Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä on tosi kalliita lastenvaatteita.

Vierailija
29.01.2006 |

Olen seurannut vaatepakettien hintoja ja varmaan rikkailla on niihin varaa. Hyi alushousuista lähtien myyvät, mistä tietää että niihin ois vaikka paskottu! Pöljät ja vastuuttomat äidit ostaa käytettyjä alusvaatteita ja vain siksi kun niissä on bamsen tai mansikkamarjan kuva!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. käytettyjä muumitaloja, joista puuttuuu osia ja/tai ovat rikki pyydetään sellaisia hintoja, että kun siihen lisätään postikulut, niin sillä saakin jo melkein uuden talon. Mitään ei kannatta ostaa mistään kauempaa. Ilman postikuluja jotain voi saada edullisesti.

Käytetyt lastenalusvaatteet ovat ihan ok, kunhan ne on pesty :) Ja jokainen varmaan pesee ne vielä kotona ennen käyttöönottoa.

Vierailija
2/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteessa ole hintavarausta ja usein käy niin, että hintavarauksen ylityttyä hinta nousee yhä). Huutonetissä myyjillä ovta laajat markkinat ja eihän Suomen joka kolkassa todellakaan ole paikkoja, joista kivoja lastenvaatteetita voisi hankkia. Huuto.net on siihen oiva tapa. Eikä vaatteetn arvo käytetystä käytettyyn enää laske kovinkaan paljoa - > ostajat voivat myydä huutamansa tuotteet itse eteenpäin ja saavat " lähes omansa pois" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostajilla kanssa.

Vierailija
5/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina ajatella niin, että paljonko voisin itse maksaa tavaroista. Ja on se kyllä niinkin, että osaa tarkkailla tiettyjen myyjien tavaroita - yleensä samaan myyjään voi " luottaa" - tavarat tiettyä tasoa ja hinnat samoin.

Vierailija
6/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetissä voin maksaa vähän ekstraa siitä, että se on niin vaivaton. En jaksaisi millään kierrellä kirppareita, enkä yleensä niistä mitään löydäkään. Myönnän, että huutonetissä on kalliimpaa, mutta se on vaivatonta! Ja kivahan se on myydä omiakin vaatteita, jotka meidän tapauksessamme on aina olleet erittäin hyväkuntoisia, vaivattomasti ja saada niistä vielä mukavasti rahaa verrattuna kirppiksiin.

Eihän sieltä pakko ole mitään ostaa..

Vierailija
7/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että ihmisillä on jo niin paljon tavaraa, ettei siellä huuto.netissä saa mitään myytyä. Vaikka laittaisi lähtöhinnaksi 0¿ ja ei hintavarausta, niin siltikään ei tule huutoja. Taidan seuraavaksi laittaa tavaramme johonkin lahjoitetaan-palstalle.

Vierailija
8/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta näkyy kohteitteni kunto - hyvästä otan suuremman hinnan, vähän kuluneemmasta vähemmän. Kuvaan tuotteeni aina ja kuvailen kaikki viat rehellisesti.

Ostan laatuvaatetta lapsilleni enkä todellakaan lähde niitä kirpputoreille myymään 0.5e/kpl. Suurin osa kolmen lapseni vaatteista ovat käytettynäkin erittäin hyväkuntoisia ja siistejä. Ei ole ainakaan kukaan koskaan vaatteistani valittanut ja kauppoja olen tehnyt varmasti lähemmäs 1000kpl jo.

Vierailija
9/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan paneutuu siihen, mitä on ostamassa. Huijareita voi tietysti olla liikkeellä, mutta jos sellaista pelkää, kannattaa ostaa vain sellaisilta, joilta voi noutaa tavaran.

En ymmärrä, miksi oletatte tuntemattomien harjoittavan täysin hyväntekeväisyyttä ja lahjoittavan tai myyvän puoli ilmaiseksi kalliita hyväkuntoisia vaatteita ja kenkiä. Itse olen myynyt vain tämän lehden palstan kautta. Hintataso on ilmeisesti ainakin joistakin ollut kohdallaan, kun kauppoja on syntynyt, enkä ole ikinä kuullut jälkikäteen valitusta. En silti myy ihan pilkkahintaan mitään. En ikinä myisi huonokuntoista millään hintaa. Sellaiset tavarat lahjoittaisin pois tai veisin kaatikselle.

Vierailija
10/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kaikki omilta lapsilta pieniksi jääneet siellä (en pikkuhousuja enkä sukkia taikka sukkahousuja, mutta joku niitäkin kysyy samaan pakettiin ohi huutonetin, kun on ensin voittanut jotain muuta) ja nyt siellä ei minulla ole kuin pari vaatetta jäljellä. Myyn myös leluja ja kirjoja ja ihan samoin ne menee kaupaksi. Itse ostan huutonetistä lähinnä reimatec/jonathan-vaatteita (uusia), marimekon t-paitoja itselle ja lapsille sekä ellen vaatteita nuoremmalle lapselleni.

En usko, että ylikalliit menee kaupaksi, mutta kyllä siellä niin paljon vaatekauppaa käydään, että hinta asettuu ainakin ko osapuolten kohdalla kohdalleen. On itselläkin käynyt, että ensin ei joku menee kahteen kierrokseen kaupaksi, sitten lasken vähän lähtöhintaa ja loppuhinnaksi huudetaan sitten enempi, mitä aiemmin olisi yhden huutajan tarvinnut huutaa (minulla ei ole hintavarauksia).

Vierailija
11/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman tutun, joka loitiin pikkuvikaisista vaatteista jälleen mainioita käyttövaatteita esim. vaihtavat alta aikayksikön vetoketjun. Mulla itsellä on peukalo keskellä kämmentä. Mutta myynkin kaiken sitten halvalla, myös hyvät vaatteet. Tai ainakin laitan lähtöhinnan siten, että tosi harvoin on yli 2 euroa. Kyllä ne siitä nousee, koska kilpailua on ja markkinavoimat määrää lopullisen hinnan. Näin olen aina tyytyväinen, kun " kuhina" käy mun tuotteiden ympärillä huutonetissäkin.

Ja niin moni ostajista, mun kohteissa pyytää maksuaikaa seuraavaan lapsilisään, joten kyllä ilmeiseen tarpeeseen tarvitsevat ostajat näitä halpoja markettivaatteitakin. Eiköhän siinä vähän hyväntekeväisyyskin mulla ole mielessäni, jos nyt en satu saamaan oikeastaan paljon mitään siitä, mitä itse aikoinani maksoin. :) Me kun emme tee kuitenkaan noilla vaatteilla enää mitään, joten ne ovat mun näkökulmasta meille arvottomia. En todellakaan muistele, mitä niistä itse aikoinani ostin. Muotikin on jo pyyhkäissyt niiden ohi.

Vierailija
12/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saituudella ei ole rajaa...

Vierailija
13/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudossa saa kyllä kaupaksi kaiken, mitä ei itse tarvitse. Kuvat mukaan ja rehellisesti kerrotaan tuotteesta, niin ja lähtöhinta alas, niin kyllä käy kauppa. Itse olen myynyt yhdellä lapsella olleita vauvanvaatteita, todella hyväkuntoisia, yleensä niin, että vaatteen hinnaksi tulee noin euro per kipale. Tuolla on joillakin aika epärealistisia ajatuksia siitä, mitä pesunukkaisesta bodystä on sopivaa pyytää, ja mikä on kenenkin mielestä " siisti ja hyväkuntoinen" , se on totta. Mutta olen kyllä tehnyt uusista vaatteista huippulöytöjä, ja ostanut esimerkiksi Reimatecin haalareita, uusia tai siistejä, edullisesti.

Vierailija
14/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on esim. vaatteiden väreille allerginen ja kulutus on kova, jos joutuu rasvaamaan lasta paljon. Kiitos niille, jotka niitä vaivautuu myymään.

Vierailija
15/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ne n.5-8eurolla ja myy sitten tuplalla. Eivätkä ole edes paikallisia " merkkivaatteita" esim. Kengurua tms. Huh huh!

t.4v Budapestissa asunut ;)

Vierailija
16/16 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras menekki. Pikkuvauvan vaatteita on ihana käydä ostamassa itse kaupasta, kun siihen liittyy se ihana hypistely. Ja voi mennä keskipäivällä äitiyslomalla. Mutta isomman uhmiksen kanssa ei millään menisi kauppaan " tappelemaan" illalla töiden jälkeen tai kiireisenä viikonloppuna, joten nettikaupat on silloin omiaan. Tuosta 120-> alkaa olla sitten koululaisvaatteita ja niissä lapsi itse jo kertoo, minkä tyyppisistä tykkää (mitä siis kavereillakin on).