Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä wannabe-kirjailijoita?
04.02.2006 |
Täällä yksi joka sellaiseksi jääkin. Monia hyviä romaanikäsikirjoituksen alkuja koneella, mutta ei yhtään valmista.
Kommentit (2)
Hyvät aiheet tuntuu vähän ajan päästä turhilta. Puuttuu sellainen kantava idea kokonaiselle kirjalle. Voi kun välähtäis lopulta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikeastaan wannabe käsikirjoittaja:) Yksi valmis ja mooooonta keskeneräistä!