Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania tekee lutkaksi

Vierailija
13.05.2014 |

Mies kutsui minua lutkaksi vaikka minulla ei ole ollut kuin 15 kumppania elämäni aikana.. Mites teillä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nelikymppinen ja muutamaan otteeseen ollut pidemmän aikaa sinkkuna tai ilman pitkäaikaista parisuhdetta, niin 15 on kyllä tosi maltillinen luku. Tuohon voi mahtua jo todella monta kuukauden parin suhdetta, eikä tarvitse olla mitään yhden illan juttuja. Ei se tee ihmistä kevytkenkäiseksi, ettei heti parikymppisenä löydä sitä oikeaa. 

Kuukauden suhde ei ole mikään parisuhde. Menee samaan settiin kuin yhden illan jutut. Kerran niin voi käydä kenelle vain mutta jos on paljon kuukauden tai kahden tapailuja niin onhan se aika kevytkenkäistä. Siinä on jaettu vaikka kenelle. 

Se, onko kevytkenkäisyys huono juttu, riippuu tietysti henkilöstä ja hänen omista näkemyksistään. Yleisesti ottaen miehet tykkää kevytkenkäisistä naisista, ainakin kevyeen tapailuun. Naisen siveys on monelle miehelle valitettava este, jonka joutuu ylittämään päästäkseen tämän kanssa sänkyyn. Toisaalta miehet keskimäärin arvostaa siveyttä omassa vaimossaan, joten seksin odottelu on hinta, jonka osa on ja osa ei ole valmiita maksamaan. 

Vierailija
62/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla taisi tuo 15 olla päivässä ennen kuin mentiin naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ollut mulla 45 vuoden ikään mennessä ja pisin suhde on ollut 15 vuotta. En pidä itseäni lutkana, mutta ei se haittaakaan muiden titteleiden rinnalla.

Vierailija
64/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on useita yhtäaikaa niin voi saada lutkanimityksen - siis ettei seurustele vaan harrastaa vain irtosuhteita. Minusta siis vastine pukille pikemmin kuin sialle.

Naisten ei kuulu harrastaa irtosuhteita.

Vierailija
65/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut useita kymmeniä seksikumppaneita, ja kyllä pidän itseäni mieslutkana. Annan aina ekoilla treffeillä munaa. Tietenkin etukäteen valitsen ne kenelle haluan antaa.

M40

Vierailija
66/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä naisten kumppanien määrällä on, ei mitään. Paitsi osoittaa että nainen pitää seksistä, ja sepä ei ole huono asia!

Vierailija
67/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä naisten kumppanien määrällä on, ei mitään. Paitsi osoittaa että nainen pitää seksistä, ja sepä ei ole huono asia!

Eipä tietenkään jos on aikuisviihdealalla.

Vierailija
68/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan normaali nainen kyseessä ei mikään seksityöläinen.  Miksi miehille ja naisille yhä eri säännöt?Ei se mennyt elämä vaikuta tulevassa parisuhteessa mitenkään, jos natsaa.

Vierailija
69/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan normaali nainen kyseessä ei mikään seksityöläinen.  Miksi miehille ja naisille yhä eri säännöt?Ei se mennyt elämä vaikuta tulevassa parisuhteessa mitenkään, jos natsaa.

Ei haittaisi yhtään, vaikka nainen olisi ollut aiemmin seksityöläinen. Ennemminkin päin vastoin.

Vierailija
70/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tee naista "lutkaksi".

Vierailija
71/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 15 on aika paljon, mutta lutkittelu on väärin. Jokainen arvioi määrän paljoksi tai vähäksi oman historiansa, arvojensa ja nykyisyyden valossa. Mutta kaikkea ei pidä mennä sanomaan ääneen, kuten se mies sinulle.

Vierailija
72/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin noin, että se kuinka helposti irtoaa määrittää jo paljon. Itse sanoisin, että yli 10 on nelikymppisellä naisella jo paljon ja viittaa kyllä lutkamaisuuteen.

N42

Onko tähän inceltieteessä jokin laskukaava? Että tietää itse oma lutkastatuksensa ja mahdollisuutensa "kunnon" mieheen.

Vierailija
73/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on useita yhtäaikaa niin voi saada lutkanimityksen - siis ettei seurustele vaan harrastaa vain irtosuhteita. Minusta siis vastine pukille pikemmin kuin sialle.

Mies kuitenkin saa?

Vierailija
74/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä kuvittelisi, mutta ei..

Kuitenkin samat miehet toljottavat voihkivia naisia kuvaruudulta. Jos tuo olisi oksettavaa, niin miksi toljottavat. Ai niin kun sieltä saa valittua sen ilmastointiteipatun ja sidotunkin mallin, ymmärrän.

Vierailija
75/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä määrä vaan se kuinka herkkä on antamaan.koska määrä ei määrittele sitä että onko tarkka tavarastaan vai ei.joillakin saattaa olla ollut oikeasti tosi fiksun olonen seksi kumppani mutta loppunut johonki näkemys eroihin.

Mies24

Itse taas en ole koskaan antanut seksiä vaan olen aina ollut itse saamapuolella. N30

Vierailija
76/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi yhtään, vaikka nainen olisi ollut aiemmin seksityöläinen. Ennemminkin päin vastoin.

Ai plussaa jos nainen antaa haluttomana ja toteuttaa yksipuolisesti fantasioita itse nauttimatta? Heheh :D Voi näitä miehiä, kun eivät kestä oikeasti seksuaalisia naisia.

Vierailija
77/90 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne naisista "lutkia" tekevät nimittelemällä. Eivät naiset jotka haluavat seksiä ja nauttivat siitä, mutta täätähän miehet eivät hyväksy.

Vierailija
78/90 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei kutsu naistaan lutkaksi tämän menneisyyden seksikumppanien määrän vuoksi.

Vaihda miestä - se on tässä viisasta. Hän on yrittänyt loukata ja alistaa sinua.  

Vierailija
79/90 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että vain homomiesten kuuluu harrastaa irtosuhteita keskenään? Heterot ja lesbot eivät ollenkaan?

Vierailija
80/90 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas seksikokemus ei tee naista lutkaksi vaan osaavaksi ja haluttavaksi. Minusta se on niin, että mitä enemmän, sen parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan