Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***PAINONPUDOTTAJAT 2006 (vko5)***

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden pinon. Se on sitten 4 viikkoa takana.

Mulla paino tippunut nyt vain 300g viikosa eli tasan 64 näytti vaaka. Viikolla tosin näytti jo alle 64, mutta kuitenkin 3 kiloa kuukaudessa on aika hyvin täysimetyksellä. Vielä kuitenkin 4 kiloa jäljellä.

tsemppiä kaikille!

j

Vierailija
2/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaksi viikkoa sairastanu ensin flunssaa ja sit kehkoputken ja poskiontelon tulehdusta, liikkumaan en ole päässy ja se kyllä kostautuu. Kiloja on tullu kaksi takas eli lähtöpainossa ollaan.

Ei se auta kun aloittaa alusta, harmittaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka säntillisesti pisteitä laskee. Taisi käydä niin, että eka viikolla lähti näitten seuraavienkin viikkojen läskit ;) No -400 g kuitenkin, kaipa siihen täytyis olla tyytyväinen. Poika aloittelee kiinteitä, joten maidon kulutuskaan ei enää ole aivan maksimissaan. Hyvin tuntuu laihdutuksesta huolimatta riittävän.

Tsemppiä kaikille ja motivaatiota! Mulla meinaa tässä vaiheessa aina usko loppua.

Ja lukuina 76/73/63, hei enää kymppi jäljellä.. huoh

Vierailija
4/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minut voi poistaa listoilta, olen siirtynyt xl- laihduttajiin

Vierailija
5/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö kipeä ja hänelle tuli hoitaja aamulla enkä ehtinyt/muistanut käydä vaa' assa. Kuvittelisin että on hieman tullut painoa lisää, on tullut herkuteltua hieman liikaa. no tällä viikolla otan taas itseäni niskasta kiinni. Sain juuri PV:n kirjekurssini postissa joten sitä alan noudattamaan. Tsemppiä meille!

Vierailija
6/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan, vaikka en viime viikolla ehtinytkään pinoutumaan..

Paino tippui viime viikosta 400g. Hyvä sekin. Kokonaispudotus on nyt 71kg -> 68,8kg eli -2,2kg. Ihan tyytyväinen olen. Helmikuun lopun tavoitteeseen on matkaa vielä 1,8kg, joten kyllä varmaan onnistuu. Karppauksella olen laihduttanut. Olo on reipas eikä tarvii nähdä nälkää. Liikuntaa kun saisi vielä lisättyä, niin hyvä olisi :)

Tsemppiä kaikille laihdutukseen! Älkää luovuttako ensimmäiseen takapakkiin, vaan siitä vaan uudestaan laihdutuskäyntiin :)

Mil@

Vierailija
7/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut itseäni niskasta vieläkään kiinni, eli edelleen paino siinä 76kg hujakoilla, (lähtöpaino n.77-78kg). Syömiset edelleen mitä sattuu ja viimeviikolla sorruin sitten taas tottuneeseen tapaan muutamaan isoon suklaalevyyn. 2 kertaa tuli kuntopyöräiltyä vaan (tosin toinen kerta oli jopa 45min, kun normaalisti 30 min), eilenkin piti se kolmas kerta, mutta oli taas vaihteeksi semmonen masennus päällä, että suunnittelin jättäytyväni pois koko ryhmästä. Kuitenkin täällä ollaan vielä, jos sitä motivaatiotakin jostain ihmeestä saisi... No, perjantaina taitaa alkaa se joku laihdutusaiheinen tositv-sarja, jos sitä sitten vaikka alkaisi innostaa. Tai sitten ei...=(

Vierailija
8/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon pudotus on " huimat" 200g. Eli kokonaispudotus edelleen samat 3kg. Hieman harmittaa, mutta toisaalta lohduttaa se, ettei ole tullut painoa lisääkään sairastelusta yms. huolimatta. Ollaan oltu koko perhe jonkinlaisessa flunssakierteessä ja liikkuminen on jäänyt olemattoman vähiin. Mutta kyllä tämä tästä vielä lähtee, allekirjoittanut lupaa ;)

Pempuli XXXOO OOOOOOOOOO

Vierailija
9/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut olemaan tavallisella ruokavaliolla koko viikon, mutta olen silti tyytyväinen..! Paino pysyi melkein samassa, vain 200g plussaa. Nyt jatkan taas tiukkaa linjaa, ja ainakin tämä päivä on menossa hyvin.

Leijona76 OOOOO OOOOX (78/76,5/68)

Voimia koko porukalle..!

Vierailija
10/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Viime viikolla oli paino noussut 0,5kg mutta nyt pudonnut siitä 1,1kg. Eli yhteensä pudotusta nyt n.2kg. Mietin tossa tavoitettani ja ehkä 64kg on utopiaa... Uskon että -10kg on mahdollista (ei siis -15).

vessu 79/77,2/69

Vierailija
11/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puntari sit ilmotti painoksi 66.5kg, joten lisäystä viime viikkoon 100g. Tähän asti paino oli joka viikko tippunut, mut nyt kävi toisinpäin. Herkut on kuitenkin edelleen pysynyt poissa ja liikuntaakin on tullut harrastettua eli ehkä sit ens viikolla lähtee paino taas laskuun. Toivotaan parasta!!Tsemppiä kaikille tässä urakassa!!

Vierailija
12/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikeiju70: minäkin olen 2viikkoa ollut flunsassa, tänään kävin lekurissa, kun ei helpota sitten yhtään... ja poskiontelotulehdus on mullakin ja 10pv lääkekuuri;(

Mutta vaa' alla käyty ja iloinen yllätys, tasan kilon tippunut viime maanantaista.(Viime kerrallahan oli se +300g tullut lisää).Tavoitehan mulla olis se -5kg helmikuun loppuun.

Pisteitä olen laskenut" vaihtelevin tuloksin" , kävelyllä kävin 3kertaa ja jonkun verran namia syöty, mut eipä paljoo, mut ruoka-annokset on pienentyneet ja kasviksia joka aterialla :)ja pääsääntöisesti yritän syödä tummaa leipää, vaikka tuore lämmin sämpylä/kauraleipä ois niin hyvää....

Ja näin jatketaan eteenkin päin, kohan tulehdus rupee hellittää, lenkille yritän lähtee joka päivä.

Elikkäs -1kg nyt lähti, kokonaispudotus 2.7kg 96.4/ 93.7/ 75

Tsemppiä kaikille joilla tullut vähän takapakkia, älkää lannistuko. Yhdessä me onnistutaan! :)

T:zsazsa 0000000000 00000000XX

Vierailija
13/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino ei tippunut yhtään vaikka kävin punttisalilla, sauvakävelyllä ja uimassa sekä tein kotosalla vatsalihasliikkeitä. Viikonloppu meni syöpöttelyn puolelle, kun tuli yllätysvieraita, mutta onneks paino ei kuitenkaan noussut. Kokonaispudotus siis mulla tällähetkellä -3 kg ja tästä jatketaan!!!!

XXXOO OOOOO OOOOO

Vierailija
14/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä oli nyt sitten punnitustulos aamulta. Jos uskoo eilistä iltaa niin pudotusta yhteensä vain 2,5 kg. Uskotaanhan tuohon aamun tulokseen, pliis ;-)

Vierailija
15/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison pihan lumitöitä tuli tehtyä 3 kertaa,kiitos lumisateen.Hiihtämässä kävin kerran ja kävelemässä pari kertaa.Normaalia kotiruokaa edelleen syön ja pisteitä lasken.Osittaisimetys sujuu vielä.Eilen söin pizzaa ekaa kertaa tälle vuotta,mutta kohtuudella.Viikon saldo -600g eli 2kg lähtenyt nyt yhteensä.76/74/tavoite nyt ensin se 70,sitten 65.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
16/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku. Ekalla viikolla lähti 1,4kg (nestettä tietysti) ja sen jälkeen olenkin sitten junnannut melkein paikoillaan. Pudotusta tammikuun alusta 2kg. Olen syönyt pieniä aterioita tasaisin välein ja välttänyt kaikkea turhaa makeaa ja rasvaista ruokaa. Vihanneksia yritän syödä reilusti joka aterialla ja hedelmiä kerran päivässä. Pitäisiköhän alkaa tarkemmin laskemaan kaloreita tai pisteitä, että homma etenisi? Olenko sokea omille syömisilleni? Liikuntaa yritän lisätä mahdollisuuksien mukaan, jospa se laittaisi laihdutukseen vauhtia. Oletteko muuten alkaneet syömään lisäravinteita laihdutuksen myötä? Itse en vielä, mutta ajattelin aloittaa maitohappobakteerien ottamisen kun elimistö on vähän ihmeissään tästä ruokavaliomuutoksesta.

Aiotteko muuten palkita itsenne jotenkin kun saavutatte tavoitepainon tai välitavoitteen?

RR ##ooo ooooo ooooo

Vierailija
17/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin tuli kilo ja kyllä suututtaa! Juhlittiin tytön synttäreitä monta päivää ja itsekuri ei kestänyt kieltäytyä herkuista. Nyt alkoi taas tiukka tavallinen arki ja tarkka pisteiden laskeminen.

Yhteensä pudotusta vuoden alusta 1,8kg ja tavoitteenahan on pudottaa 15 kiloa. Pitkä on tie vielä edessä.

Vierailija
18/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän pidän tota perjantaita edelleen punnituspäivänä, kun se sopii mulle jotenkin paremmin. Kirjoittelinkin tuossa aikaisemmin, että tasan 2,5 kg mennyt, mutta mä aloitin vasta 9. päivä, joten aika hyvä tulos! Ens kerralla toiv. saan jo kolmen kilon rajan rikki...

Pahemmin en ole langennut, mitä nyt lauantaina isäntä teki englantilaisen aamiaisen... tosin se soppii tähän Atkinsin dieettiajatukseen...

No juu, täytyy mennä auttamaan mummua pyykin viikkauksessa, kun taapero vetelee vaatteet alas narulta ja pemottaa jo viikatut...

Meku

XXOOOOOOOO

Vierailija
19/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en ehtiny kirjotella mutta nyt väliaikatietoja. Paino menee alaspäin pikkuhiljaa. Pisteilen edelleen ja muutama paha repsahdus on takanapäin. Pahimmat houkutukset on punaviini ja suklaa, yllättäen. Ja millon minkäkinlaista mielitekoa.... Muutaman sata grammaa viikossa hivuttaudutaan... Remmissä edelleen kanssasisaret!

iiida 81,1 / 78,7 / 66

XXOOO OOOOO OOOOO

kyllähän tämä tästä....

Vierailija
20/40 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tippui -1kg

vaikka liikkua saisi enemmän, huomaa että motivaatio alkaa tipahtaa..

Mutta luovuta en!!

Mittoja siis

LÄhtö 88kg, viikkopudotus -1kg, paino nyt 84kg eli -4kg tammikuussa

se on oikeastaan enmmän kuin olin asettanut tavoitteeksi, joten tästä hyvä lähtä jatkaan.

0000000000000000xxxx

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi