemmän hesestä. Toivon ettei suosikkien reseptejä muutella!
Hesen hampparit, koska majoneesit. Ranskalaiset parempia myös Hesessä, mutta jos haluan vain nugetteja niin kaikki käy - BK, Mäkkäri tai Hese.
Hesoissa kaikki syövät tietenkin Hesessä. Muissa kaupungeissa voi mennä kumpaan vaan.
Molemmat käy.
Vaihtelu virkistää.
Hese on paras ja se punainen majoneesi nam nam.
Hese
- paljon paremmat hampparit! Ja tykkään niiden ravintoloista ja henkilökunnastakin enemmän. Mäkkärin hampparit on kuivia ja pieniä. Mäkkäristä voi korkeintaan hakea jonkun 1-2e hampparin ohimennen mutta ei sinne muuten kannata mennä.