Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eeMARRASMURUT VKO20ee

12.05.2008 |

Tuossa olisi tuo esittelypinkka, joka oli hukassa.

crabu-87

Kommentit (32)

Vierailija
2/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sataa ja välillä paistaa aurinko. Eilen kyllä äitejä hemmoteltiin ihanan aurinkoisella ja lämpösellä säällä.

Josko yritettäis olla vähän ahkerampia tänne kirjoituksen suhteen. Olis kiva lukea muiden kuulumisia ja tuntemuksia ja jakaa niitä.

Eilen kerrottin mun vanhemmille tulokkaasta ja hyvin ottivat uutiset. Äiti kaivoi esiin yhden suloisen karhupuvun jossa on korvat hupussa ja napit on nallen muotoiset. Se on ihana! Mutta eikö ne kaikki vauvan vaatteet ole? :)

Omassa olotilassa ei muutoksia. Masu hiukka pömpöllään ja niinkun monet ovat kirjoittaneet olen myös siinä vaiheessa että moni kattoo että ompas tuo lihonnut. Mutta mitä se minua haittaa mitä muuta ajattelee. Lihomaan tässä talossa ei pääse kun meillä on meneillään hissiremontti joka kestää vielä 4 viikkoa ja me asutaan 4. kerroksessa. Onneks ei sentään 6. joka on tämän talon viimeinen.

Kirjoitellaan ja vastaillaan!

crabu-87 14+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Tänään ei ole supistellut! Olisiko siis vihdoin tulehdus alkamassa paranemaan?. =) Ei ole vuotoakaan. Toivon siis varovaisesti, että se ei enään palaisi takaisin ja saisi nyt nauttia masun kasvusta. :)

Nyt jos pystyisi hieman siivoileenkin....

Sokerirasitus on mulla huomenna ja pakko siirtää neuvola-aikaa kun en muuten kerkiäisi ja rasituskoe siirtyisi liian pitkälle.

Kuinkahan sitä selviää siitä paastosta kun koe aloitetaan vasta 9 jälkeen aamulla??? =/

Mukavaa viikon alkua kaikille! =)

Vierailija
4/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanu epäileen, et olenko edes raskaana..kaikki oireet on hävinneet ja olo on mitä parhain! Ultraan pääsen vasta ens viikolla. Nyt askarruttaa, et uskallanko lähtea Riikaan pariksi päivää. Jänskättää, et mitä siellä uskaltaa syödä, et ei saa mitään pöpöä.Sekin pelottaa, et jos jotain sattuu ja tarvii lääkäriä? Olisko kellään kokemuksia? No, onhan se vähän niinkin et jos ei mitään uskalla ei moskaan mihkään pääsekkään.

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
5/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Riiassa, se on ihan siisti kaupunki ja hienoja paikkoja, tosi komeita kirkkoja ja hauska tunnelma. Laadukasta ja keski-eurooppalaistyylistä syötävää saa monista paikoista, varsinkin jos pysyy keskustan alueella eikä ota turhia riskejä tilaustensa kanssa. Lääkäreistä en tiedä, ei tullut sillä reissulla tarvetta. Ainoa miinus on hirviän huonosti käyttäytyvät "länsi"turistit, etenkin suomalaiset ja britit. Mutta jos onnistuu pysymään erossa viinan ja naisten perässä matkaavista niin hyvä tulee.. Hyvää reissua!

Kaveri lähti Balille ollessaan 9+ viikoilla ja häntä kovasti varoiteltiin, että katso nyt mitä suuhusi laitat ja onkohan tuo turvallista. Ja toki pitää olla tarkkana. Mutta hän totesi saaneensa Helsingin ravintoloissa kolme ruokamyrkytystä ja ulkomailla ei yhtään, ehkä sitä on sitten muualla maailmassa automaattisesti tarkempi asioiden kanssa kuin "turvallisessa" kotikaupungissa..

(.) Olo alkaa olla suhteellisen normaali, mitä nyt maha kasvaa päivä päivältä. Ja väsy painaa edelleen, mutta se johtuu pitkälti erään suomenruotsalaisen rahaston satavuotisjuhlista la, Suomi-Usasta su, ja tänään pitäisi vielä jotenkin jaksaa Suomi-Kanada... Saattaa kyllä uni voittaa kesken, mutta yrittänyttä ei laiteta! Nyt uimahalliin mahan ulkopuolisen kakaran ja sen isoisän kanssa.

zel & z, 15+2

Vierailija
6/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että vanhat keskustelut on taas näkyvillä ja esittelylistakin löyty! Mä en nyt tee sille listan ulkonäölle mitään, kun eikös se ylläpito vähä lupaillut, että väritkin tulis käyttöön. Joten ootan nyt vähä aikaa sen kanssa. Harmi, jos se pitää muuttaa ihan yksväriseksi. Toivotaan, että saatais vähä otettua värejäkin käyttöön.

Jokos nämä hymiöt muuten toimii, testaa.. :x :D

Olen pari kertaa tuntenu muljahduksen masussa. Ihan just semmoisen niin ku vauva heittäis siellä kuperkeikkaa..mut ei kai se vielä näin aikasin voi tuntua, vai voiko? Musta tuntuu, että jos nuo on vauvasta, niin se on varmaan just myllänny melkoisen kuperkeikan siellä, pikkujalanheilutteluja ei taatusti voi näillä viikoilla tuntua. Ehkä mä vaan kuvittelen, mut kiva kuvitella, että olisivat vaavista johtuvia eikä mitään muita vatsanmuljahduksia. Mut ku eihän se pieni ole ku jotain viitisen senttiä pitkä, ei kai sen liikkeitä voi vielä tuntea, vai voiko...pakko mun on ollu kuvitella vaan.

Mä surffailin eilen kantoliinasivuilla ja näin sit unta kantoliinoista kans :D Hassua. Esikoisen aikaan ostin semmoisen kantopussin, mut en oppinu sitä käyttään. Myin pois. Nyt aion viisaampana investoida oikeaan sidottavaan liinaan. Se olis niin kätevä, jos sitä oppis käyttään. Ei tarttis aina joka paikkaan raahata niitä vaunuja, esim. johonkin toritapahtumaan tmv. Ja olis niin sulosta, ku pikkunen olis ihan liki.

Mulla ei vielä painoa ole tullut tai vatsa kasvanut. Tosin muutama liikakilo on entuudestaankin, joten eipä sitä heti huomaiskaan. Mut kun kohtu on tosiaa niin taaksepäin kallistunu, niin ei kai se vielä raskaus kuuluskaan näkyä.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Koralli & Aarre rv 11+4

Vierailija
7/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Pari päivää tässä tuli odoteltuakin, että missä vaiheessa sivustot taas käytössä. Näköjään jotain lisätoimintojakin tullut, ihan kiva :)

Aika vähän tällä hetkellä mitään kuulumisia kertoa. Oisko niin, että sama ois vähän muillakin marrasmuruilla kun näyttää välillä hiljaiselta. Ehkäpä tässä ootellaan vähempi oireettomassa välitilassa masujen kasvua ja lisääntyviä kolotuksia :D Ai niin, Koralli73:lle sen verran, että minä olen nuo muljahdukset kyllä tulkinnut liikkeiksi - ja ovatpa vielä viikkojen myötä itselläni vahvistuneet. Supistelut tiedän ja niitä ne eivät ole. Niitäkin kun on jo ilmaantunut.

Ainoa viime ajan ilmiö on on ollut joku pesänrakennusvaihde. Kämppä roiskittu uuteen kuosiin ja muutto maaseudulle houkuttelisi. Tosin onhan tuota tullut jo kauan haaveiltua kaupunkiasumisen hylkäämisestä, mutta tilaisuutta ei oikein ole tullut. Ehkä joskus...

zelköhän se oli täällä joka kummasteli mammavaatteiden kuosivalikoimaa... Ihan samat sävelet täälläkin. Aika vähän on mitään mun tyyliin soveltuvaa. Tosin täytyy sanoa, että valikoima on silti ihan muuta toista kuin esikoisen aikoihin. Yhdet farkut löysin, paitoja etsitään. Siis juuri niitä muita kuin pastellisävyjä. Piipahdan tässä jossain saumassa rajojen ulkopuolella, joten täytyypä ilmeisesti tutkia ulkomaan tarjonta.

Viikon alkuja!

Sirilii rv14+2

Vierailija
8/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kirjoittanut vähään aikaan, kun tänne uusille sivuille on ollut vaikea päästä. Lisäksi on ollut niin lämmintä, että aikaa on vietetty lähinnä ulkona.

Eilen me kerroimme äitienpäivän kunniaksi molempien perheille uudesta tulokkaasta. Vastaanotto oli oikein mukava. Etenkin miehen vanhemmat olivat innoissaan, koska tämä on heille ensimmäinen lapsenlapsi. Muutenkin oli pitkästä aikaa mukava äitienpäivä. Viime vuodet olen äitienpäivänä lähinnä surrut sitä, ettei meille ole suotu omaa pienokaista, mutta nyt oli aivan erilainen tunnelma.

Kaikki muut ovat ilmeisesti jo käyneet ultrassa. Itse olen menossa vasta torstaina. Onneksi viime viikolla kuultiin jo sydänäänet, joten ihan kamalasti ei jännitä. Liikkeitäkään en ole vielä tuntenut, mutta en ole oikeastaan edes odottanut niitä vielä näin aikaisin, koska tämä on kuitenkin ensimmäinen raskaus.

Onko kenelläkään muulla enää pahoinvointia? Täällä se vaivaa edelleen joka ilta. Olen jo aivan kyllästynyt. Muuttuukohan tämä odotus koskaan ihanaksi? Vasta on vähän kasvanut, mutta omat vaatteet mahtuvat edelleen päälle. Kaupoissa olen jo katsellut äitiysvaatteita, mutta kaikkialla näyttää siltä, että pienet koot on myyty loppuun.

Tiitikkä rv 12+3

Vierailija
9/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi tulla vieroitusoireita, kun eivät uudet sivut ole ihan kivuttomasti toimineet. En ole aikaisemmin päässyt kirjautumaan, kun käyttäjätunnustani ei kuulemma ollut olemassa... Ilmeisesti ovat ainakin tämän saaneet korjattua, kun kirjautuminen lopulta onnistui. =)

Neuvolalääkärissä tuli käytyä viime torstaina; kaikki oli edelleen hyvin. Sydänäänet kuului hyvin ja paikat oli kiinni. Koska kyseessä on "jo" kolmas raskaus, niin pieni huoli on siitä kuinka raskaus etenee. Supistelut alkoivat edellisellä kerralla melko aikaisin ja silloin olin sentään "vain" kotiäitinä. ;) Nyt stressaava työ tuskin ainakaan helpottaa tilannetta.

Pieniä hentoja liikkeitä on tuntunut jo jonkin aikaa. Tosin niitä ei tunnu edes välttämättä päivittäin ja silloinkin vain, kun makaan paikallani. Eli lähinnä iltaisin nukkumaan mennessä voi liikkeitä kuulostella. Sellaisia pieniä hipaisuja ja pari kertaa sellainen muljahdus. Edellisessä raskaudessa liikkeet tuntuivat selvästi rv 14 alkaen, joten hieman aikaisemmin ovat liikkeet nyt tuntuneet. Ajattelin ensin kuvitelleeni liikkeet mutta kun ultratessa liikkeet tuntuivat ja näkyivät selvästi (vatsan päältä ultratessa kätilö painoi melko ronskisti) niin kai ne voi liikkeiksi uskoa. Rakenneultra on vielä ennen juhannusta.

Meidän perhe suunnistaa ulkomaille koko kesälomaksi eli heinäkuuksi. Ihana päästä taas anoppilaan ja muiden sukulaisten luokse kyläilemään. Lapset nauttii ja säät varmasti suosii. Itse en ole ulkomaanreissuista stressiä ottanut; jos jotain on sattuakseen, voi se sattua koti-Suomessakin. Ja onhan niitä lääkäreitä muuallakin. =) Vatsan kanssa reissaaminen on kyllä mielestäni helppoa ja mukavaa. Aiomme käydä 4D-ultrassa samalla reissulla; siellä kun ultraus maksaa murto-osan Suomen vastaavasta.

Nyt täytyy lähteä laittamaan pojat nukkumaan ja sitten illan matsia katsomaan! =)

Aurinkoista viikkoa kaikille!

t. Nonna2 ja Hippu rv 13

Vierailija
10/32 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sivut toimii.. !!!

Täällä yx joka edelleen kärsii pahoinvoinnista 24/7, oksennan onnex enään vaan pari krt pvässä.. Että kyllä tää raskausaika on niiiiiiiiiin ihanaa.. hah..

