Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsivakuutus

Vierailija
30.01.2006 |

Kannattaako syntyvälle lapselle ottaa sellainen lapsivakuutus vai mikä lie, mikä korvaa hoitokuluja ym? Ensimmäinen lapsi syntymässä kohta puoliin ja haluaisin tietää paljonko yleensä tulee kuluja lapsen sairastelusta. Tuntuu vaan että vakuutukste maksavat about 300 egee vuodessa ja omavastuutkin aika korkeita, joten ovatko kannattavia ollenkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi asia on että esimerkiksi korvatulehdukset hoidetaan yksityisellä aivan toisella tavalla kuin terkkarissa. Yksityisellä voi varata ajan suoraan korvalääkärille joka ottaa kokonaisuudessan vastuun asiasta.Mekin saimme heti ekan tulehduksen jälkeen ajan putkitukseen kun lääkäri sanoi että liimakorva kummassakin. Epäilen hyvin vahvasti että terkkarissa ei näin olisi tehty vaan lapseni olisi syönyt monta turhaa kuuria ennen kuin putkista olisi puhuttu.

Korvalääkäri laittoi suoraan titaani (vai onko se titanium)putket, jotka pysyvät paremmin paikoillaan kuin muoviputket jotka ovat erittäin yleisiä kunnallisen puolen hoitotavoissa. Itse olen valmis maksamaan siitä että lapseni saa kunnon hoitoa eikä tuollaista räpiköintiä mitä se niin kovin usein julkisella puolella on. Asiat kyllä varmaan hoituvat sielläkin mutta niin paljon hitaammin enkä halua että lapseni joutuu siitä kärsimään ja kestämään sen takia enempää kipua.

Vierailija
22/22 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella siis...

Ja minä en ole joutunut lapsieni kanssa odottelemaan hoitoon pääsyä kunnallisella puolella. Te vakuutuksen ottaneet vaan kuvittelette niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla