Lue keskustelun säännöt.
Vaikka Niinistö paskantaisi TV:ssä, niin sen aknnattajat sanoisivat; OLIPA FIKSUSTI ESITETTY ASIA!!!
Kommentit (3)
Hahahahaha juuri näin ajattelin tässä päivällä kun katselin näitä miljoonia Sauli-ketjuja.
Sauli pieraisi - ai ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin esittäisi asian suoraan, toisin kuin joku muu. :)
Vierailija: