Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysyisin vielä...

13.03.2006 |

nyt on siis kp 37/29-45...luulisin että oviksen olen bonganut oikeeseen aikaan mieheni kanssa..mikään ei ole kyllä tosin varmaa...en vielä uskalla tehdä testiä, koska saa pettyä jos se on nega..ja vielä liian aikaisin testattunna...huomasin vaan että nyt tänään on tullut vähän..tosi vähän ruskeeta " vuotoa" .ei edes mitään suojia tarvii...ehkä muistuttaa enemmän tädin " jälkituhrua" ...saako kukaan tästä selityksestä nyt mitään selvää...mietin vaan että onko mitään mahdollisuuksia että olisin raskaana kumminkin, vaikka tuollasta tuhrua tuleekin? Koska jos olen tulkinnut oireeni oikein ovulaation aikana, niin pitäis se täti tulla piakkoin kylään..ovulaatiosta on nyt suunilleen 2 viikkoa..ehkä vähän ylikin jo..onko se nyt sitten 3-4 viikkoa pupuilusta, ennen kun plussa näkyy?

Tää on yhtä piinailua...huoh...noh, jos täti tulee niin sitten alotetaan tikutus ja terot.

plussatuulia kaikille kuumeilijoille =))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kuvailemaasi tädin jälkeisen näköistä hyvin pientä ruskeaa tuhrua, päivänä jolloin sain ekan plussan ja sama seuraavana. Silti olin raskaana, ja kuulemma pieni ruskea tuhru yleistä alkuraskaudessa. Kyllä herkimmät testit näyttävät jo kahden viikon kuluttua ovulaatiosta raskauden. Toivotaan että plussaa tulee bdbdbdbdbdbd !!!

Viipero rv 6+0

Vierailija
2/3 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta..käyn huomenna ostamassa testin apteekista ja odottelen vielä huomisen päivän tätiä..jos sitä ei kuulu eikä näy niin teen sitten ke aamulla testin..onko nyt sit ihan sama minkä testin ostan apteekista? onko kaikki yhtä herkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku muut? ja sitä paitsi ovat vielä halvempia..