Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisikö joku kääntäjien palkoista?

Vierailija
31.01.2006 |

kuinka paljon voi laittaa palkkatoivomukseksi euroina /tunnissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jo laittamassa toivomukseksi 90 e/h mutta taitaa olla vähän liikaa... kiitos!

Vierailija
2/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 9 euroa tunnissa laitoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mukana alv. Lisäksi tuntihintani on ollut myös tuo 30 ¿ sis. alv. Olenkohan ottanut liian vähän liksaa??

Vierailija
4/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko käännät tunnissa, lopullista tekstiä? Laske tuntipalkka siitä, ja muista että firma haluaa sinun ja omat kulut sekä voittonsa päältä.

Vierailija
5/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vaikea tietää mitä laittaisi... tuntuu, että palkat eroaa aika paljon paikasta riippuen!

Vierailija
6/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on oma firma myös. Ihan hyvin olen noilla summilla elänyt niin kauan kuin töitä on ollut. Joskus tosin on ollut liian vähän töitä ja se ottaa päähän. Toisaalta kuluja ei ole paljon kun saan tehdä töitä kotoa!

Vierailija
7/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aiheen vierestä. mutta haluaisin kanssa kotona tehtävää työtä...

Vierailija
8/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjäksi et pääse, ellet ole saanut alan koulutusta tai vaihtoehtoisesti osaa jotain poikkeuksellista kieltä + hyvää äidinkieltä.

Meillä ainakin töissä kääntäjät on kaikki maistereita yliopistosta.

Vierailija
9/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kääntäjäksi haluaa voi opiskella joko suoraan jotain kieltä yliopistossa ja sitten yrittää alan hommiin, mutta helpompi tapa on opiskella suoraan kääntäjäksi niin samalla oppii ne käännöshommat toisin kuin pelkissä kieliopinnoissa, vaikka monet heistäkin ryhtyvät kääntäjiksi. Esim. Savonlinnassa voi opiskella kääntäjäksi&tulkiksi Joensuun yliopistossa

Vierailija
10/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle menee helposti neljäkin tuhatta merkkiä. Ei mikään itseään kunnioittava käännösfirma myy 1500 merkkiä alle 50 euron.

Vierailija
11/11 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskutakaan sivun mukaan vaikka tässä nyt tulin siitä puhuneeksi:). Ei laskutan per sana, ja tottakai, sanamäärä sivulla vaihtelee paljon! En ole halunnut ylihinnoitella itseäni kun olen vasta tätä hommaa vuoden tehnyt. Tarkoitus olisi toki nostaa hintoja kunhan saan hyvän kääntäjän maineen.

5