Kokemusta Maskun bellus-sohvista?
Löysin pitkän etsinnän jälkeen Maskusta mieleisennäköiset ja -oloiset virolaisvalmisteiset bellus-sohvat. Onko kellään pitempiaaikaista kokemusta niiden laadusta? Minulle kyseinen merkki on entuudestaan ihan outo. Kertokaa kokemuksianne, ettei tulisi laitettua rahoja kaivoon.. :)
Kommentit (5)
Belluksen grande malli on ainakin minun makuun. Näitä belluksen sohvia missä on irtonaiset selkänoja tyynyt kannattaa ottaa mieluummin kankaisena. Nahkatyynyt voi alkaa ajan myötä näytämään " ilmapalloilta"
Kannattaa ostaa!
http://www.bellus.com
Mitä materiaali teidän bellus grande on?
Ennen joulua melkein ostimme Jazz 3+2 pull up nahalla mutta sitten peräännyimme vielä miettimään onko tuo pull up-nahka oiken hyvä lapsi/eläin perheessä.
Itselläni ei ole nämä belluksen sohvat mutta kaverilla on ja ovat tyytyväisiä. Vettä hylkivää kangasta vaal.ruskeat. En osaa sanoa muuta kankaasta. Oli kaatunut jotain mehua, mutta oli valunut kangasta pitkin lattialle, eikä ollenkaan kangas kastunut. Ovat tyytyväisiä.
Meillä on nahkasohvat ja en halua edes ajatella meille kangassohvaa ennen kun lapset isoja!
vaihdoin minttumimmi nimimerkkini iina111.
meillä on ollut nyt pari kuukautta käytössä lapsiperheessä, ja valinta tuntuu osuneen nappiin.
Tykästyimme sohvan jämäkkyyteen, runko puuta, ja tukevat tyynyt. Irtotyynyjä saa toki välillä korjailla, mutta halusimme tällaisen mallin, koska tyynyt voi sitten päälystää uudelleen, jos tulee joku kaamea tahra.
Istumakorkeus on tavallista korkeampi, minä saan heilutella jalkoja ilmassa, kivaa :)
Ulkonäköä ovat kaikki kenuneet, uskalsimme ottaa vaalean värin, koska kangas hylkii likaa. Siihen on poika niistellyt nenäänsä yms., eikä mitään tahroja ole jäänyt. Tosin meillä ei syödä olohuoneessa, eikä muutenkaan kuljeskella ruuan kanssa tai kasvot/kädet likaisina.
En osaa sen kummemmin kehua tai haukkua, koska käyttökokemusta vasta pari kuukautta, mutta hinta-laatusuhde taitaa olla kohdallaan.