***PAINONPUDOTTAJAT 2006 (vko5)***
Kommentit (40)
joo-o, ei voi muuta sanoa kuin että meikäläisen laihis menee ihan p*rseelleen *huoh* viime viikolla oli motivaatio pahemman kerran kadoksissa ja herkuteltua tuli useampana päivänä. tosin ei mitään pahaa mässytystä mutta sellaista pientä närppimistä kuitenkin. tuloksena sen myötä +200g eli paino on TAAS 78.5kg.
positiivistakin löytyi onneksi, mittailin strategisia paikkoja ja 1-2cm oli kyllä lähtenyt pois sekä vyötäröltä, lantionympäryksestä että reisistäkin joten kai se jumppa jotakin tekee vaikkei mitään painossa näykään. viime viikolla kävin normaalit kaksi kertaa jumpassa ja kerran vielä 50min reippaalla kävelylenkillä.
tänään olen palannut ruotuun eikä repsahduksia ole toistaiseksi sattunut vaikka mieli onkin tehnyt mennä keksipurkkia koluamaan... kaipa tämä tästä taas, sisu ei anna antaa periksi joten jatkettava sitä on :)
t. peppis 79,7/78,5/65 XOOOO OOOOO OOOOO
No eipä tuo mitään, sen tiesin etukäteenkin että painoa tuli lisää kun tuli herkuteltua oikein kunnolla, mutta nythän on uusi viikko ja mennään taas eteenpäin.
nanu77 76,4/73,1/56
XXX00 00000 00000 00000
Ei meinaa paino pudota millään:( Olen siis jollain vanhalla painonvartijoiden kirjepistekurssilla. Ja suurinpiirtein sitä noudattanutkin. 18 pistettä on mulla ja uuden laskurin mukaan sais olla ainakin tuo 21. Mutta 18 oon pitäytynyt- viikonloppua lukuunottamatta. Ja kuntoillut: maanantaina hiihto, tiistaina ratsastus, keskiviikkona vesijuoksu, torstaina ja perjantaina hiihto, lauantaina vesijuoksu ja sunnuntaina salibandy. Huh minähän olen ollut ahkera viime viikolla! ja lisäksi pojan kanssa mäessä 2-3 päivänä - ja vaivaiset 400 g. Puntari näytti siis 64,2 kerran ja muutaman kerran 64,4, mutta valitsen tuon pienemmän. Mutta älyttömän hidasta on painon putoaminen nyt. En tiedä mistä johtuu. Täytyy ruveta vielä tiukemmin laskemaan ja jatkaa kuntoilua.
66,2-64,2-60
kävin vasta tänään puntarissa kun en eilen muistanut. paino oli mennyt alas päin vaikka en ollut pisteitä laskenut. nyt taas olen tarmoa täynnä. aloitus paino oli 77,2 ja nyt 76,2. viikko pudotukseni oli -600g
x000000000
mukavaa viikkoa kaikille
uimarengas
lähtöpaino 69, nyt 67.8 .tavoite 58 kg
ja paino ei tunnu tippuvan että rankka kuntoiluhan kerää lihaksiin nestettä. Eli kyllä se paino on varmasti enemmän pudonnut, mutta sitä nestettä on lihaksessa, joka sitten tietysti painaa. Kuntoilua ei tietenkään kannata lopettaa tuon takia, nestehän lähtee sitten luonnollista tietä kun on pari vapaapäivää liikunnasta ja juo vettä runsaasti noina välipäivinä. Itselläni kävi niin viimeksi kun laihdutin että vaikka kävin salilla 3 kertaa viikossa ja olin tarkoilla kaloreilla niin paino ei laskenut kuin 500 grammaa viikossa. Sitten lähdimme etelään ja söin mitä mieleni teki ja paljon ja kun palasimme viikon kuluttua takaisin painoa ei ollut kuitenkaan tullut kuin 1kg, normaalisti viikon reissulla onnistun syömään itselleni 4 kiloa (pääosin tietty nestettä), mutta siis tuon viikon aikana mulla oli koko ajan vessahätä ja nesteitä lähti paljon ja oikein huomasi miten " pumppi" lähti lihaksista. Joten jatkakaa vaan samaan malliin! Hyvin menee!
mutta nyt on lähtenyt yhteensä 3kiloa. Lähtöpaino oli 68kg, nyt painoa on 65kiloa ja tavoitteena 60kiloa, eli viisi olisi vielä jäljellä. Täällä on ihan hyvää tahtia lähtenyt siis kiloja. Mulla toi alku tökki enempi, monell on ollut toisinpäin. Mutta tsemppiä kaikille, kyllä ne kilot sieltä lähtevät kovalla kurilla :).
