Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa meille jotain kivaa, pienehköä koirarotua!

Vierailija
28.01.2006 |

heti alkuun sanon, että ns. puudelit ja fifit on poissa laskuista. Koira ei saa olla luonteeltaan räkyttäjä ja täytyy olla helppo kouluttaa. Voi olla trimmattavakin rotu. Lapsi rakas tietysti. sellainen rohkea, persoonallinen ja sympaattinen rotu hakusessa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääpiösnautseria. Pieni koira, jolla iso luonne. Paljon energiaa, ihmisrakas ja oppii temppuja, jos on hyvä kouluttaja

Vierailija
2/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo koulutettava ja terve. Itse en enään rotukoiraa ottaisikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkan vielä että meillä onnistui perusjutut opettaa ihan itse, siis istumiset, odottamiset yms. muut emmekä ole mitään asiantuntijoita

Vierailija
4/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites terrierit? Onko niin äksyjä ja itsepäisiä kuin sanotaan? ap

Vierailija
5/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mites terrierit? Onko niin äksyjä ja itsepäisiä kuin sanotaan? ap

Itse ehdotan kääpiöpinseriä, pinseriä, westiä, novascotiannoutajaa, mäyristä.

Vierailija
6/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä luonteesta oikein mitään enkä ole koskaan päässyt livenä tutustumaan.

ap

Vierailija
7/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En vaan tiedä luonteesta oikein mitään enkä ole koskaan päässyt livenä tutustumaan.

ap

Vierailija
8/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani sekä naapureilla on Russelit. Ainakaan nämä eivät ole kovin lapsirakkaita tapauksia.

Vierailija
9/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulldoggi? Hyi... ei nyt sentään niin rumaa =) Sama koskee bostonin terrieriä. Lisää!

ap

Vierailija
10/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilen on dogo argentino. Koiralla lyötyy luonetta vaikka muille jakaa.

Vierailija
11/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aivan ihania! Mäyräkoira on pieni, mutta silti ihan koiran näköinen ja ego, kuin isommallakin karvakuonolla. Ovat ihmisystävällisiä, ehkä vähän jääräpäitä, mutta koulutettavissa kuitenkin. Käy katsomassa suloisia kuvia www.vauhtinakki.net

Vierailija
12/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt tiedätte suurinpiirtein makuni. ap

Vierailija
13/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku semmoinen. Vähän niinkuin karkeakarvainen mäyris, mutta isompi ja isommat luppakorvat. Mites se? ap

Vierailija
14/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenen, että sillä on vaikutusta miten koira lapsiin suhtautuu.

9

Vierailija
15/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miltei 13 vuotta Walesin corgi cardigan. Se on ihana! Mun pomolla on niitä kolme ja työkaverilla kanssa yksi. Ne on paimenkoiria

-lehmäkoiria, joten saattaa joskus tökkiä nilkkaa ja vieraat haukkuu, mutta tykkää tutuista! On valppaita, rakastaa lapsia kun lapset totuttaa kunnolla niihin, on uskomattoman nopeita vipeltäjiä, ei lakkaa virta!!

Mee kattoon www.koirat.com ja sieltä koiraroduista Walesin corgi, cardiganille on myös sukulainen pembrogen ja se on jo kuninkaallista sukua.. Englannin kuningattarella on niitä kasa!! :))

Corgit on pieniä, kivan näkösiä ja hurmaa täysin!

Vierailija
16/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meidän ihana gremlins on ainakin maailman söpöin koira:) ja lapsiystävällinen. On vain kova hyppimään luonnostaan.

Ehdotan teille Australian terrieriä. Ovat lempeitä ja lapsiystävällisiä ja mun mielestä ei kuitenkaan " fifejä" .

Vierailija
17/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli schipperke -- kaunis, musta oppivainen ja lapsiystävällinen pieni koira jolla on ison koiran luonne. Ovat ihania -- meillä on ollut niitä jo kaksin kappalein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä