Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Marrasmasut uuteen viikkoon***

29.01.2006 |

[color=blue]alotin meille jo uuden pinon, vaikka ei ole vielä viikko vaihtunut =)[/color]

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kivut on taas omaa luokkaansa. En ymmärrä miten ihminen voi tulla näin kipeeksi menkkojen aikaan. Särkylääkkeitä mennyt kauheasti, että pystyy edes töitä tekemään. Toivottavasti lähtisi nopeasti pois, niin pääsisi " harjoittelemaan" vauvantekoa =) Meillä ei nimittäin harrasteta pupuilua menkkojen aikaan...en pysty kipujenkaan takia siihen. Ja onhan se muutenki sotkuista touhua.

Tää oli tällainen omanapainen pinon aloitus... ja nyt nukkumaan. Nukuin viime yönä vaan 3 tuntia. Oli viideltä herätys ja 12 tunnin työpäivä :/ Eli pienimuotoista väsymystä ilmassa. ZZZzzzZZZZZZzz

yötä kaikille :)

-anzq kp2-

Vierailija
2/68 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on näitten menkkojen kanssa tosiaan ihmettelemistä kun perjantaina alkoi ja tänään loppu kun yleensä ne kestäisi 6-7 päivää ja nämä tosiaan on jo toiset tässä kuussa eikä ole yhtään ollut mitään kipujakaan vaikka yleensä sitä ainakin jonkun verran on en sitten tiedä mikä on no pääseepä ainakin nopeammin pupuilemaan kun nämä menkat meni näin nopsasti ohi:)

Tai sitten olen miettinyt että voisiko nämä olla vale menkat tai sitten vain toivon liikaa että olisi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille marrasmasuille :) Täällä alkaa pikku hiljaa jännitys kohoamaan... Ovis lähestyy ja silleen ;) Huomaa että miestäkin alkaa koko ajan enemmän kiinnostamaan ajatus uudesta vauvasta. Näin se meni kyllä esikoisenkin kanssa, että alkuun minä kuumeilin ja sain jotenkin miehenkin taipumaan, mutta sitten yrityksen alettua mies olikin ihan 110% mukana jännittämässä ja toivomassa raskautta :)

Mitäs teidän muiden alkavaan viikkoon kuuluu?

Mutta jospa alkais töihin...

Marrastoive kp 9/24-31

Vierailija
4/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa nyt saisin jopa vastattua, äsken sössin ja lähetin viestin liian aikaisin ja tuossa aikaisemmin perustin meille uuden viikkopinon, vaikka täällähän oli jo pino valmiina...

Eli anzq79: On varmaan kurjaa olla noin kipeä :( Minulla ei ikinä ole ollut minkäänlaista menkkakipua, joten olen ihan pihalla siitä osastosta... Toivottavasti pian helpottaa!!! Ja toivottavasti nämä on viimeiset menkat pitkään aikaan! Meilläkään ei menkkojen aikaan tapahdu mitään sillä rintamalla, mua ei ole ikinä haluttanut silloin ja miehen mielestä liian sotkuista. Joten kumpaakaan ei huvita, omista syistään. Ehtiipä sitä muulloinkin!

Carita: Teepä testi niin pääset pähkäilyistä. Omasta kokemuksesta voin sanoa sen verran, että minulla kierto saattaa heittää häränpyllyä juuri silloin, kun raskautta kovin toivoo... Tai edes salaa toivoo. Pari kertaa olen epäillyt raskautta (ja keksinyt oireita) ja vaikka menkat on tulleet melkein ajallaan, niin olen niitäkin epäillyt (kun saattoi olla niukemmat ja lyhyemmät tmv.) ja testannut silti... Ja negaahan se on ollut. On ne valemenkat toki mahdolliset, mutta _harvinaiset_. Eli sinuna tekisin sen testin nyt oman mielenrauhan takia, sitten voisi taas asennoitua uuteen yritykseen :) Tai voisihan sieltä plussakin tulla, mutta se ei selviä kuin testillä.

Marrastoive

Vierailija
5/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, huomenta! Taitaa joillain olla jo todellinen piinaviikko käsillä...? Onnea hirmusti kaikille testaajille! Toivotaan paljon marrasmasuja = ). Mulla kuopus syntynyt 18.11 ja ihana tempperamenttinen skorpionineiti tuossa sohvalla istuu. Oltiin koko viikonloppu kaikki neljä mahataudissa. Neiti oksensi vielä eilen nukkunmaan mennessään koko sängyn. Ukko teki tietysti kuolemaa oman tautinsa kanssa ja makaa vieläkin sängyssä. Mun piti kipeänä hoitaa lapset ja koirat, ruuat yms. Näinhän se aina. Tänään olisi töissä yövuoro, mutta taidan vielä passata yhden päivän. Ihania noi ihmisten jutut. Kiva, kun on tälläinen paikka meille vauvoihin höpsähtäneille, missä voidaan puhua ihan vapaasti. Kaiken maailman limat ja spermat... = ). Kyllä aina naurattaa, mutta siis ihan hyvällä. Mahtaisi ukot olla kummissaan, kun tälläistä tekstiä näkisivät. Sen verran lisään löylyä pesään, että meillä harrastetaan seksiä usein mun menkkojen aikaan. Niin myös tällä kerralla. Mulla aika niukka vuoto. Nytkin kesti vaan neljä päivää. Nyt on kp 6/22-29 ja odottajan aika on pitkä.

ANZQULLE: toivon minäkin, että pääset kohta menkoista parhaassa tapauksessa pariksi vuodeksi eroon.Joko kuulit, että AXELARA plussasi? Kävin sen verran lokamasuissa kurkkimassa = ). Mutta nut antamaan noille pikkusille aamupalaa ja sitten katsomaan Hain tarinaa DVD:ltä.

Vierailija
6/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]marrastoive:[/B] sattuuhan noita pinon aloitusjuttuja :D sulla ja efficalla on jo kohta ovis käsillä :) *jänskää*

[B]effica:[/B]Voi täytyykin käydä onnittelemassa :) hain tarina on muuten huippu leffa ;)

[B]Carita:[/B]Kannattaa tehdä testi, niin sillä se selviää. Onhan niitä valmenkka tapauksia ollut monella.

[B]omaa ).([/B] vuoto on onneksi jo vähentynyt. Saas nyt nähdä tuhruttaako montakin päivää.

Vierailija
7/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu on, pesty lattiat, pyykkiä ja astiat. Koirat lenkitetty ja kaupassa käyty. Kaiken kaikkiaan hyvä päivä. Illalla kuopuksen kanssa muskariin ja sitten yöksi töihin. Päätin kuitenkin mennä, kun olo on ihan hyvä ja lapsillakin on ruuat pysyneet sisällä. Ukko tossa vielä sohvalla voivottelee. Tällä kertaa on selkä kipeä...

Vierailija
8/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en tiedä kuinka moni teistä on ennestään toisillenne tuttuja, mut olen palstaillut vaihtelevalla aktiivisuudella heinäkuisista saakka ja nyt viime kuukaudet aika ahkerasti. =)

Mun kierto on ihmeesti venynyt tän palstailun myötä, että tekiskö mielikuvitus välillä kepposet, mene ja tiedä... =) No, tänään on 2/30-32 ja viime kierto hurahti 38.... Mä jo ajattelin et se oli alkuraskauden km:a, kun menkat myöhästy, mut testit oli negaa koko ajan.

Mut tää omasta navasta... ).(

Mä katsoin meidän esittelylistaa ja huomasin ainakin yhden teistä olevan myös Lapin läänistä. =) Kiva nähdä etten ole ainoa. Olen Rovaniemeltä, mut ei sun pakko ole kertoa että mistä olet. Mut mukava, etten ole ainoa. ja anteeksi, enää en muista nickiäsi. Kuumeillaan yhdessä, kuten kaikkien muidenkin kanssa!

KJ25

Vierailija
9/68 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vielä kierto on aluillaan, mutta piti laskurilla käydä katsomassa tärppipäiviä. Satsataan siis kovasti 5.2. (onneksi on viikonloppu). Mukavaa näissä vauvakuumekuukausissa on se, että voi ensin odotella pari viikkoa ovista ja sitten pari viikkoa plussaa (tai tietenkin tätiä plääh...)

KJ25 olemme Ranualta, joten siksi Etelä-Lappia, alemmas mentäessä tulee jo Oulun lääni vastaan... Mukavaa piinaa myös sinulle!!!

vauvaksi

Vierailija
10/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä olisi taas aamulla haluuttanut jäädä sänkyyn nukkumaan. Nyt nautiskelen tietokoneella kahvia ja pinoudun. Voiko riippuvaisempi enään olla, kun pitää heti herätessään tulla katsomaan pino :D

tämä oli nyt tällainen pika pinoutuminen... hyvät päivänjatkot kaikille!

-anzq kp4-

Vierailija
11/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä olisi tehny niin mieli jäädä vielä nukkumaan vaikka lapset nukkuikin ihmeen pitkään klo:9.00 asti:)

Piti myös heti mahdollisuuden tullen tulla katsomaan josko joku olisi jo kirjoitellut tänne oon myös kyllä jääny riippuvaiseksi tähän!

Tänään sitten ajattelin tehdä testin tuntuu vaan että kuvittelen omiania ja ei se kuitenkaan plussaa näytä mutta pitää kokeilla josko onni olisi potkassu:)

Vierailija
12/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin omaa napaa... kävin pesu:n sivuilla laskemassa tän kierron mahd. ovista ja sain kierron pituudeksi 34 ja ovis n. 19.2... (pitkä aika vielä) Mut jos tasaiseen tahtiin pupuilee ja ovuloin niin kai se pitäis tärpätä.

Vaikka meillä on yritystä takana vuosi (oltu siis ilman ehkäisyä) vaihtelevalla menestyksellä, niin ei oikein viitti vielä lähteä tutkimuksiin, ennenkuin kaikki keinot on käytetty. Ja ovistestit kokeilin yhdessä kierrossa, mutta nyt en jaksa niitten kans värkätä. Ja onhan tässä yks plussaus ollut vuoden sisällä, joka päättyi km:oon rv 6. Joten toivoa kai on. =)

Koskas meillä onkaan ensimmäiset piinailijat? *kyselee uteliaana* Vaikka meitä on melko vähän vasta listautuneena.

Hyvää tiistaita toivottelee

KJ25 kp 3/30-34

Vierailija
13/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosiaan tohina päällä ;) Ovistestejä en ole ikinä tehnyt enkä tarkkaan limoja tms. seuraillut, mutta kutakuinkin tuntuu että h-hetki alkaa olla käsillä :) Limaisuutta ilmassa ja munasarjoissa tuntuu arkuutta, ne on tähän asti merkinneet sitä, että menkat alkaa tasan 2 viikon päästä noista tunteista... Eli että ovis olisi nyt käsillä. Ja toivottavasti menkat EI ala 2 viikon päästä :)

Eilen oli " seksitreffit" , joten sikäli hyvä fiilis... No, jos nyt ei ekasta kierrosta tärppää niin silti marrasvauvasta haaveilu jatkuu, sitten se menee sinne marraskuun lopulle...

Eli minä taidan olla niitä ekoja piinailijoita meissä.

Raskaustesteistä kysymys kaikille kokeneille... Miten pian hedelmöityksestä Acon 10 näyttää positiivisen? Olisko ihan hullun hommaa testata jo 11.2. jos hedelmöitys on tapahtunut tänään? Eli 11 päivää hedelmöityksestä? Ihan vaan siksi, kun silloin olisi kaverin polttarit ja olis kiva tietää onko raskaana vai ei... En minä kyllä tavallisestikaan juo kuin saunasiiderin tai kaksi, mutta jos olisi tärpännyt, niin en haluaisi ottaa yhtäkään...

No tulipas paljon taas sitä omaa ).(...

Vierailija
14/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]KJ25:[/B] kannattaa käydä rekisteröitymässä tänne http://www.yourdays.com/ siellä on kerrottu ns. hedelmälliset päivät kun on aika pupuilla ;) Mulla on kanssa sama tilanne kun sinulla, että ovis on aika myöhään...aina saa odotella :P

[B]Marrastoive:[/B]No voithan testata silloinkin, mutta voihan se olla, ettei se välttämättä näy sillon. Kannattas odotella vähäsen. No mutta mä oon paraskin sanomaan :P kerran tein 3 testiä ennen kun menkat alko...eli pikkuisen hätäilin :D

[B]Carita:[/B]jos teet testin, niin heti tänne kertomaan uutiset :)

Kohta pitäisi taas töihin lähteä :( ei jaksas millään... No käväsen vielä illalla lukasemassa pinon...

Vierailija
15/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipparallaa marrasmasut!

kavin juuri kirjoittelemassa tietoni esittelypinoon, mutta tassa viela pahkinankuoressa: elikka olen 25 vee Ranskassa asusteleva toukokuussa 05 syntyneen pojan aiti. Mies on 35. Lokakuussa kun menkat alkoivat synnytyksen jalkeen, aloimme yrittamaan pikkukakkosta ja heti tarppasikin, mutta tama raskaus meni kesken marraskuussa rv6+2 :o(. Sen jalkeisen oviksen olin Suomessa yksin, seuraavassa ei tarpannyt ja nyt seuraava olisi ensi viikon alussa. Huono tuuri vain, silla mies on iltavuorossa eli klo:15-24... Jos nyt tarppaa, laskettu aika olisi suomalaisen laskutavan mukaan 31.10, mutta ranskalaisittain 7.11, joten siksi tanne marrasmasuihin tulin.

Mukavaa tiistaita kaikille!

:o) Töötsi kp 8/27

Vierailija
16/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä särkee nyt toista päivää, oksettaa ja väsyttää :o( äänet ja valot tekevät pahaa. Vietin tämän päivän kotona pimeässä makkarissa, palelikin ja nukuinkin villasukat ja farkut jalassa, villapaita päällä peiton alla. Ja näin kamalia painajaisia...

Menkat alkavat olla taas takanapäin.. Lueskelin eilen sen minkä päänsäryltä pystyin kirjaa: Naisen käsikirja (mielenkiintoisa nimi!) Etsin kirjastosta kirjoja, joista saisi tietoa hormoneista ja niiden toiminnasta ja vaikutuksesta kuukautiskiertoon, hedelmöittymiseen ja kiinnittymiseen (kyllä olen hurahtanut todella vauvakuumeiseksi). Tässä kirjassa sanottiin, että eräissä tutkimuksissa oli havaittu, että raskaudet alkoivat yhdynnän tapahtuessa 6 päivän aikana ennen ovista..

Tämän varmaankin kaikki muut jo tiesivätkin. Meillä kun ollaan käytetty joka toinen päivä ja tulee jos on tullakseen menetelmään. Viime aikoina joka toinen päivä on tosin tarkoittanut silloin kun huvittaa eli tosi harvoin ja oikeestaan vain silloin kun sopivaa ovislimaa näkyy ;o) Eli tässä kierossa meillä rakastellaan joka päivä alkaen huomisesta ;o) huomisesta olis n. viikko ovikseen.

Lapset riehuvat, pitää mennä erotuomaroimaan!

Tärppituulia ja plussasäteitä meille kaikille!!

Vierailija
17/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja negaahan se näytti mutta sehän oli jo vähän arvattavissa ehkän mun pitää nyt viimein uskoa että en ole raskaana tosin normaalisti mun menkat ei olis vielä myöhässäkään mutta kuitenkin.

Mites teillä muilla on päivä menny?

Vierailija
18/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden listan perässäpitäjän roolista olen nyt sitten vihdoinkin valahtanut näillä listoilla tänne alkupään porukkaan. Vuosi tuli yritystä täyteen. :( Yksi keskenmeno oli elokuussa, joten ehkä tällaisena iäkkäämpänä odottajana voi olla siitäkin tiedosta hyvillään, että raskaus ylipäätään olisi mahdollinen.

Töötsi ja KJ25 taisi tipahtaa syyskeijuista suoraan tänne kanssani. Mullakin tuo kierto on sen verran pitkä, tosin myös vaihteleva, että ovista ei mun kannata vielä odottaa. Mulla ovis on yleensä ollut kp 16-18 paikkeilla. Käytän ovistikkuja sillä mun kiero voi taas olla 28-36, joten ei tuosta oikein ovispäivää muutoin voi ennustaa. Täti on parhaillaan pakkaamassa kamppeitaan ja tikuttelun aloittelen ehkä n. viikon päästä.

Tosin kovassa harkinnassa on jättää nyt pari kierrosta välistä sillä se kaikkein pahin vauvakuumeen pilaava tekijä eli erilaiset urallaetenemishoukuttimet ovat ilmaantunee juuri meikäläisenkin näköpiiriin. Tosi hyvä paikka olisi tulossa maaliskuun lopulla hakuun ja aika hyvät mahdollisuudet saada se. Rekrytointi tapahtuu ehkä loppukeväästä ja kolmosta odottaessa tuskin pystyisin pitämään mahaa piilossa noin pitkälle. Mutta mulla on ainakin vielä viikko aikaa tehdä päätös.

Muuten energiaa olisi kyllä hoitaa niin ura kuin vauva. Mutta kaikkea kivaa ei voi kerralla saada.

Onkos täällä muilla uraongelmia?

Vierailija
19/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 7/28 menossa. Vielä inhottavaa tiputtelua menkkojen jälkeen. Monesti myös ovislimojen aikaan minulla tulee rusehtavaa vuotoa. Oliko tämä jotakin hormoonipuutosta (progesteroni...?) Onko muilla näin? Tätä on jatkunut itseasiassa pillereiden lopettamisen jälkeen. Ennen esikoista ei ollut tällaista. Plääh... pelkää jo koneen hyytyneen; saammekohan koskaas sitä toista...

Vauvaksi

Vierailija
20/68 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa minunkin pouolesta uusille =) En nyt muista nimimerkkiä, mutta ilmeisemmin jollakin muullakin on " migreeniä" . Mulle tuli tänää ilmeisesti auringosta... on saanut särkylääkkeitä vedellä taas. On minulla joskus kyllä menkkojenkin aikaan pieniä migreenikohtauksia, mutta nyt se selkeästi johtui auringon ja lumihangen yhteisvaikutuksesta. Pakko varmaan huomenna lähteä aurinkolaseja ostelee.

pikainen ilmottautuminen tuli taas, mutta palailen huomenna taas asiaan :) nyt nukkumaan, että aamulla jaksaa nousta virkeänä töihin.