Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania tekee lutkaksi

Vierailija
13.05.2014 |

Mies kutsui minua lutkaksi vaikka minulla ei ole ollut kuin 15 kumppania elämäni aikana.. Mites teillä?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluan tottakai koeajaa auton ensin ennenkuin päätän pidänkö sen! Mielellään toista kymmentä ;) Kuka nyt yhdellä rotiskolla koko elämäänsä viitsii ajella?

Vierailija
42/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ero siinäkin onko 10 seksisuhdetta 1 vuoden aikana vai 10 seksisuhdetta 10 vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä määrä vaan se kuinka herkkä on antamaan.koska määrä ei määrittele sitä että onko tarkka tavarastaan vai ei.joillakin saattaa olla ollut oikeasti tosi fiksun olonen seksi kumppani mutta loppunut johonki näkemys eroihin.

Mies24

"antaa"... "tavara"... ihanan 1900-lukulaista kielenkäyttöä. Pekkaspäivät pitämättä, suanakaljat juomatta ja perhekkin pitäisi vielä kirveen kanssa ajaa hankeen?

Myönnetään sanavalinnat ei nyt ehkä ihan ollu harkittuja. Mutta ei takerruta niihin ymmärsit varmaan mitä tarkoitin.

Vierailija
44/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 20 ja seksikumppaneita on ollut n. 25 :) eipä se lutkaksi tee jos nauttii seksistä ja yhdenillan jutuista. Ei sitä lukemaa kuitenkaan tuolla huudella koko maailmalle ja muutenkin varotaan saamasta mainetta.

Vierailija
45/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:53"]

Ei välttämättä määrä vaan se kuinka herkkä on antamaan.koska määrä ei määrittele sitä että onko tarkka tavarastaan vai ei.joillakin saattaa olla ollut oikeasti tosi fiksun olonen seksi kumppani mutta loppunut johonki näkemys eroihin.

Mies24

[/quote]

Itse en ole ikinä antanut. Olen harrastanut seksiä tasaveroisena kumppanina miehen kanssa. En koe seksissä antavani mitään, koska en harrasta seksiä joka tyydyttää vain miehen...

Ap:lle sanoisin, että jätä se lutkittelija. On myös miehiä, joita ei haittaa naisen seksuaalisuus :D

Vierailija
46/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:08"]

Mä olen ollut lutka, 26 seksikumppania joista suurin osa hankittu nuorena tyttönä kiitos huonon itsetunnon. Se ettei kukaan poika osoittanut kiinnostusta yläasteella oli mulle kovempi paikka kuin luulisikaan ja heti kun aloin saamaan huomiota pojilta/miehiltä niin olin todellakin helppo nakki. Nykyään kolmekymppinen ja luulen, että vaikka palaisin takaisin sinkkumarkkinoille ei kiinnostaisi enää yhtään yhden illan jutut. Itsetunto on nykyään kohdillaan eikä tarvitse todistella itselleen mitään.

Joten lutkamaisuudesta voi parantua.

[/quote]

Kai tajuat että suurin osa naisista harrastaa seksiä sen vuoksi että nauttii siitä, ei minkään henkisten ongelmien vuoksi :D

Vierailija
47/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:08"]

Myönnetään sanavalinnat ei nyt ehkä ihan ollu harkittuja. Mutta ei takerruta niihin ymmärsit varmaan mitä tarkoitin.

[/quote]

Ymmärsin mitä tarkoitit. Mutta sanavalinnat kertovat sanojastaan.

Vierailija
48/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielelläni lutka, mitä välii. Terv 70 kumppania.

Vierailija
49/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:53"]

Mies24

[/quote]

Itse en ole ikinä antanut. Olen harrastanut seksiä tasaveroisena kumppanina miehen kanssa. En koe seksissä antavani mitään, koska en harrasta seksiä joka tyydyttää vain miehen...

[/quote]

Word! Tosin joskus koen seksissä antavani kaikkeni ja joskus harrastan seksiä vain tyydyttääkseni toisen. Tuntui vaan olevan naisille joskus kova paikka, jos en laukeakkaan. Tuokaan harvemmin on ongelma pitemmässä suhteessa tai jos on aikaa uusintakierrokselle hetken päästä.

Vierailija
50/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSI KUMPPANI RIITTÄÄ. se oma aviovaimo. seksi oli minulle ja vaimolleni ensikokemus hääyönä. siitä on nyt yli 30 v. (ja 11 ihanaa lasta lahjaksi), eikä kosketuksia ns vieraisiin ole ollut kummallakaan...iljettävä ajatuskin, että menisin pahnoille naisen kanssa, joka on ollut jonkum muun kanssa puuhissa sitä ennen, vaikka vain kerran. usch...

ensin rakkaus, elämänpituinen lupaus alttarilla, ja sitten siitä lupauksesta kiinni pitäminen kaikin tavoin = ONNELLINEN PARISUHDE, jonka päättää vain kuolema. siinä terveellistä ja alinomaista pohtimista vuosiksi jokaiselle.

Vierailija
51/90 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:49"]

YKSI KUMPPANI RIITTÄÄ. se oma aviovaimo. seksi oli minulle ja vaimolleni ensikokemus hääyönä. siitä on nyt yli 30 v. (ja 11 ihanaa lasta lahjaksi), eikä kosketuksia ns vieraisiin ole ollut kummallakaan...iljettävä ajatuskin, että menisin pahnoille naisen kanssa, joka on ollut jonkum muun kanssa puuhissa sitä ennen, vaikka vain kerran. usch...

ensin rakkaus, elämänpituinen lupaus alttarilla, ja sitten siitä lupauksesta kiinni pitäminen kaikin tavoin = ONNELLINEN PARISUHDE, jonka päättää vain kuolema. siinä terveellistä ja alinomaista pohtimista vuosiksi jokaiselle.

[/quote]

5. Kun veljeksiä asuu yhdessä ja joku heistä kuolee eikä hänellä ole poikaa, niin älköön vainajan leski menkö naimisiin muuhun sukuun, syrjäisen miehen kanssa. Hänen lankonsa yhtyköön häneen, ottakoon hänet vaimokseen ja täyttäköön häntä kohtaan langon velvollisuuden.
6. Ja esikoinen, jonka vaimo synnyttää, katsottakoon kuolleen veljen omaksi, ettei hänen nimeänsä pyyhittäisi pois Israelista.
7. Mutta jos mies ei suostu ottamaan kälyänsä vaimoksi, niin menköön käly porttiin vanhinten eteen ja sanokoon: 'Minun lankoni kieltäytyy pysyttämästä veljensä nimeä Israelissa; hän ei tahdo täyttää langon velvollisuutta'.
8. Silloin hänen kaupunkinsa vanhimmat kutsukoot hänet ja puhutelkoot häntä. Ja jos hän pysyy päätöksessään ja sanoo: 'En suostu ottamaan häntä vaimokseni',
9. niin hänen kälynsä astukoon hänen luoksensa vanhinten silmien eteen ja vetäköön kengän hänen jalastaan, sylkeköön häntä silmille ja lausukoon sanoen: 'Näin tehtäköön jokaiselle, joka ei veljensä huonetta rakenna'.
10. Ja hänen perhettänsä nimitettäköön sitten Israelissa 'paljasjalan perheeksi'.

Vierailija
52/90 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryeryeyeeeyyyyyyyyyyyy

Vierailija
53/90 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kyselee tällaisia vuonna 2024? On kyllä mennyt hukkaan feminismi-liikkeet, naisten emansipoituminen ja #metoo-liikkeet...  🤔

Vierailija
54/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uusi autokin alkaisi vituttamaan jos kävisikin jälkikäteen ilmi että se onkin jo 15 vuotta vanha ja 200 000km ajettuna.

Vierailija
55/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi 15 aika saatanan paljon mun mielestä. 

Johan tuo 15 tulee helposti täyteen yhdellä risteilyllä?

Vierailija
56/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu onko ap 20 vai 70 vuotias onko 15 kumppania paljon. Jos ap vaikka 20, niin onhan sitä aika ahkerasti jaettu...

Vierailija
57/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uusi autokin alkaisi vituttamaan jos kävisikin jälkikäteen ilmi että se onkin jo 15 vuotta vanha ja 200 000km ajettuna.

Tai jos autolla ollut 15 omistajaa niin onhan siinä jotain epäilyttävää.

Vierailija
58/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla heikolla itsetunnolla varustettu poikanen. Itsellä n 50 seksikumppania joten lienen mieslutka.

Itse en edes haluaisi ainakaan parisuhteeseen kumppania jolla olisi ollut vain muutama seksipartneri.

Vierailija
59/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 80. Ei häpeää. Kunnon mies ei moisesta välitä. Seksitautitestit nega ;)

Vierailija
60/90 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mikä oon, n.80 miestä ollut ja nyt ikää 40 vuotta.

Oon aina tykännyt seksistä ja sen takia ehkä luku on tuommoinen, mitään en kadu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän