Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu jöpötys

Vierailija
21.08.2009 |

Mitä mieltä naiset miehen aamuseisokista, häiritseekö vai innostaako pelehtimään

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan mistään "kusiseisokista". Koskaan en ole käytännössä joka-aamusta aamuseisokkia yhdistänyt millään tavalla kusihätään. Kuten joku jo maintsikin, ei kuseminen kovalla kangella ole edes mahdollistakaan.

Kyllä ainakin minulle kyseessä on poikkeuksetta myös kiihotustila. Ei seisominen voi olla sellainen olotla, jossa ei seksuaalista kiihotusta olisi mukana. Aamuisin erektio on mös kovimmillaan ja kalu tietysti myös "näyttävimmillään", jos tuollaista termiä haluaa käyttää.

Nautn sunnattomasti aamusesistä, mutta olosuhteiden (=kaksi pienä lasta ja kiivasrytmiset aamutoimet) meillä on siihen liian harvoin mahdollisuuksia.

Ihmetteen mtoinkin noita kommentteja, että mies hätistää naisensa pois kalun kimpusta, tuntuu todella oudolta. On nimittäin vaikea uskoa, että te naiset nyt jatkuvasti tai edes päivittäin tai viikoittain kävisitte suoraviivaiseen lähestymiseen, vai olenkohan ihan väärässä...

Vierailija
2/77 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteen mtoinkin noita kommentteja, että mies hätistää naisensa pois kalun kimpusta, tuntuu todella oudolta. On nimittäin vaikea uskoa, että te naiset nyt jatkuvasti tai edes päivittäin tai viikoittain kävisitte suoraviivaiseen lähestymiseen, vai olenkohan ihan väärässä...

minä ainakin hyvin usein, en aina ihan päivittäin mutta ainakin viikottain, ihan suoraviivaisesti lähestyn miestäni. olen siis erittäin aloittellinen. Mutta toisaalta ei hän kyllä ole kertaakaan hätistänyt minua kalustaan irti ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuseisokki johtuu yöllisestä testosteroni-erityksestä. Kusihädällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
4/77 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä seisoo joka aamu. Unet ovat useimmiten eroottisia ja seisokkikin oikein viimisen päälle komea. Kyllä vaimokin sen useimmiten huomaa, mutta on vain aamuaikaan niin uninen ettei jaksa innostua sen kummemmin. Itse kyllä olisin aivan myyty jos saisi suuseksiä aamusta tai jos emäntä nousisi ratsaille :D

Meillä siis lapsi 1v9kk ja toinen viimeisillään tulossa.

Vierailija
5/77 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni (olen mies) seisokki johtuu ajatuksista tai unista. Jos on tietty hereillä niin NAISESTA vieressä. Yleensä seisoo monesti illalla, yöllä ja aamullakin. Ainoastaan seksi auttaa tai sitten pitkä selibaatti, ehkä?

Vierailija
6/77 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä muka. Mistään ette mitään tiedä. Yöllä tapahtuva seisokki on kehon keino pitää paisuvaiskudos kunnossa, kun verenkierto on hidasta levon aikana. Viimeksi viime yönä huomasin tämän, menin nukkumaan klo 21 ja heräsin kuselle klo 24. Kova seisokki oli, en ollut nähnyt mitään erootisia unia. Eikä johtunut kusihädästä. Sattui vaan seisomaan, kun kusihätä herätti.

Vai että seisokkiin liittyy aina eroottinen lataus. Paskan marjat, mitä tampioita.

M31

Vierailija
7/77 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sössötys seis; testosteroni seisottaa.

Vierailija
8/77 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muistakaapa naiset se ennenkuin alatte huutaa miesten kuseskelevan miten sattuu....

Ja suihinottoherätyksestä toisin kuun taivaalta, jos edes joskus.

Vierailija
9/77 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi bodareilla on aina kauhea seisokki, kun esittelevät lihaksiaan lavalla. Samaten näillä salilla käyvillä testosteronipelleillä salihousu pullottaa järjettömässä stondiksessa. Aina teltta pystyssä.

sössötys seis; testosteroni seisottaa.

Vierailija
10/77 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että jos jalkojen välissä on munat, niin korvien välissä on niin usein kusta.

Naiset kyselevät miehiltä, kuinka he kokevat oman aamustondiksensa, miehet sitten käskevät etsiä tietoa kunnon lähteistä.

Ja tämä sössötyksen vihaaja sitten luulee, että mies miehuutensa kautta tietää jotain lääketieteellistä peniksensä tarpeista.

Ja julistaa kaikki kokemuksiaan pohtineet miehet epämiehiksi ja tampioiksi.

Luojan kiitos aika on muuttumassa ja näitä päälle päsmääviä alistajia ei enää hyväksytä niin kuin ennen.

M42

Vierailija
11/77 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa siis nyt miehet että minkä takia seisoo?

siis onko kusihätä vai onko refleksi?

Vai seisooko vain silloin kun on nainen vieressä tai ajatuksissa?

Meitä tyhmiä tynnyrissä kasvaneita näköjään on muitakin.

Tuntuu siltä että se elää aamuisin ihan omaa elämää...

Eli ei välttämättä ole mitään syytää jöpötykseen.

t N35

Vierailija
12/77 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole aamujöpöä isännällä koskaan.

Saattaa sillä olla aamuyöllä.

Vierailija
13/77 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun eivät tiedä itsekään niin vaikeahan se on vastata.

miehet kun on naisia harvemmin tylyjä.

Vierailija
14/77 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rouva ei aamulla innostui kuin lyömään, jos sitä edes hipaisee. taitaa olla psykopaatti, koska tulee juttuun kaikkien kanssa mutta kotona kun muut ei näe, se on täysi sadistihirviö (joskus lapsillekkin) ja mun seksuaalisuuden alistajalyttääjä. löytyisikö naispsykopaateista jotain tietäviä?

itse tosin haluaisin aamuisin "päivän piristeen": mulle riittäisi minuutti pari imutusta ja hyvän huomenen toivotus, jaksaisi hymyillä sitten vielä iltasella kotonakin, jos aamulla jätettiin tarkoituksella homma kesken...

en oikein ymmärrä miten täällä kusihätä ja aamustondis koplataa yhteen, aamuksihan ne usein molemmat sattuu, mutta ei stondis ole mikään kusihätäindikaattori. ja kusihädässä jos runkkaa tai nai, niin se hätä jotenkin vaimenee taustalle (mahtaako eturauhanen muuttaa hetkeksi kokoaan siten että se vaikuttaa rakkoon tai jotain), mutta laukeamisen jälkeen tulee sitten juoksukiire kuselle.

tuolla oli jokin kommentti voimailijoista: hormonit todella ovat aiheuttaneet ainakin 80-luvulta lähtien panteus/stondisongelmia, sellaisia parisuhteet rikkovassa mittakaavassa olevia vakavia ongelmia.

Vierailija
15/77 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran on tässä aiassa nyt epäselvyyttä että voin vakuuttaa että jos jöpöttää aamulla (ja hyvin usein) niin varmasti myös panettaa

Eli ei ole kaksi eri asiaa nämä jöpötykset ja halut

Mikäs sen mukavampi tapa herätä.

Vierailija
16/77 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja södeä

Vierailija
17/77 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen, että mieskään ei halua niin suoraa toimintaa, että istuisin suoraan unessa olevan mieheni päälle. en minäkään halua, että nukkuessani tulisi sisälleni. tuntuisi mukavammalle herätä hellään hyväilyyn, semmoiseen vaivihkaiseen silittelyyn, mikä sitten heräillessä muuttuisi kunnon haluksi. onko miehet näin? vai suoraan hommiin?

Vierailija
18/77 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi aloittaa suihinotolla, ja siitä kun vähitellen heräilee, niin voisi nousta ratsaille.

Aamustondis ja panetus on kaksi täysin eri asiaa. Vaikka joku muuta väittikin.

kuvittelen, että mieskään ei halua niin suoraa toimintaa, että istuisin suoraan unessa olevan mieheni päälle. en minäkään halua, että nukkuessani tulisi sisälleni. tuntuisi mukavammalle herätä hellään hyväilyyn, semmoiseen vaivihkaiseen silittelyyn, mikä sitten heräillessä muuttuisi kunnon haluksi. onko miehet näin? vai suoraan hommiin?

Vierailija
19/77 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida. Olen mies.

Aamulla kun herään ja on kunnon seisokki, mua ainakin haluttaa, ihan kybällä. Ihan sama mikä sen saa yöllä aikaan, mikään muu mun mielestä ei olisi hienompi tapa purkaa aamun seisokki kun seksisessio daamin kanssa.

Jotkut naisisti ehdotti seuraavaa:

- "Olisi kiva herättää kumppani suihinotolla."

Kommenttini tähän: VAU VAU VAU, missä tuollaisia misuja sikiää, muutan samaan kaupunkiin. NÄITÄ NAISIA LISÄÄ!!

- "Tekisi mieli istua päälle heti herättyäni kun näen kumppanini aamuseisokin, mutta en ole varma haluaisiko kumppanini."

Kommenttini tähän: JESTAS SENTÄÄN - TOIMII!!!. Hyvä hyvä, noudattakaa tuota ohjeistusta, niin ei ole pelkoa että miehenne etsisi seuraa muualta.

Eli antaa palaa vaan - todella mukava kuulla että tällaisia naisia löytyy.

t: Mies

ps. kuten joku mies aiemmin totesi, tuollaisesta aamusta hakisin naiselleni kuun taivaalta pitää ihan paikkansa..

Vierailija
20/77 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen #41.

Varmaan jos olisi kunnon rautakankiseisokki ja esinahkakin takana, olisin heti niin herkillä ja valmiina panoon. Minulla aamustondis on kuitenkin jotain muuta kuin panetusta. Ei siitä vaikea ole lähteä etenemään, paitsi jos on KAUHEA kusihätä, kuten usein on...

Taidat saada pillua harvemmin kuin haluaisit? Minä saan aina kun haluan. Tosin en halua useinkaan kuin kerran päivässä.

Aamulla kun herään ja on kunnon seisokki, mua ainakin haluttaa, ihan kybällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä