Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu jöpötys

Vierailija
21.08.2009 |

Mitä mieltä naiset miehen aamuseisokista, häiritseekö vai innostaako pelehtimään

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin mutta mies on aamuäreä. Jos koitan hyväillä niin työntää kättä pois ja monesti jos huomaa että olen hereillä niin kääriytyy peittoon tiukasti ja pyörii ja heittelehtii sängyssä peiton sisällä dramaattisesti etäisyyttä hakien. Eli ei, ei ole aamuseksiä.

Vierailija
62/77 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin mutta mies on aamuäreä. Jos koitan hyväillä niin työntää kättä pois ja monesti jos huomaa että olen hereillä niin kääriytyy peittoon tiukasti ja pyörii ja heittelehtii sängyssä peiton sisällä dramaattisesti etäisyyttä hakien. Eli ei, ei ole aamuseksiä.

taitaa vaan nolostella seisokkiaan.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taitaa vaan nolostella seisokkiaan.... 

Ei nolostele minään muuna vuorokauden aikana vaan ihan ylpeänä on muna pystyssä joten vaikea uskoa että aamuisin nolostelisi.

Vierailija
64/77 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nautitaan nykyään tyttöystävän kanssa mun aamuseisokista ihan täysiä. Ajattelin aiemmin että kusettaa enkä siksi pysty seksiin, vaikka seisoo ihan paksuna ja kivikovana ylöspäin. Tyttis halusi että kokeillaan silti yhdyntää ja kokeiltiin, eikä kiihottavampaa olla koettu. Hän saa orgasmin joka ainut kerta. Tuntuu että saa tosissaan jyystää ennen kuin laukeaa valtavan kovaa ja kestää silti tosi pitkään. Tehdään se tyttö tiukasti mun alla niin vartalokosketus on maksimi ja suudellaan kiihkeästi.

Vierailija
65/77 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu miehekkäältä, näyttää hyvältä, haluan seksiä ja tyttöystävä tykkää ja haluaa aina koskettaa sitä ja haluaa seksiä. M23

Vierailija
66/77 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli tänään(kin) aamulla aivan todella komea erektio, kun heräsiin ennen häntä. Peitto ei ollut siinä ja hän hitusen kuorsasi ihana kulli täydessä jöpössä. Hiippailin pois, etten herättäisi kun en ehtinyt siinä kiireessäni muutakaan. Kun palasin hakemaan kotiin jäänyttä puhelintani, yllätin hänet sängyllä hoitelemassa käsin sitä seisokkiaan. Kiihottava näky ja kiva aloitus maanantaihin. Olisi tehnyt mieli jäädä auttelemaan, mutta mentävä oli. 

Vierailija
67/77 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toisinaan aamusta seisoo ihan kunnolla. Mutta ei kumpaakaan häiritse ja kerran heräsin siihen että oli pöydällä aamukahvi ja vaimolla minun kalu suussa

Vierailija
68/77 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina innostaa sekstaamaan. Sitten muuttuu yhdentekeväksi. Siitä pikkuhiljaa muuttuu häiriötekijäksi, jonka vuoksi pitää ostaa leveämpi sänky. Lopuksi nukutaan eri vuoteissa. Jotkut muuttavat tässä vaiheessa myös eri postiosoitteeseen.

Vierailija
69/77 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaimo nousee aiemmin sängystä kuin minä. Tänää ei ollut noussu ja hyvässä aamuseisokissa painauduin vaimon kylkeen, silittelin pillua ja annoin kovan kaluni painaa vaimon kylkeen. Välissä jännittelin ja tykyttelin kaluani sähköttäen halujani. Maattiin siinä lähekkäin jonnin aikaa, kunnes menin keittämään aamukahvit.  Seksiä ei ole ollut oikeastaan koskaan aamuisin, kun vaimoa ei ole aamuseksi kiinnostanut. Ainoastaan myöhään illalla.  Ei välttämättä paras aika miehen kannalta, mutta taasen halukas nainen on miehelle parasta. 

Vierailija
70/77 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida. Olen mies.

Aamulla kun herään ja on kunnon seisokki, mua ainakin haluttaa, ihan kybällä. Ihan sama mikä sen saa yöllä aikaan, mikään muu mun mielestä ei olisi hienompi tapa purkaa aamun seisokki kun seksisessio daamin kanssa.

Jotkut naisisti ehdotti seuraavaa:

- "Olisi kiva herättää kumppani suihinotolla."

Kommenttini tähän: VAU VAU VAU, missä tuollaisia misuja sikiää, muutan samaan kaupunkiin. NÄITÄ NAISIA LISÄÄ!!

- "Tekisi mieli istua päälle heti herättyäni kun näen kumppanini aamuseisokin, mutta en ole varma haluaisiko kumppanini."

Kommenttini tähän: JESTAS SENTÄÄN - TOIMII!!!. Hyvä hyvä, noudattakaa tuota ohjeistusta, niin ei ole pelkoa että miehenne etsisi seuraa muualta.

Eli antaa palaa vaan - todella mukava kuulla että tällaisia naisia löytyy.

t: Mies

ps. kuten joku mies aiemmin totesi, tuollaisesta aamusta hakisin naiselleni kuun taivaalta pitää ihan paikkansa..

Mä olen ehdottanut tätä miehelleni mut hän ei pidä erityisemmin suuseksistä. Luulin että kaikki tykkää.

Vierailija
71/77 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän se on juuri aamulla kun miehiset testot on koholla ja muutenkin panettaa pirusti. Olen huomannut että omat tyttöystävät ei ole aamuseksistä niin perustaneet vaan illalla sitten halunneet kun itseä väsyttää. Pitäisi löytää nainen joka on aamukiimainen

Vierailija
72/77 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla aina aamulla kiire, suonikas kova kalu jää orpona seisomaan ilman mitään huomiota... Pelkäävät  varmaan myös ääniä. Itselläni tapana kovaa karjahtaa , kun alkaa kalu laukeamaan sykähdellen. 

Vierailija
73/77 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän isoimmat himot vaimon peräaukkoon ja iltapäivällä poikaystävääni loput

Vierailija
74/77 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aamusta vähän riippuu. Mies on itse sanonut että saisin herättää hänet vaikka ratsaille hyppäämisellä. Mutta ne kerrat kun tuota kokeillut, hän on niin syvässä unessa ettei tiedä mitään. Mutta tuli kyllä. Vähän vaan niskoille ikävä, pää taittuu rynkytyksessä. Mutta kyllä tuolle tulemiselle naurettiin kun ei tietty sen olevan edes mahdollista.

Mutta mitä kysymykseen tulee niin minä kiihotun kyllä kovasti. Ja aamulla mielellään hyväillen miehen kaveria ja aamuseksihän se parasta on. Lempeää lihaksetkin samalla. Joskus ei ole meinannut helpottaa niin otettu uudestaan. Useamman kerran kun kumpikin tulee niin siinä on hyvä mieli. 

Vierailija
75/77 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aamuseisokki johtuu yöllisestä testosteroni-erityksestä. Kusihädällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Eikä myöskään kiihottumisen kanssa, kun tapahtuu ihan syvässä unessa. Tosin herätessä voi sitten muuttua kiihottumiseksi ja sehän varsin mukavaa. On se surulista että aamuerektio jää usein suhtteissa vaille ansaitsemaan sa huomiota!

Ja nää muodikkaat testomittaukset on ihan turhia, jos aamuerektio toimii! Runsas alkoholin käyttö tosin vie senkin, mutta sehän nyt naisistaakin miehiä. 

Vierailija
76/77 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen mies.

Aamulla kun herään ja on kunnon seisokki, mua ainakin haluttaa, ihan kybällä. Ihan sama mikä sen saa yöllä aikaan, mikään muu mun mielestä ei olisi hienompi tapa purkaa aamun seisokki kun seksisessio daamin kanssa.

Jotkut naisisti ehdotti seuraavaa:

- "Olisi kiva herättää kumppani suihinotolla."

Kommenttini tähän: VAU VAU VAU, missä tuollaisia misuja sikiää, muutan samaan kaupunkiin. NÄITÄ NAISIA LISÄÄ!!

- "Tekisi mieli istua päälle heti herättyäni kun näen kumppanini aamuseisokin, mutta en ole varma haluaisiko kumppanini."

Kommenttini tähän: JESTAS SENTÄÄN - TOIMII!!!. Hyvä hyvä, noudattakaa tuota ohjeistusta, niin ei ole pelkoa että miehenne etsisi seuraa muualta.

Eli antaa palaa vaan - todella mukava kuulla että tällaisia naisia löytyy."

Minä taas naisena sanon, että mistähän löytäisi tuollaisen miehen, joka toteuttaisi noita minunkin aamutoiveitani?  Olisin valmis vaikka mihin, mutta mieheni ei. Laittaa käteni pois, kun jotain yritän... Vaikka olisin riisunut itseni alasti, ei hän innostu. Kerran viikossa illan suussa😩

Vierailija
77/77 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun aamulla jöpöttää, vaimo hoitelee ja on aina hoidellut sellaiset jöpötykset pois vaikkapa reippaalla suihinotolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi