Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun Onnelassa käyneet!

Vierailija
11.02.2006 |

Minkäslainen paikka? Minkäikäistä porukkaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy useampaa erilaista musiikkia. Varsinkin iso discopuoli on mukavan valoisa. Kävijät keski-iältään ehkä lähempänä 30v. Muuta vikaa ei ole kuin se, että siellä on h****tin kallista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän