Punaviinin vaikutus siirron jälkeen??
Lueskelin kirjoituksia täältä ja nyt mielenkiinnolla kyselen tuota punaviini-jutskaa eli onkohan sillä oikeasti kummempaa hyötyä.. Minulle on juuri siirto tehty ja mietin tässä että olisiko aika ottaa lasillinen:) Tuntuu että kaiken mahdollisen tässä haluaa tehdä mutta jos joku vannottaisi että tunti päivässä päälleen seisten auttaa alkiota kiinnittymään, jo olisin jalat kohti kattoa:) Viini edistää verenkiertoa enkä epäile sen lasillisen aiheuttavan vaaraa alkiolle tässä vaiheessa, mitä mieltä olette lasillisesta?
Kommentit (22)
...kaikille niille, jotka eivät punaviinistä välitä: elinkelpoiset alkiot kyllä varmasti kiinnittyvät ilman punaviiniäkin, kuten tässä joku jo aiemmin totesi. Uskon, että punaviinin suurin hyöty on psykologinen. Eli jos punaviinistä tykkää, lasillisen nauttiminen iltaisin rentouttaa ja saa ajatuksia pois hoidoista ja piinaavasta jännityksestä alkionsiirron jälkeen. Rentoutuessa saattaa myös kiinnittymismahdollisuudet parantua. Minulle on annettu alkionsiirrossa aina ohje elää normaalia elämää seuraavat kaksi viikkoa. Pieni itsensä hemmottelu ei varmasti ole pahitteeksi...
No kiitos kovasti tarkennuksesta- siis mikäân ei todellakaan ole " varmaa" nâissâ hommissa...ei edes se maanantain siirto -HUI!
Minulla tuli kyllâ hyperstimulaatio(?) viime vuonna kun ekaa kertaa pistelin Gonal F:äâ inseminaatiota odotellessa, annos oli " vaan" 75 ui ja mâ pian sairas, ripulissa, paha olo, maha kipee- jatkui ekaan ultraan saakka jolloin vihellettiin peli poikki ja tuli kortsupakko!
Ilmeisesti ei kertynyt nestettâ ja oireet meni pian ohi hoidon lopettamisen jâlkeen...mutta onko nuo kaksi hyperiâ sitten " sama asia" ?