Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä wannabe-kirjailijoita?

Vierailija
04.02.2006 |

Täällä yksi joka sellaiseksi jääkin. Monia hyviä romaanikäsikirjoituksen alkuja koneella, mutta ei yhtään valmista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan wannabe käsikirjoittaja:) Yksi valmis ja mooooonta keskeneräistä!

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät aiheet tuntuu vähän ajan päästä turhilta. Puuttuu sellainen kantava idea kokonaiselle kirjalle. Voi kun välähtäis lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän