Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ekassa raskaudessa rinnat TOSI kipeät alussa ja tokassa ei mitään kipuja?

07.02.2006 |

Mulla nyt ehkä rv 4-5 tai jotain sinnepäin ja rinnat eivät ole kipeät yhtään! Esikoisesta oli niin kipeät muistaakseni jonnekin rv 16 asti että piti nukkuakin rintoja tukeva toppi päällä! Viime syksynä oli tuulimuna ja nyt pelottaa että taas on kun ei noita oireita taaskaan ole paljon yhtään.... :/ Nyt vaan pientä kuvotusta ollut harvakseltaan ja rinnoista tihkunut vähän maitoa mutta ei muuta... Esikoisesta huono olo alussa koko ajan, maha oli TOSI turvoksissa ennenkuin alkoi oikeasti kasvaa ja nyt maha ihan litteä, ei mitään turvotusta....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikana rinnat oli kyllä tooosi kipeät. Nyt odotan toista rv 11+2. Rinnat kyllä suurentuneet, mutta kipua ei yhtään.

Alussa maha oli ihan littana, nyt viimeisten kahden viikon aikana alkanut erottumaan. Varsinkin turvotus alkoi myöhemmin kuin esikoisen aikoihin.

Välillä kyllä tuntuu, että raskaana ei olla, niin erilaista tämä odottaminen, mutta viime viikolla kuului kyllä sykkeet neuvolassa!

Onnea odotukseen!

Vierailija
2/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa minullakin olisi kaikki ihan ok! Ens viikolla on yksityisellä ultra ja kyllä pelotta mennä sinne kun viimeksi samassa paikassa todettiin se tuulimuna... Silloin pitäis viikkoja olla noin 6. Aikaseen olen sen varannut mutta en kestä tätä epätietoisuutta ja pelkoa pidempään. Voihan se olla ettei siellä vielä sykettä näy mutta kyllä siellä jotakin pitäis jo näkyä jos sikiö on olemassa. Sekin auttaa jo mua että siellä on jotakin kehittymässä vaikka tosiaan sykettä ei näkyisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta oli tosi kipeät, toisesta tuli vähän kipeiksi vasta rv 16 tienoilla ja sillloinkin se meni nopeesti ohi. Tänään rv 39+1 joten kaikki silti hyvin :D

Vierailija
4/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlailla. Esikoisesta ensimmäinen ja selvin raskausoire oli rintojen arkuus, nyt olen rv 17, rinnat kasvoivat alussa, mutta eivät olleet kipeät. Olen ajatellut, että rintakudos " muistaa" tämän olotilan ja siksi sopeutuu paremmin tällä kertaa. Muitakin eroavaisuuksia on ollut raskauksissa. pahoinvointi ja väsymys kestivät kuukauden pidempään, väsymys tuntuu vaivaavan vieläkin, mutta uskon johtuvan siitä, kun poika on pahimmassa uhmaiässä, ja ei itse saa juurikaan levätä. Olen myös tällä kertaa paljon tunneherkempi, itken ja huudan vuorotellen ja kaikki asiat masentavat. Lisäksi mieliteot ovat aivan erilaiset, viimeksi himoitsin makeaa, nyt suolaista. On se jännää, miten erilaisia raskaudet voivat olla.

Uskon että sulla on kaikki aivan hyvin, tsemppiä ja jaksamista odotukseen!!

Vierailija
5/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa ja toisessa raskaudessa. Niin että suihkussa käyminenkin sattui niihin. Ja näin tiesin siis ennenkun menkat oli ees myöhässä että olen raskaana. Noin viikkoa ennen plussatestiä siis. Eli viikolla 3 tai 4+. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa ei ollu rinnat juuri yhtään kipeet..Entuudestaan tyttö ja poika joten sukupuolikaan ei näemmä siihen vaikuttanu ; ) Nyt mennää rv 34+3.

Vierailija
6/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoista odottaessa rinnat tuli heti kipeiksi eikä niihin voinu edes koskea! Nyt odotan toista ja olin itsekkin huolissani kun rinnat ei tullu kipeeksi eikä kasvaneet lakuun lainkaan. Ajattelin sen johtuvat siitä, että imetyksen lopettamisesta ei ollut kauheesti aikaa. No nyt rv17 ja rinnat vihdoin kasvaneet, tai siis tyhjät pussit " täyttyneet" . Kipeät ei ole vieläkään. Maha sensijaan pumpsahti esiin jo rv12 ja on nyt jo mielestäni valtava näille viikoilla :D Esikoisesta kun näillä viikoilla hyvä jos mahaa huomasi.

Luultavasti sullakin kaikki ok :) Tsemppiä odotukseen!

Lootuska, tyttö 01/05 ja rv17

Vierailija
7/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa ensimmäisiä oireita oli tosi kipeät rinnat, jotka myös kasvoivat selvästi kokoa jo ensi viikkoina. Toisella kertaa kasvu tuli myöhemmin ja kipua ei vieläkään (nyt rv 28).