Olen 164 cm pitkä, mikä olisi ihannepainoni?
Kommentit (30)
tai sitten kovaa treeniä että paikat kiinteytyisi.
ihannepainosi on jossain 54-68 kilon välillä. Itse olen saman pituinen ja 64 kg on mulle tosi jees, enkä uskalla edes kuvitella miltä näyttäisin 54 kiloisena...
Silloin olo tuntui hyvälle. Nyt on mahassa sellaset läskimakkarat et hoh hoijaa. Ällöttävää. Että mun pitikin lihottaa itteni. =( t:ap
 Painoin puolitoista vuotta sitten n.58kg ja olo oli kiva. Nyt painan 68 ja olo ei niin kiva. Tosin olen raskaana nyt (paino noussut vasta kilon raskauden aikana)  ja laihduttaminen saa jäädä toistaiseksi.
 Mutta ärsyttää, kun vaatteet ei mahdu. Sen se löhöileminen ja miehen löytäminen teettää :)
 vaikka painankin sua ap vähemmän. Kait se pitäis vaan treenata sitten vatsalihaksia et paikat kiinteytyy ;-). Ei tuosta synnytyksestäkään toisaalta ole kuin vajaat puoli vuotta...

Ennen raskautta ja imetyksen aikana painoin 53-54kg, joten pidän sitä normaalipainonani. Nyt olen kuitenkin ollut 61 kg jo muutamia vuosia. Minulla on kaksoisleuka, allit ja muuta semmoista. Aika paljon sopiva paino riippuu myös rakenteestasi. Jos sinulla on pienet luut, näytät tuhdilta 61-kiloisena. Mutta on lohdullista lukea, että se on monen mielestä ihan ok.
Raskaana viimeiselläni 57 kg. Hassua et joku painaa normaalisti enemmän. Oon ballerina-tyyppiä, en luiseva.
Silloin harvoin kun jaksan lenkille lähteä niin ottaa päähän kun tulee pienikin ylämäki niin puuskuttaa niin paljon ettei voi/ viitti ees puhua kellekkään.. =)) Toisekseen kun istun jalat ihan vierekkäin mua ahdistaa aivan sairaasti mun pakki, niin mun on istuttava jalat vähän levällään... Ja kun laitan farkut jalkaan niin ne saatanan läskit tursuaa siihen housun yläpuolelle.... Mutta kun mä tykkään niin mahdottoman paljon karkista,kekseistä,pullasta,sipseistä ym... =(( t:ap
 Pullat, sipsit, keksit ja namit...
 Just tein suklaakakun..
Nimittäin mun juustosnackit loppu just.. Ja nyt tekis makeeta mieli. =))
 mä oon 164 ja just tällä hetkellä laihiksella.
 alkupaino oli tossa jo 76 kg, se kyllä tuntui paljolta, mutta ei mua miksikään läskiksi olisi voinut sanoa, pyöreäksi kyllä helpostikin, vaatekoko oli 42, eli vielä ihan normaaliosastolta saa niitä. Nyt paino on pudonnut muutaman kilon ja olo on mahtava!!! Aion pudottaa tuohon n. 65 kg tai enemmän, jos tuntuu hyvältä. Alle 60 kg en voi edes kuvitella, urheilen paljon ja lihakset painaa ja olen muutenkin enemmän sporttinen kuin siro. Läskit kertyy tasan raajoihin ja perseeseen, vatsa, vyötärö ja rinnat pysyy timminä, vaikka olis miten bonantsa muuten. Oikein LokaLaitisen kuvaama nainen siis.
 Luultavasti yli 70kg YÖK! Mutta ole niin laiska ja perso suklaalle, limulle jne. Liikun liian vähän. Lasten jäljiltä en ole painoani pudottanut. Painoin enne odotuksia 57kg, joten pitkä matka takaisin.
 Jaa eikö tarttiskaan kuin päästä johonkin 65kg???
ja mun mielestä oma ihannepainoni on siinä 58kg paikkeilla. Rakenne vaikuttaa paljon ihmiseen. Jos painaisin 52-55kg olisin jo ihan liian laiha ja ruipelo.
ja muutama kilo enemmän vois olla. tuntuu et vaatteet roikkuu päällä, mut en vaan taida lihota vaikken ees liiku kun puistoon ja kotiin. Ei tääkään hyvä, ehkä mieluiten painaisin noin 52 kg. ennen toista raskautta painoin ton verran ja se oli sopiva mulle.
Ja olen näissä mitoissa aivan oikeasti selvästi paksu. Eli tollanen 10 kg olisi hyvä saada pois. Nää naiset jotka kuvittelevat tuon 65 olevan hyvä, niin pettävät vaan itseään. Kyllä sellainen on jo selvä paksukainen! Varmaan 55 olisi ihan sopiva ja pysyykin helposti siinä jos liikkuu ja syö normaalisti.
 minä 166cm ja painan nyt 55kg. +5kg vuodessa, osa lihasta mutta silti olo on raskas. Olen A-mallia, joten jokainen kilo näkyy tanakkuutena takamuksessa :( minulle kävisi parhaiten alhainen paino koska lantio on niin leveä ja tulee heti bonantsa vaikutelma jos on vähäkään siinä ympärillä mitään.
 Mutta nämähän on elämän pikku ongelmia, mutta tulipahan vastattua :D
Painoin vuosi sitten 58 kg ja se oli minulle liikaa, sain jopa kommentteja painon noususta, vaikka olin ihan normaalipainoinen taulukoiden mukaan. Mutta minun ruuminrakenteelleni 58 kiloa on liikaa, se näkyi jo naamassakin. Aloitin liikkumisen ja terveellisemmän ruokavalion ja nyt on hyvä olo tämän painon kanssa. Itse olisin jo aika tuhti yli 60 kiloisena...
Jos olet 164 cm ja painat yli 53 kg, olet aika lihava. Sanoisin että noin 50 kg. Itse olen 167 cm ja painan 52 kg, kokoa 36/38 eli NORMAALI
Ja minulle ihanteellisin paino on 61 kg. En ole koskaan ollut hirveän laiha, enkä osaa sellaisena isteäni kuvitellakaan.