Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eeMARRASMURUT VKO20ee

12.05.2008 |

Tuossa olisi tuo esittelypinkka, joka oli hukassa.

crabu-87

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa laittamassa itteni esittelypinoon. Ja samalla ajattelin ilmottautua täälläkin.Eilen oli np-ultra ja kaikki hyvin. Siellä köllöteltiin tyytyväisenä. Nyt sen taas sitten varmaan tajuaa, et toinen tosiaan on tulossa. Meillä on siis esikoinen joka maanantaina tuli 10kk. Toivottiin kovasti toista perään ja se toive toteutui. Muutettiin myös omaan taloon Liperiin Helsingistä. Palasin omille juurilleni ja vanhempieni naapuriin. Elämä on siis mallillaan. Vointi tosin ei oo ollu kehuttava. Oksennellu en oo, mutta kuten esikkoa oottaessa etovaolo on läsnä melkis koko päivän. Aamusta saattaa jotain saaha alas. Painoa on taas tippunut mikä on ihan ok, koska jonnii verran ylimäärästä löytyy. ;) Väsymys on myös ollut valtaisa, mitä ei auta esikoisen yöheräilyt.Semmosta meille. Äsken tuli rakeita taivaan täydeltä.... :) Sonteri, Miska 10kk ja pikkukakkonen rv12+5
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=0de86c9d-21a1-11dd-9aa8-…!

Vierailija
22/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mie en saanu nukkua päikkäreitä, kyllä nyt olen taas niin pahalla tuulella että ompa miehellä kiva tulla töistä!keittiö on ihan hujan ahjan ja ei jaksa alkaa laittaan sitä, ei yhtään kiinnosta, ruokaa en pääse tekemään ku on tuo keittiö tosiaan niin sekasin!!Mutta ruskanodotuksen viesti sai mut vähän piristymään.. onneksi olkoon ultrakuulumisista ja oikeesti se salmiakki auttaa!!meillä ainaki neuvolassa ihan käsketään syyä jos paieet laskee.. ja onnea myös uudesta autosta ja tontista!!teillä alkaa sitte talon rakennus puuhat:)voi ihanaa, mieki niin kovasti tahtoisin mutta meillä siihen on vielä aikaa, 4-5 vuotta ja sitte aletaan miettimään omaa taloa:)mutta onneksi aika menee joutuisasti lasten kans:)Tervetulemas uudelle, mikähän sun nikki olikaan:)joku son..:D älä välitä olen vähän huono muistinen!!Ihasna kuva oli sulla vauvasta..onnea myös sulle ultrakuulumisista..Ruskanodotus, millaset kelit siellä on?'vieläkö on lunta kauheesti? me kun tullaan näillä näkymin sinne päin vasta kesällä:(viiden viikon kuluttua:)Ja mulla kans tippu sen viitisen kiloa painoa ja nyt on helpottanu, pystyy jo syömään suht hyvin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen vauvakuva oli!Terkut täältä "lossimatkan" päästä! Jos vaikka joskus innostuttais treffaamaan? Tai synnärille samaan aikaan? Meillä tytöt 10/04, 03/06 ja 05/07.AIHA ja tähtönen rv 13+4

Vierailija
24/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisivät ne 20 asteen lämpöasteet? Tulisivat jo takaisin. Tätä meno alan uskoa että kohta on takatalvikin tulossa. Millään ei kyllä haluis tuonne ulos mennä. Muuten ei tarviskaan, mutta kaupassa tarvii käydä. Aamulla meinas migreeni iskee mutta voitin sen. Iso pyykkivuori pitäisi silittää. Kylläpäs menee pimeäksi. Mitä?!?! Siellä sataa lunta. Kymenlaaksossa? Toukokuussa? Ei mitenkään paksusti mutta sataa kuitenkin. Voi luoja. Kesä missä olet, tule jo!!Eilen pakkailin vaatekaapista kesävaatteita pois jotka ei tuu mahtumaan tänä kesänä. Kyllähän sitä pitäs jotain tilalle ostaa ettei tarvii ihan muutamalla paidalla selvitä. Hirveemmin en oo vielä mitään ostanut. 2 äitiyshousut oli pakko ostaa ihan alkuaikoina kun niin halvalla sain ja muutama toppi on ostettu. Vauvalle ei oo vielä mitään. Ei yhtään mitään. Mun vanhemmilta on kyselty sänkyä ja sitteriä, kun ne on vielä tallella. Vaunut taidetaan ostaa uutena, ehkä. Kun ne vois sitten säilyttää seuraavaa tulokasta varten. Meidän lapsiluku ei tule yhteen jäämään, se on varma.Moni on varmaan ihmetellyt noita e-kirjaimia tuossa otsikossa. Noh, ne oli kyllä sydämiä kun mä ne kopioin tuohon otsikkoon, mujtta tää sivusto ei taida niitä tuntea joten vaihtoi ne e-kirjaimiksi. Mä lähen nyt kauppaan ja sen jälkeen teen tuolle pyykkivuorelle sen minkä se ansaitsee, silityksen.crabu-87 15+1

Vierailija
25/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisivät ne 20 asteen lämpöasteet? Tulisivat jo takaisin. Tätä meno alan uskoa että kohta on takatalvikin tulossa. Millään ei kyllä haluis tuonne ulos mennä. Muuten ei tarviskaan, mutta kaupassa tarvii käydä. Aamulla meinas migreeni iskee mutta voitin sen. Iso pyykkivuori pitäisi silittää. Kylläpäs menee pimeäksi. Mitä?!?! Siellä sataa lunta. Kymenlaaksossa? Toukokuussa? Ei mitenkään paksusti mutta sataa kuitenkin. Voi luoja. Kesä missä olet, tule jo!!Eilen pakkailin vaatekaapista kesävaatteita pois jotka ei tuu mahtumaan tänä kesänä. Kyllähän sitä pitäs jotain tilalle ostaa ettei tarvii ihan muutamalla paidalla selvitä. Hirveemmin en oo vielä mitään ostanut. 2 äitiyshousut oli pakko ostaa ihan alkuaikoina kun niin halvalla sain ja muutama toppi on ostettu. Vauvalle ei oo vielä mitään. Ei yhtään mitään. Mun vanhemmilta on kyselty sänkyä ja sitteriä, kun ne on vielä tallella. Vaunut taidetaan ostaa uutena, ehkä. Kun ne vois sitten säilyttää seuraavaa tulokasta varten. Meidän lapsiluku ei tule yhteen jäämään, se on varma.Moni on varmaan ihmetellyt noita e-kirjaimia tuossa otsikossa. Noh, ne oli kyllä sydämiä kun mä ne kopioin tuohon otsikkoon, mujtta tää sivusto ei taida niitä tuntea joten vaihtoi ne e-kirjaimiksi. Mä lähen nyt kauppaan ja sen jälkeen teen tuolle pyykkivuorelle sen minkä se ansaitsee, silityksen.crabu-87 15+1

Vierailija
26/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 2 kertaa tuota lähetä nappia kun ensimmäisellä kerralla ei tapahtunut mitään. Ja minkä takia mun teksti on yhdessä pötkössä vaikka laitoin välit?

Vierailija
27/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista lukea, että muilta sentään pahoinvoinnit alkavat olla ohi... Täällä marraskuun peränpitäjä vasta aloittelee! Eilen toinen oksopäivä, tänään toistaiseksi päänsärkyä vainen. Uhhuhhuu.Inimai rv 11+3

Vierailija
28/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs teillä muilla odottajilla näkyy raskaus ihossa ja hiuksissa? Minä en uskalla kohta katsoa peiliin, kun naama, yläselkä ja hartiat kukkivat kipeitä finnejä kuin murrosikäisellä. Tukka tuntuu kasvavan kilpaa säärikarvojen kanssa, joten mistään kukoistavasta keskikolmanneksesta tässä ei voi puhua  kukkivasta ennemminkin.Täälläkin sataa lunta. On tullut nyt pari päivää isoa hiutaletta ja välillä räntää. Mutta ei nuo hanget niin korkeat enää ole, etteikö ne viikon auringonpaisteella ja lämpöasteilla sulaisi. Kyllä tännekin kesä saadaan! Pakko on, sillä tillit ja vesikrassit jo kasvavat purkeissa ja haluaisivat pian ulos.Ruskanodotus, rv 14+4

Vierailija
29/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on jo hiukan rauhoittunut, mutta selkä on täynnä kipeitä paukamia :/... Ja karvat kasvaa kohisten, mulla vielä lisäksi tummat karvat, joten erottuvat vielä selkeästi...Täälläkin paistaa aurinko ja tulee räntää/lunta vuorotellen...maria80

