Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hong kong-Kanton-Hainan vauvan kanssa...

27.01.2006 |

Heips...

Pistänpä nyt tännekin kysymyksen jos joku osaisi auttaa. Eli olemme mahdollisesti lähdössä lomailemaan 8kk ikäisen vauvan kanssa Kiinaan siten, että tarkoitus olisi mennä ensin Hong Kongiin sieltä Kantoniin ja edelleen Hainanin saarelle.

Nyt olen alkanut miettimään, miten tuon ikäisen ruokahuolto järjestetään eli löytyykö " tuttuja/laadukkaita" purkkisoseita paikallisista kaupoista vai pitääkö Suomesta asti raahata mukana??? Vaippoja ja korvikkeita kuulemma löytyy...

Kaikki tieto otetaan suurella kiitollisuudella vastaan :)))

maaly

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Konista taatusti loytyy hyvia lastenruokia ja muita lastentarvikkeita. Mannerkiinasta loytyy ainakin Heinzin lastenruokia ja joistakin isoista tavarataloista (joita Hainanilla ei varmaan ole?) loytyy ehka joitakin maahantuotuja merkkeja. Vaippoja loytyy jo yleisesti kaupoista.

Vierailija
2/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että yrität löytää Hong Kongista tuontipurkkiruokia, sillä Heinzin ruuat eivät ole ihan sitä, mihin Piltti- ja Bona- ruokia käyttävät ovat tottuneet. Isompia ruokapurkkeja ei ole ollenkaan (siis kuten Suomessa 8kk ja 1-vuotiaille) ainakaan meidän kaupoissa ja makuyhdistelmätkin voivat tuntua oudoilta. Ehkä olen nirso, mutta minä en halunnut syöttää niitä lapselleni, vaan jos tarvitsen purkkiruokia niin ostan saksalaista, vaikka hinta on moninkertainen Heinziin verrattuna. Heinzin puuroja sen sijaan olen ostanut, nekin on kyllä makeutettuja.

Meidänkin on tarkoitus mennä käymään Hainanilla! Mukavaa matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla