** Maanantai, syysMarjatat! **
Kommentit (23)
Taidan olla vieläkin niin häätunnelmissa, etten tiedä, mitä kirjoittaisin. No, toisaalta ihan hyvä. Sain silti huomiselle sovittua yhdet vieraat. On siitä hyvä kaveri, ettei tarvi siivoamisesta stressata, vaan lasten leikin lomassa saadaan jutella. Makaronilaatikko pitää kyllä aamusta heti muistaa valmistella.
Ayap. Toivottavasti teidän altistus sujui hyvin, vaikket ooka päässyt siitä kirjoittamaan vai olettekohan joka tapauksessa vielä tarkkailussa? (siis lapsi).
Mimmuli. On kyllä kiva lukea sun raksaselostuksia ja innostusta. Kuulostaa siltä, että tuvasta tulee tosi hieno.
Pekasta on myös tullu tosi vahdittava. Ei sentään sellainen akrobaatti ole kuin Motti, mutta ehtii kyllä nopeasti paikasta toiseen ja vaivihkaa kiipeilee tutkimaan paikkoja ja levittelee kaikki tavarat ympäriinsä.
Ankkikselle onnittelut uudesta keittiöstä!
Kenkinä Pekalla on keskimmäiseltä perityt nauhalliset nahkakengät kokoa 22. Villasukat oon laittanu alle. Hyvin niillä näkyy liikkeelle pääsevän. Kuomathan ei ehkä niin hyvin tue nilkkaa, mutta muutoin on kyllä hyvät.
Rasvoista. Ceralan ei munkaan mielestä oo ollu oikein hyvä, mutta oon koittanu välillä laittaa, kun sanotaan, että pitäisi olla useampia perusrasvoja käytössä, mutten iho tavallaan tottuu tai väsyy niihinkin eivätkä enää auta yhtä hyvin. Mehän saatiin kakkoselle Elidel-rasvaa siksi, kun kortisonin hoitotaukoja ei tahtonu pystyä pitää. Mutta se on tosi kallista ja vaatii erikseen lausunnon, että saa kela-korvauksen. Tällä hetkellä molempien atoopikojen ihot on ihmeen hyvinä. Toki rasvata pitää aamua iltaa.
Yöelämästä sen verran, että Pekka tulee nykyään joka yö jossain vaiheessa meidän väliin nukkumaan tai sis mä nostan, kun rupeaa yöllä itkien pyytämään. Siinä sitten jatkaa uniaan enemmän vähemmän rauhallisesti. En oo jaksanu asialle muutakaan tehdä, vaan oon oottanu,että jospa menis ohi itestään. Lähempänä kesää pitää sitten miettiä, jos vielä on samoin.
Onnea Saamuskan esikoiselle.
Muuta en muistakaan.
Unihiekkaa kaikille!
T@hti
ja mainostusta: täällä pohjoisessa Paapero-liikkeessä on -50% Rasavillin pukuja, ostin isommalle yhden, tosin havittelemani 110cm koko uupui, tyydyin 105 cm kokoon,t oivottavasti mahtuu ens talvena. Paksu toppaa ja sitten oli niitä välikelin pukuja vielä.
Sillä vaan mainostan jos joku tahtoo säästää ;)
Työvko kiire kiire, loppuvko kai ylitöitä vkonloppua myöten mahtaa olla pakka sekaisin sunnuntai iltana. lauantaina välipäivä kun synskät työkamun lapsella, pidetään molemmat vapaata.
Tuttelituu
Toivottavasti ois kerrankin onnistunut latistus eikä ainakaan ruokia tipu pois ruokavaliosta!
T: Ynis