Vierailija
30/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä kiire....Riesa taasen yrittää ehtiä kirjoittaa muutaman sanan, ennenkuin nilviäiset pääsevät taas häiritsemään...aina kun jotain asiaa juuri silloin, kun yritän istua tähän kannettavan ääreen. Nyt ovat kaksi tytärtä ulkona kavereitten kanssa ja viimeisin nilviäinen täällä lattialla. Pitäisi olla koko ajan viihdytysjoukot kuvioissa että saan hänet pysymään tuolla lattiatasossa. Nimittäin! Neiti on oppinut kiipeämään. Ja harva se päivä tavoitan hänet keittiönpöydältä. Kivaa. Eli nyt on pirtin isot ja leveät penkin käännetty sivuttain ettei kukaan voi istua ruokapöydässä, muuta kuin ruoka-aikaan. Ja tietysti silloin kun kersa vetää päiväunia...jos vetää...nekin ovat jo jääneet lyhyiksi, vaikka ei ole ikää mukerolla kuin risat yksi vuotta. Joo...Tytön viisivuotis neuvola oli tänä aamuna. Sai jokun poliosekoitus rokotteen kaupanpäälle. Mutta hän kun niin reipas niin ei se kyllä paljoa tuntunut.Rouva on juossut "hiki hatussa" koko päivän. Käynyt pakollisen lenkin vaunujen kanssa, handlannut (siis käynyt kaupassa), kaupungilla, kahvilla miehen lounastauolla, solariumissa, hakenut se viisi vuotiaan kerhosta, antanut omille sekä naapurin nulikoille välipalan (syövät yleensä melkein aina täällä!!) Ja nyt yritän tässä olla sosiaalinen teidän kanssa.Ulkohommia on teettänyt monena päivänä. Mutta sitähän se kevät tuo mukanaan...Tästä raskaudesta sitten. Niin onko teistä jo moni kertonut muille perheen jäsenille tai tutuille? Me emme ole edes vielä kertoneet siitä lapsille. Vain vanhin, kohta 14 vuotias tytär tietää. Kommentti hyvin suorasanaiselta skorppionilta oli ,että; ettekö voineet odottaa kahta vuotta, kun mitä lähden opiskelemaan suomeen? Ja lisäsi vielä, että: milloin te olette sitä anti dep seksiä ehtineet harrastaa? Siis voin ihan suoraan sanoa, että minun vanhin tytär löytää oikeat kommentit oikeaan paikkaan. Hän on enemmän kuin viisas! Tosin, tykkää kyllä pikkusiskoista ja veljestä joka täyttää 12 kesällä. Veli tosin käy koulua siellä suomessa, joten nyt näkevät vain lomilla ja vapaa-aikana tai tyyliin omilla lomilla...Joo, ystävät tietävät. Olen tosin yrittänyt pitää joiltakin salassa...ja joskus taas on oikein kutkuttanut mieltä julistaa asia juuri oikeassa paikassa, oikeaan aikaan...(meillä on ollut paljon ongelmia mieheni suvun kanssa, kirjoittelin siitä joskus tuolla kuumepuolella, jos joku muistaa...noh. se siitä. Loppua ei ongelmille näytä tulevan ja miehelläni on kaksi "aikuista" märkäkorva lasta, jotka eivät ole missään tekemisissä meidän kanssa. Eivät tykkää minusta, ja ovat niin piloille hemmoteltuja että...pitkä tarina, jolle ei näy loppua...)Mitäs vielä? Vatsa pyöristyy. Se on hyvä. Olo on hyvä. Sekin on hyvä juttu.Hyvät keskiviikot kaikille.Pidetään liput korkealla!Omaa lippua pidellessä,Riesa ja pien'

Vierailija
31/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuva Sonteri! Mä oon niin ilonen, ku postis tuli tänään kotidoppler jonka ostin käytettynä. Niin vaan löyty pikkuinen sydämensyke aika nopeastikin, vaikka jännäsin kuuluuko vielä mitään. Ihan hassua. Oli kyl sykähdyttävä tunne. :)Mulla on pahin väsymys hellittänyt. Yölliset vessaretketkin loppuivat yks kaks. Jospa tämä tästä :) Mukavaa viikon jatkoa, esikoinen tuli hakemaan, joten pitää lopettaa.Koralli & Aarre 11+6

Vierailija
32/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailen tässä vain että jokos näkyis..hope so että viim. huomenna näkkyypi..