Olen 164 cm pitkä, mikä olisi ihannepainoni?
Kommentit (30)
omasta ihannepainosta. Eli jos pituutta on 164, niin raaka ihannepaino olisi noin 54 kg. Ruumiinrakenteesta sitten riippuu, onko se liian paljon vai liian vähän. Itselläni pituutta on 167 ja olen huomannut, että parhaimmalta näytän painaessani n. 57-59. Siinä saa painon pysymään helposti. Olen myös painanut 48 kg sekä 51-54 ja voin kertoa, että 28:n teksti on täyttä puppua. 51-55 kg käytin vaatekokoa 32-34, nyt 57-59 enimmäkseen kokoa 36, paitsi housuissa 34, sillä olen kapealanteinen.
Oonh ite 168 cm pitkä ja painan 65 kiloa. Neuvolassa sanottiin mun olevan normaalipainoinen mutta täällähän mä oon ihan hirveen läski........
Vierailija:
omasta ihannepainosta. Eli jos pituutta on 164, niin raaka ihannepaino olisi noin 54 kg. Ruumiinrakenteesta sitten riippuu, onko se liian paljon vai liian vähän. Itselläni pituutta on 167 ja olen huomannut, että parhaimmalta näytän painaessani n. 57-59. Siinä saa painon pysymään helposti. Olen myös painanut 48 kg sekä 51-54 ja voin kertoa, että 28:n teksti on täyttä puppua. 51-55 kg käytin vaatekokoa 32-34, nyt 57-59 enimmäkseen kokoa 36, paitsi housuissa 34, sillä olen kapealanteinen.
Kait minä itse tiedän, mikä vaatekoko minulle sopii !! Jos minun mittainen painaa 9 kg enemmän kuin minä, ei varmasti voi sopia kokoon 36 kuin omissa haaveissaan. Kummaa porukkaa täällä, pettävät vain itseään
 Olen lasten jälkeen nyt laihdutellut pikkuhiljaa, ja pääsin jo 55kiloon joka tuntui hyvältä. mahamakkaroitakaan ei enää ollut juuri nimeksikään. (mutta ei sentään ollut pyykkilauta)
 Nyt koitan siis saada takaisin tulleet kilot pois...
Ihanne olisi 52-55kg. Nyt alipainoinen, mutta onneksi en kumminkaan näytä anorektikolta. Ongelma se on näinkin päin.
Vierailija:
Ja olen näissä mitoissa aivan oikeasti selvästi paksu. Eli tollanen 10 kg olisi hyvä saada pois. Nää naiset jotka kuvittelevat tuon 65 olevan hyvä, niin pettävät vaan itseään. Kyllä sellainen on jo selvä paksukainen! Varmaan 55 olisi ihan sopiva ja pysyykin helposti siinä jos liikkuu ja syö normaalisti.
Okei, nyt mä jo vähän loukkaannuin! Mä olen ollut 65 kg ja 164 cm ja mun kroppa on tosi hyvä niin. En kuuna päivänä haluaisi olla ruipelo enkä pidä siä kauniina. Mutta jos ei tämä mene läpi, niin ehkä tämä linkki, jota kelaamalla löytyy se Painonvartijoiden jo aiemmin mainitsemani hyvän olon taulukko, jossa 164-165 senttisen sopivaksi painoksi on määritelty tuo 54-68 kg. Siitä voi sitten kukin itse miettiä mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Ja huomauttaisin, että yksikään missiehdokas ei täytä näitä kilovaatimuksia, reilusti alipainoisia jokainen.
http://gcms.weightwatchers.com/WWI_Controller.aspx?S=11&Page=1013252&Vi…
 Siis eihän tuo vaatekoko voi muuten olla mahdollista.
 Minä olen 164cm ja painan 55kiloa ja käytän vaatekokoa 34. Harrastan aktiivisesti liikuntaa ja olen kiinteä.
kyllä 164cm hoikalta näyttää, jos painaa alle 55kg. Itse olen pari senttiä pitempi ja nyt viimeisilläni raskaana painan 65kg. Olo olisi järkyttävä, jos tämä olisi ollut lähtöpaino!