Hope4: oon ite käyny sokerirasituksessa jokaisessa raskaudessa eli 3 krt ja vannotin kun kuopusta ootettiin että jos vielä yx vauva tulee, niin minähän en rasitukseen mene. Terv.hoit. kanssa tehtiin sopimus että mä en mee rasitukseen tällä krt, ihan siitä syystä että kaikki arvot ovat joka kerran olleet just eikä melkein, siis aivan ihanne lukemia. Ja vauva norm. kokoinen.

Mulle tuotti eniten ongelmia saada se litku pysymään mahassa kun oli nälkä, vähän heikotti ja olin muutenkin oksentanut useita krt pvässä. Mä pidän peukkuja sulle!!! Toiv. että kaikki menee hyvin!!

Koralli73: Sä "puhuit" liikkeistä. Mä tunsin äitienpvänä ekan muljahduksen, luulin kuvittelevani. Illalla sama juttu joten kyl se ihan hyvin voi olla liikkeet mitkä sä tunnet. Mulla tää on 4. raskaus ja oon kyllä aivan varma että se oli vauva joka heitti volttii masussa... Tänään rv. 12+5

Tiitikkä: Joo, pahoin voidaan siis edelleen 24/7 joten et oo yxin.. Toiv. sulla helpottuu pian..

Muuten ei kummia, Isäntä reissussa (ajaa rekkaa), tulee kotiin torstaina jolloin myös keskimmäinen lapsemme täyttää 3v, iso jätkä..

Nyt pyykit koneesta ja jännäämään illan matsia!

t. jonzku80 rv 12+5

Vierailija
11/32 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei kummempia kuulu. Kävin töissä ilmoittamassa vauvasta ja samalla selvis että kuuden viikon työrupeamasta kolme viikkoa olisi lomaa :) :) Selvityksen alla on saisinko osan rahana. Luulenpa vaan että verottaja veisi puolet jos niin tekisin. Eipä tuo seisomatyö herkkua ole mutta onneksi pystyy aina käydä levähtämässä jos siltä tuntuu.

Tällä kertaa on keskimmäinen vaarin kanssa risusavotassa mökillä. Vanhimmainen kun oli viikonlopun perunanistutustalkoissa samaisessa paikassa. Nyt sitten nuorimmainen odottaa omaa reissuansa.

Pakko on varmaan nuo äitiysvaatteet vintiltä hakea kun enää ei mahdu kun verkkarit ja yhdet farkut. Liikkeitä en ole tuntenut vielä mutta vauva onkin nyt eri paikassa kuin muilla kerroilla. Kätilökin joutui oikein kaivelemaan nt-ultrassa että sai kuvaa. Onneksi seuraava kerta on mahan päältä kun ei kyllä mukavalta tuntunut :(

Pahoittelut kaikille teille joilla vielä on pahoinvointia. Oma olo alkaa olla jo lähellä normaalia. Broileri on ainoa jota en vielä pysty syömään mutta kaikki muu menee.

Isäntä veti eilen herneen nenään kun sanoin tavaroista joita jättää pitkin poikin. Tosi raivostuttavaa kun yrittää pitää kämppää siisistinä ja sit toinen tiputtaa tavarat käsistään mihin sattuu. Sit kun lapsille yrittää opettaa että tavarat kuuluu paikalleen niin ei oikein mene viesti perille jos iskä ei tee samoin.

Aurinkoa ja vointeja kaikille

Moschino rv14+5

Vierailija
12/32 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut varsinainen ilma; poutaa, pilvipoutaa, pilvistä, puolipilvistä, aurinkoa, sadetta, rakeita, tuulta...kaikkea tätä ollaan saatu tänään meillä. Ulkona ON kylmä! Eli siis sisällä ollaan oltu tänään. Mutta nyt ajattelin kyllä rohjeta tuonne ulos koko konkkaronkan kanssa, satoi tai paistoi.

Leivottu ollaan tänään.

Ja eilen ilta meni ulkona puidenjuuria repiessä. Mukavaa.

Vatsa kasvaa, sekin on mukavaa. Tuntee vain välillä itsensä jo niiiin isoksi elefantiksi että!!! :-) (tämä viimeinen on minun korvienvälissä) ette halua tietää miltä tuntuu kun vatsa vetelee viimeisiään.... (sekin minun korvienvälissä)

Epätoivo kuulunee asiaan, kun vaatteet eivät enää mahdukaan päälle ja farkuista ei mene nappi kiinni.

Hyvät tiistait kaikille.

Toivottaapi,

Riesa ja pien' enso-elefantin poikanen

Vierailija
13/32 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkelmia ollut juu tän palstan kanssa, mutta koetan saada nyt viestin näkyviin...

Hiljaista on täällä marrasmuruissa. Eipä oikein taida olla mitään kummosempia kuulumisia. Sitten kun alkaa taas rakenneultria olla niin saadaan mukavia uutisia :) Meillä tuo ultra on kesäkuun vika päivä. Jänskättää jo nyt. Haluan tietää tulokkaan sukupuolen vaikka olen kyllä 99% varma että neljäs tyttö. Vaatekaappi on viikattu tytölle ja joitain uusia (tyttöjen) vaatteitakin olen jos ostanut. Mites muut, meinaatteko kysyä sukupuolta sitten?

Oma vointi on kyllä vieläkin tosi väsynyt. Huono olo on onneksi helpottanut ja joskus vaan kuvottaa kun on jättänyt syömättä ja verensokeri laskee. Liikkeitäkin olen tässä viimesen viikon tuntenut. Ihanaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

AIHA ja tähtönen rv 13+3

Vierailija
14/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ekakertaa pääsin tänne:D alkoki olla jo vähän vierotusoireita..

Onnea ultrakuulumisista!

ja pahoittelut tippuneille jos niin on..

Täällä alko 16 viikko!aatelkaa, kyllä se aika menee nopeesti..vatsa kasvaa mahotonta vauhtia, välillä ihan tympäsee tämä maha, inhoan lihoa(en kyllä ole edes lihonu)ja välillä tuntuu että on oikee norsu;Dmahalteen ei voi nukkua ja mie kun olen tottunu nukkuun silleen, hankalaa nukahtaa selälteen..

Yks päivä tässä touhuilin ja illasta tuli kohtu ja alaselkä niin kipeeks että mies laitto mut makaan, niinku olis ollu suppareita, ei tarviis ihan vielä alkaa harjotteleen yhtään mitään..vaikka näytänki siltä että pamahan jo kohta:)

Liikkeitä tuntuu ihan selvästi mutta ei säännöllisesti, että ei vielä oikeen voi kuulostella miten vauvalla menee liikkeiten perusteella..muuten sais olla aika huolissaan kokoaika:)neuvola olis 28.päivä, ootan innolla, mulla meinaan ihan hirveä kutina, sormet,jalat,kantapäät,selkä kutisee ku viimistä päivää, ei auta rasvauskaan..

Täällä kans yks joka kirvaa niitä pelejä!!Ja tänään tuleee 2.15!! ei muuta ku herätyskello soimaan ja sohvalle katsoon.. pitää muistaa nukkua päiväunet..

mies jo yhdesti myöhästyny töistä ku oli niin väsy ku oli pelin katsonu ja ollu kymmenen tuntia töissä:)mulle vaan sano että etä viittiny sitte herättää(nukuin itekin)oli vihanen mulle siitä ku hän ei herää..mie haistatin vaan, pyysi heti anteeksi kyllä mutta siltiki:)

Voi nyt pitää mennä..esikko taas touhuaa :)

simppu rv 15+0

Vierailija
15/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt pinoa lukemassa aina, kun vaan jotain luettavaa on näkynyt, mutta nämä sivut tuntuvat vielä jotenkin "vierailta" niin ei ole tullut kirjoitettua. Mutta eiköhän näihinkin totu, kun vähän aikaa katselee.

Joillakin oli vielä pahoinvointia, toivottavasti menee pian jo ohi. Mulla pahin on jo takana, mutta jos nälkä yllättää tai tulee syötyä makeaa, niin sitten kyllä alkaa etomaan.

Massukin oli alkanut jo joillain kasvaa, ilmeisesti mullakin (vaikka itse kuvittelen sen olevan vain läskiä vaikka paino on tähän mennessä miinuksella verrattuna lähtöpainoon), mutta halatessa mies sanoi vatsan jo tuntuvan...

Simppuko se tuskaili tuon vatsalla nukkumisen kanssa? Minä myös nukun VAIN vatsallaan, vielä onnistuu, mutta ei välttämättä enää kovin montaa viikkoa. Selällään nukkumistahan ei suositella, oliko se, jostain 16 viikosta lähtien, kun kohtu painaa suuria verisuonia -> sikiön hapensaanti heikkenee... Mutta kyljellään ja ison kasan tyynyjä kanssa olen saanut vielä edes hiukan paremman asennon nukkumiseen...

Omassa olossa/elossa ei tällä hetkellä kummempia, vielä tunteet tätä raskautta kohtaan heittelee rajustikkin. Tällä hetkellä tuntuukin että mies on enemmän sinut tämän raskauden kanssa kuin minä. Mutta onneksi tässä on vielä puoli vuotta aikaa sopeutua ;) .

Ai niin, piti vielä mainita kun eilen "kinasteltiin" miehen kanssa nimestä, tai ehkä kuitenkin ennemminkin työnimestä. Itse olen alkanut kutsua vauvaa Kyllikiksi (jostain mulla tunne, että vauva voisi olla tyttö) ja mies haluaa että hänestä tulee PA eli Pauli Antero tai Pauliina Annikki B-) ...

maria80 rv öööö... ilmeisesti 13+4

Vierailija
16/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhtäkkiä katkes sähköt.. onneksi palas takasi nopeesti.. yhtäkkiä vaan kaikki pimeni...esikko katto töllöä ja mie olin koneela..

Että ei sais selältäänkään nukkua, voi ei.. miehen olen jo käskeny mut aina herättää/kääntää jos nukun mahalteni, ku herään inhottavaan tunteeseen myöhemmin sitte jos ei nopeesti käänny takas.. pitää vissiin tehä mulle sellanen pesä jossa en voi olla ku kyljellään:D

Meillä on kinaa miehen kans siitä ku pitäis nimet päättää, siihen jos joutuu hätäkastaan, miehellä iski kauhea paniikki että eihän sellasia voi päättää vielä..

Mie olen jo miettiny nimiä, tytölle vain:)vieläki on aika varma tyttö fiilis,mutta en oikeen saa keksittyä mitään..No onhan onneksi tuohon kesäkuun loppuun asti aikaa..

Mullaki välillä vielä vaivaa tuo etominen, ei usein mutta joskus, salaatti maistuu, vähän tylsäksi käy kurkut ja paprikat:)pitää keksiä jotaki muuta, sanoinki että mulle varmaan kasvaa kohta pupun hampaat:)

Väsy on edelleen, ihan hirveä, ei enää jokapäiväistä mutta voi hyvänen aika ku se väsy on niin sitä on ku kuollu..Ja se pääkipu on hellittäny ku olen syöny tosi reilusti salmiakkia ja kaikkea suolaa, paineet oli alhaset siis sillon.. karkeista ei maistu edelleenkään muu ku salmiakki, hyvä niin:D

Maria80 mulla myös heittelee tunteet tän mahan kans, mies on onnellinen joo, ja mie myös, mutta välillä tuntuu että olen ku valas, norsu tai joku isoaki isompi elikko.. tuntuu ettei enää mahdu mihinkään, paidat ei yllä mahan päälle ja kaikki näyttää tyhmältä..onneksi ei kokoaika ole tällanen fiilis.. josko menee ohi kuhan tässä oikeesti on norsu:)Mie olen jo monta kertaa huutanu ukolle että prkl mie en tykkää olla raskaana!!se vaan lohuttaa, sie olet kaunis ja ihana ja plää plää plää.. mutta välistä on sitte sellanen olo että voi vaan seisoa peilin eessä ja silitellä masua:) olenki huomannu että aina yleensä ku istun tai seison niin mulla on toinen käsi silittelemässä masua:)

mitä muille kuuluu??

Vierailija
17/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänne kirjoitellutkin, mutta kas kun viestit on kadonneet jonnekin bittiavaruuteen... Tässä kolmen viikon sisään on ollut neuvolaa ja ultraa, ja ihanaa, kun 12. viikko on jo menossa ja töissäkin on saanut jo ilmoitella... Neuvolassa nyt ei mitään erityistä, paitsi että sydänäänet kuului jo dopplerilla, viikot 9+jotain! Oli se hienoa kuulla se klopsutus, se on jotenkin niin konkreettista. Ultra oli edellispäivänä, kaikki hyvin tähän mennessä. Koko 4,67 cm, yhdellä päivällä taaksepäin l.a. Päätin nyt mennä siihen trisomiaverikokeeseen vkolla 15, onko joku muu käynyt/menossa? Ikää on jo 36, taidan olla senioreja täällä... Maha on mullakin jo nin iso, että hohhoijaa. Odottelen kyllä, että se kasvaisi vielä vähän, että näyttäisi IHAN TOSISSAAN, että on raskaana, eikä vaan lihava... ;) Lisäisikö Koralli nää mun tiedot sinne pinoon, kun en itse oikein osaa näitä tietskarihommia, vaan kumminkin tekisin jotain väärin...Meku11+4Ite 36, mies 34TYKSesikko poika 12´04l.a. 29.11.

Vierailija
18/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täällä pikkusen tylsää:) pitäis lähteä nukkumaan että jaksais jonku verran kattoa sitä peliä, nukahan sohvalle kuitenki mutta mies välillä informoi:)mutta kun ei nukuttamalla nukuta, väsy on mutta jotenki tuntuu ettei malta nukkua:DEsikko meni nätisti nukkumaan, herännykki jo kuudelta että sai mennäki..vatsa on kipeä, mitähän lie huonoa olen syöny, lakstoosia en ainakaan muistaakseni ole syöny nyt että ei siitä voi johtua, juustosta sitte varmaan..tilasin tuon vauva lehen ku oli se tarjous 35e 12kk, olikohans e niin.. kaupan päälle saan sitte kantoliinana, ne onki niin kalliita että hyvä että saan ilmaiseksi:)ja halvemmaksi tulee tilata ku ostaa aina joka kk kaupasta..Mutta joo.. mun pitää mennä vaikka pakosta nukkumaan nyt.. joten hyvät yöt:)

Vierailija
19/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Voiko se Suomen peli todella alkaa vasta kahdelta yöllä??? Huh, meikäläisen nykyisellä unentarpeella sen voi katsoa korkeintaan tallennettuna sitten aamulla. Uni maistuu vähintään 10 tuntia yössä ja päälle ainakin tunnin päiväunet alkuillasta.Meillä oli neuvolakäynti eilen. Sydän siellä sykki lujaa ja tuleva isäkin kuuli sen nyt ensimmäistä kertaa, kun ei viimeksi päässyt mukaan. Paino ja verenpaine olivat tippuneet edellisistä kerroista, mutta itseäni helpottaa se tieto, että oma puntari näytti viikonlopun jälkeen vihdoin enemmän kuin viime viikolla. Yli viisi kiloa ehti olla pudotusta.Pahoinvointi on siis hellittänyt vihdoin. Enää välillä iltaisin iskee tolkuton väsymys ja ruokahaluttomuus. Väsymys ja heikotus johtunee nyt sitten tuosta verenpaineesta (90/68). Pitänee kokeilla sitä jonkun täällä suosimaa salmiakkia!Maha pullottaa ihan vähän. En usko tuntevani mitään liikkeitä, vaikka ihan alusta saakka mahassa on nipistellyt harvakseltaan sykkimällä aina välillä. Kätilön kanssa juttelin asiasta neuvolassa ja ihan oikein olin veikannut, että se nipistely on sellaista kohdun venymisestä johtuvaa kasvukipuilua.Toissaviikolla käytiin Rovaniemellä np-ultrassa ja aika villi tapaus siellä kurkisteli ja hyppi kädet pystyssä. Turvotusta oli millin verran, joten ei huolta sen suhteen. Verikokeiden tulokset ainakin tautien suhteen olivat ok, paperia Rovaniemeltä odotellaan vielä.Taitaa olla aika moni perhe marssinut suoraan ultrasta autokauppaan, niin mekin. Tulevalle äidille tarttui farmari matkaan, mikä on luonut mahtavan vapauden tunteen täällä pitkien välimatkojen alueella. Aiemminhan pääsin kylille vasta illalla, hellun tultua töistä. Eilen sitten ratkesi toinen suuri hankinta, kun unelmatontista tehty rohkea tarjous mani läpi. Köh köh, saapa nähdä, millaiseksi sirkukseksi tämä vielä muuttuu.Aika paljon sitä on näköjään arkeen mahtunut parin viikon aikana. :)Ruskanodotus, rv 14+4

Vierailija
20/32 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se teksti noin läjään meni ja poisteli tyhjät rivit omia aikojaan?