Mitä mieltä naisista joilla lapsia useamman miehen kanssa?
Onko jotenkin hyväksytympää jos on uusperhe ja naisella lapsia kahden miehen kanssa,kun olla yh ja lapsia kolmen miehen kanssa.
Kommentit (64)
Ihan kaikki vastaavanlaisen kikkailun muodot ovat niitä ei-hyväksyttäviä. Jos tekee lapsia jonkun kanssa, on oltava varma, että pysyy yhdessä.
t. Avioerolapsi, joka oli uusperhekuvioissa jaloissa lapsuutensa
Siitä saa sellaisen kuvan, että ei naisella paljon järki päätä pakota, kun jokaisen kumppanin kanssa on väännettävä lapsi.
Eroja sattuu, ja eron jälkeen moni löytää uuden kumppanin jonka kanssa vakiintuu ja lisääntyy. Se on ihan normaalia.
oleva kolmen lapsen äiti. Esikoisen sain nuorena,avoliitossa silloin. Erosin ja tapasin nykyisen mieheni,ja kaksi lasta tuli. Että kahden kanssa olen ollut. Kuitenkin saan kuulla että olen " sellainen" nainen..
Minun isäni esim. kuoli kun olin alle kouluikäinen, äitini oli tuolloin alle 30-vuotias. Onneksi hän löysi vuosien jälkeen mukavan miehen elämäänsä, minä sain ihanan isäpuolen ja kaksi pientä sisarusta.
Ja jos puoliso jättää, pitäisikö naisen olla sitten loppuikänsä yksin, vailla mahdollisuutta uuteen parisuhteeseen ja lapsiin?
Vierailija:
Jos tekee lapsia jonkun kanssa, on oltava varma, että pysyy yhdessä.t. Avioerolapsi, joka oli uusperhekuvioissa jaloissa lapsuutensa
Vierailija:
oleva kolmen lapsen äiti. Esikoisen sain nuorena,avoliitossa silloin. Erosin ja tapasin nykyisen mieheni,ja kaksi lasta tuli. Että kahden kanssa olen ollut. Kuitenkin saan kuulla että olen " sellainen" nainen..
Sinähän olet ollut suhteessa lasten isien kanssa. Siis muussakin kuin satunnaisessa seksisuhteessa.
Ensimmäinen mies sekosi niin pahasti uskontoon, että alkoi sitten olla hengenvaarallista minulle ja vauvalle kotona, kun kaikki oli syntiä ja toinen julisti maailmanloppua.
Toisessa liitossa itse en huomannut mitään vikaa kun taas mies hankki salaa kämpän ja muutti sinne, nuoruudenihastuksensa kanssa.
Ei voi mitään. Luotto miehiin on mennyt, mutta ilmeisesti muut ihmiset eivät luota minuun, koska minulla pari lasta. Ironista.
2
on kaikilla lapsilla eri isät.
heitä on yhteensä neljä,ja yksin on hoitanut.
yksikään mies ei ole huolehtinut lapsistaan ja he ovat kaikki olleet varattuja.
...voinu jossain vaiheessa pistää polvet yhteen. Toi on kyl aika hutsahtavaa.
siinä ja siinä, kolme lasta ja kaikilla eri isä, eikä vieläkään parisuhdetta on kyllä jo aika syvältä.
Vierailija:
Ihan kaikki vastaavanlaisen kikkailun muodot ovat niitä ei-hyväksyttäviä. Jos tekee lapsia jonkun kanssa, on oltava varma, että pysyy yhdessä.t. Avioerolapsi, joka oli uusperhekuvioissa jaloissa lapsuutensa
Mun nähdäkseni on mahdotonta elää niin, että kaikki olisi varman päälle. Ikinä ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan. Jos haluaa elää tuon sinun ohjenuorasi kanssa, ei kannata ikinä mennä yhteen kenenkään kanssa tai tehdä lapsia kenenkään kanssa. Vaikka nyt olisi 100% onnellinen jonkun kanssa ja varma siitä, että on elämänkumppaninsa kanssa, elämä voi tuoda mitä yllättävämpiä asioita mukanaan. Melko kohtuuton tuo sinun vaatimuksesi siis. Toki saat itse yrittää elää sen mukaan, mutta mielestäni tuollainen asenne on järkyttävän mustavalkoinen.
sillä mentaliteetillä että " jos tää ei suju niin erotaan ja vaihdetaan" . Ihan selkeästi.
hyvin, ihan sama vaikka olisi kymmenen lasta kaikki eri miehen kanssa. Mitä ihmeen väliä sillä on?
1. Teinin " me ollaan aina yhdessä" raskaus. Ero tuli kun lapsi oli 3kk, poikaystävä (18v) ei kestänytkään lapsia ja minusta (16v) tuli yh.
2. Kännissä laivamoka. Isästä ei ole muistikuvia
3. Avioliitto. Lapsi.
4. Sama isä lapsella kuin 3:lla. Mies kuitenkin kuoli onnettomuudessa ja minusta tuli leski.
5. Uusi mies ja onnellinen elämä. Lapsi.
6. Sama isä kuin 5:lla. Mies päättikin vaihtaa nuorempaan.
7. Uusi mies, uusi avioliitto. Lapsi. Mies kuoli sairauskohtaukseen.
8 ja 9. Uusi mies. Uusi avioliitto. Syntyi kaksoset. Mukana myös miehen 4 lasta. Uusperhe. Onnellista elämää takana jo 5 vuotta.
Ikää nykyään 43v. Kaikista lapsistani olen onnellinen, vaikka lapsilla ei sama isä olekaan ja elämä on heitellyt.
edes tasavertaisesti. Ettei joku ole " teinimoka" ja toinen " laivamoka" ...
mutta kyllähän tuollaisessa sekasotkuperheessä kasvavaan kohdistuu myös valtaisat ulkoiset paineet plus lapsilla on kilpailutilanne päällä ja viisisataa mummolaa jne.
..kaikkien kanssa ei tarvitse lisääntyä! Aika hurjalta toi kuulostaa.
Ei kai kirjoittaja nur sitä tarkoittanutkaan? Eihän tänne voi laittaa mitään kun aina joku vääntää..
En pidä itseäni minään törkykasana, en ole edes seurustellut kenenkään kanssa kolmeen vuoteen. Ihminen vain minäkin. Eipä minulla ole sen kummempaa mielipidettä itsestäni tai toisista samassa tilanteessa.
Aivan varmasti mulla on ollut vähemmän ihmissuhteita kuin keskimääräisellä sinkkunaisella.