Kuten jo epäilinkin niin plussaa tuli, kun viikon vietin kyläillen ja samalla määsäten siis milloin mitäkin herkkua ja paaaljon namia. Mutta masenti, kun hyppäsin vaa´alle ja se näytti +1.1kg, kamalasti sitä viikon aikana saakin lisää painoa. Nyt pitää vielä mässätä miehen tuomat reissutuliaiset pois eli ensi viikolla oon tietysti takas lähtötilanteessa =(
Mitat 79,3 / 77,2 / 60-65
eli viikossa paino pudonnut -900g ja vuoden alusta 4,1kg. eli ihan mukavasti.
tsemppiä meille kaikille.
mamiko XXXX0000000. 66.1/62/55.
Kävin eilen puntarissa mutta pääsin koneelle vasta tänään. Elikkäs mun 6 euron mekaaninen puntarini näytti 79, eli kilo on pudonnut kahdessa viikossa, ihan niin kuin on tavoitekin =). Mulla oli kaveri käymässä to-ma joten jäi jumppa väliin enkä sitte tehny koko viikonloppuna vatsojakaan =(. Käytiin lauantain baarissa (viimeks oon ollu heinäkuussa `04!) ja sunnuntaiaamun vaaka näytti 77,5... pientä krapulan nestevajausta!!! Kylläpä se paino oli iltaan mennessä normalisoitunu.
Minäpäs lähetän tsemppisäteitä kaikille joilla meinaa usko loppua!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kyllä se siitä! Ajatelkaa lopputulosta ja sitä hyvää oloa mikä sitten on kun on saanut projektin päätökseen!!! Sitkeesti vain eteenpäin!
Minä palkitsen itseni uusilla vaatteilla kun saan painon pois! Vein vanhat pienet vaatteet jo kirpparille =). Ja hyvä mieli on itsessään suuri palkinto!
Elin@ 80/79/65
00000 00000 0000X
Mukana ollaan vaikka olen ollut nettipimennossa pari viikkoa enkä ole päässyt pinoutumaan.
Mun tammikuun kokonaispudotus on -9kg.Lähtöpaino oli 95kg ja nyt paino 86kg.Tarkkoja lukuja en tiedä kun mulla on sellanen " viisarivaaka" .Hyväkarppauksella siis olen,kovin tarkasti en laske hiilihydraatteja,vähän " mutu-tuntumalla" ,mut näyttää toimivan.Tästä on hyvä jatkaa!
Tsemppiä kaikille!!
Oli vaikein viikko.
Oltiin anoppilassa ke-ma ja viikonloppuna oli miniän pojan ristiäiset. Voi niitä pöydällä notkuvia herkkuja..... Aamulla söin vain parin pisteen verran, joten käytin päivän kaikki pisteet herkutteluun ;o)
Tosi terveellistä, vai mitä !
Tultiin vasta tänään ja lukemat oli:
88/80,5/70 yhteensä tippunut siis 7,5 kg
Kohta itselleni lupaama " pistevapaa" päivä (kuun eka lauantai).
Onko kukaan muu luvannut itselleen " herkkupäiviä" ?
Hyvin sujuu ja motivaatiotakin riittää! 3,7 kg on vuoden alusta tippunu ja oon siihen tyytyväinen. Varsinki ku nälässä ei edelleenkään oo tarvinnu kertaakaan olla. Vielä kerran kehun niitä kalorilaskuri.fi sivuja kun oon toooosi tyytyväinen niihin. Kokeilkaa ihmeessä! Lupaan kuitenki etten enää tän jälkeen " tyrkytä" niitä :)
84,5/80,8/74,5
xxx00 00000
Hei Dacapoo! Mä alotin kanssa siellä kalorilaskurissa pari viikkoa sitten ja musta se on kanssa tosi hyvä juttu! Kunhan vain jaksaa olla rehellinen ja kanssa merkata kaikki syömiset ylös ;)
Joopa joo. Kävin puntarissa ja hah hah se näytti edelliseen +3kg.
Niin että todellakin on nestekeräytymiä tai jotain. Ja todellakin olen kuntoillut enkä niinkään kamalasti ruokavaliota pitänyt. Muutaman kerran astangaa ja pilatesta ja olo on todella paljon hoikempi ja tiukempi. Siis mittanauha käteen vaan ja unohdetaan puntari.
Tosin taidan kaivaa nestesiepparit jostain kaapista ja kokeilla saako niillä jotain aikaiseksi tuohon painoon.
Kävin myös ohimennen pika rasvaprosenttimittauksessa ja luku oli kamala kuten ajattelinkin. Eli selvästi liikaa 34 %. Alle 30 olisi normaali ja siitä vielä all 25 hyvä tai suositus. Nuohan on siis aivan täysin ikään ja kokoon sidonnaisia eikä vertailukelpoisia lukuja.
No mä pääsen siihen samaan mittaukseen kuukauden päästä, katsotaan onko jotain tapahtunut!
Olikohan se mun aloituspainoni 87 kg/nyt 88 kg / ja tavoite 79 kg.
Mutta kuten sanoin - ei noista kiloista nyt niin väliä jos ympärysmitta kapenee ja olo paranee.
Jotenkin lohdutti kun kerroin eilen lapsen neuvolassa perheen laihdutuskampanjasta ja th sanoi, että eihän sulla ole ylimääräistä...
Olin viikonlopun poissa kotoa urheiluopiston lihapatojen ääressä, joten vaaka näytti vähän plussaa.
Lukemat olivat 70.6 kg, eli sarja on 73/70,6 /66...
ooooo xx
Heh, onpas täällä joku toinenkin, jonka viikko on mennyt plörinäksi! No, ei auta, pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja EI SAA LUOVUTTAA! Eihän tämä nyt niin vakavaa saa olla, että ei saa yhtään repsahtaa ja herkutella silloin tällöin, sitten pitää vaan palata takaisin ruotuun!
Meilläkin oli vieraita viikonloppuna ja tällä viikollakin on tullut herkuteltua. Nyt pitää taas kunnostautua tällä saralla ja yrittää liikkua enemmän. Mutta pudotusta oli kuitenkin 400 g ja sain ensimmäisen ruksini!
Kokonaispudotus 1,0 kg
Terkuin Lumikki.76 00000 0000X
Jos ehdit joskus, niin olisiko mahdoton ajatus tehdä se päivitetty lista sellaiseen muotoon, jossa näkyisi vaikka nuo meidän XXX ja OOO:t? Kaikki eivät ole vieläkään tuntuneet huomaavan tätä hauskaa merkintätapaa, mutta siitä on niin helppo seurata miten kenenkin laihdutus edistyy. Ehkä sitten kaikki huomaisivat pallukatkin...
Jos et ehdi niin ei se mitään, kunhan kyselen =)
Tällä viikolla syynä oli pizza ja jäätelö ja viime viikollakin parina päivänä PV:joiden pisteet ylittyivät reilusti. En ole viitsinyt nyt käydä vaa' alla, mutta paino ei ole ainakaan tippunut.
Täytyy tsempata ensi viikolla. Aika paljon vaikuttaa se, kun ei tiedä mitä söisi eikä aina maistu kaalikeitto tms. Onko kenelläkään ideoita mikä olisi maistuva vähäkalorinen (mielellään 0 tai 1-pisteen) ruoka? Sitten mulla närästää herkästi, jos en juo paljon maitoa päivittäin ja niistäkinhän menee pisteitä. Tuota närästystä aiheuttaa ehkä nuo kasviskeitot, kahvi tms.?
tuttiritari
Rocky Roadille.. Varmasti palkitsen itteni, ainaki uusilla vaatteilla..=) Ja jotain muutakin mukavaa pitää keksiä..=)
Mä kävin torstaina puntarilla vartiois, ja painan nyt sit 84,6, ja pudotusta viimesestä oli 100g!=)=) Mutta olin tohonki tyytyväinen, olin nimittäin ihan varma et on noussu.
Mies aiko alottaa ens viikolla sairaaladieetin, johon lupauduin mukaan.. Ja alan käymään maanantaisin vartiois, niin voi laittaa sit suoraa paino..
Yhteensä nyt siis pudotusta (syyskuusta) 7.6, lähtö oli 92.2..