Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa kanaviilokin tekemisessä!
29.01.2006 |
Pian on kana keitetty ja olisi kastikkeen teon aika. Olen löytänyt netistä kahdenlaisia ohjeita. Toisissa kastike on kermapohjainen ja siihen tulee sitruunaa. Toisissa taas keitinliemeen sekoitetaan vain currya mausteeksi.
Kummalla tavalla tulee maukkaampi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai siitä tulee hyvää ilman sitäkin?
Ap.