Aamu jöpötys
Mitä mieltä naiset miehen aamuseisokista, häiritseekö vai innostaako pelehtimään
Kommentit (77)
Oma vireys pelehtimiseen on korkeimmillaan iltayöstä. Ennen ei aamupanot tullu mieleenkään, mut nyt uuden kumppanin kanssa on painottunut aamupuolelle touhut ja se onkin nyt ihan ok. Varsinaisesti se itse jöpötys ei sytytä vaan lähestyminen ja tuntumapuoli.
Mutta eikös aamujöpötykseen yleensä liity myös kova kusihätä? Sen takia esim. suihinotolla herättäminen ei ole ensimmäisenä mielessä vaikka muuten sitä tykkäänkin antaa. Valaiskaa miehet, että meneekö suihinoton paras terä hukkaan kusihädän takia, eli oisko tuo turhaa?
Ja mahtava aamuerektio vielä parempi!
innostaa pelehtimään, ei häiritse.
Mun mies on viimeaikoina innostunut nukkumaan alasti (ennen ei tykännyt nukkua nakuna), ja yöllä jos herään pissalle, on pakko kurkata peiton alle (ellei peitto ole telttana pystyssä ;)
Olen aamuvetoinen, kuten asian ilmaisen ;)
... Onko se osittain 'refleksi' vai tarkoittaako se aina, että halu on myös kova? Tyhmä kysymys varmaan, ei kait se nyt tietenkään pelkästään voi olla refleksikään, mutta jos osaatte minua valaista/kertoa kommentteja, niin ihan kiva. :-)
nimim. tietämätön n36
36-vuotiaalta naiselta. Tynnyrissäkö olet kasvanut, jos et tiedä mitä on kusikankeus eli aamuseisokki?
... Onko se osittain 'refleksi' vai tarkoittaako se aina, että halu on myös kova? Tyhmä kysymys varmaan, ei kait se nyt tietenkään pelkästään voi olla refleksikään, mutta jos osaatte minua valaista/kertoa kommentteja, niin ihan kiva. :-) nimim. tietämätön n36
Kertokaa siis nyt miehet että minkä takia seisoo?
siis onko kusihätä vai onko refleksi?
Vai seisooko vain silloin kun on nainen vieressä tai ajatuksissa?
Meitä tyhmiä tynnyrissä kasvaneita näköjään on muitakin.
t N35
siihen ei kiihotusta tarvita eikä kiihottavia unia. Tämän varmaan halusitte tietää. Jos kerran kiinnostaa, miksi ette googleta?
Enpä ole googlettanut, mutta suihinotto ainakin onnistuu aamuisin, joten ei voi 'näppituntumalla' olla pelkkä kusireaktio siis. Mutta antaa siis olla, ei tähän minun maailmani kaadu.
nimim. tynnyrissä kasvanut n36
Wikipedia: Terveillä miehillä tahattomia erektioita esiintyy öisin ja erityisesti aamuisin. Yöllisten ja aamuisten erektioiden tehtävänä on pitää siittimen paisuvaiskudos toimintakunnossa. Erektioiden seurauksena siittimeen pumppautuu hapekasta verta, joka ylläpitää paisuvaiskudoksen happitasapainoa ja sen solujen hyvinvointia. Myöhemmällä iällä saattaa esiintyä erektiohäiriöitä, jolloin myös aamuerektiot katoavat. Aamuerektio on merkki siitä, että veritiehyet toimivat kunnolla.
Tynnyrikasvatti-30
Ei ällötä, mutta ei kyllä herätä haluakaan, jos muuten ei paneta. (Halun saa kyllä heräämään sillä, kun mies muuten ilmaisee kiinnostusta ja alkaa hyväilemään. Ja tietysti joskus itseä haluttaa ja homma menee toisinpäin.)
Eiköhän kaikilla miehillä seiso aamuisin, panetti tai ei. Pikkupojillakin.
Oppia ikä kaikki (kusiseisokkihan on varsin harhaanjohtava nimitys tälle);
n36
on teistä miehistä ihan ok?
hmmm.... :P
ei se heti hyvältä tunnu, kun seisokki ei johdu kiihotuksesta.
on teistä miehistä ihan ok? hmmm.... :P
Kaipa sekin on makuasia, mutta itse en voisi parempaa herätystä toivoa kuin suihinotto ;)
Mutta ei ole aamujöpöä isännällä koskaan.
...aiheutti minulle hieman hämmentävän fiiliksen, toki hyvällä tavalla. Aikaisemmassa suhteessa ei tällaista tapahtunut koskaan.
Nyt saan herätä joka aamu mieheni "jöpötys" vierelläni, mikä miellyttää minua kovasti.
En varmasti koskaan lopeta hämmästelemästä, miten kaunis ja jykevä miehen penis voi olla,aivan ihana.
mies :)
En varmasti koskaan lopeta hämmästelemästä, miten kaunis ja jykevä miehen penis voi olla,aivan ihana.
Kaipa sekin on makuasia, mutta itse en voisi parempaa herätystä toivoa kuin suihinotto ;)
Minun mieheni kielsi ehdottomasti kun kerran kysyin saisiko hänet herättää ottamalla suihin aamuseisokissa. Sääli, tykkäisin kovasti herätellä häntä hyväilemällä orgasmin suulla tai käsillä. Tai olisi kiva kiivetä ratsaille mutta mahtaisiko aamuseisokki kestää niin suoraa ja yllättävää toimintaa vai lopahtaisiko heräämiseen?
En muuten minäkään tiennyt mistä moinen seisokki johtui. Mikä miehiä vaivaa kun ette sitä täällä suostuneet vastaamaan suoraan vaan käskitte googlettamaan?
n23
.. kun eivät tiedä itsekään niin vaikeahan se on vastata.
En osaa kuvitellakaan tilannetta, jossa seisokki häiritsisi, eli ehdottomasti innostaa ;)